Zastanawiasz się jak skutecznie ubiegać się o zamówienia publiczne? Chcesz brać udział w postępowaniach przetargowych, ale nie wiesz jak? Boisz się, że Twoja firma odpadnie na etapie formalnym? Pokażemy Ci jak złożyć najkorzystniejszą ofertę!
ZGŁOŚ SIĘ DO NAS! Na udział w usłudze otrzymasz 100% dofinansowania korzystając z pomocy de minimis. Pokażemy Tobie i Twoim pracownikom, jak prawidłowo realizować wytyczne na poszczególnych etapach procedury przetargowej. Dowiesz się, jak skutecznie ubiegać się o zamówienia publiczne. Powiemy Ci, gdzie czyhają pułapki i jak ich unikać, jak oferować swoje produkty aby wygrać. Weź udział w naszej usłudze i przekonaj się jak wiele możesz zyskać.
GWARANTUJEMY: * nabycie wiedzy teoretyczne oraz praktycznych umiejętności zastosowania jej w życiu, * praktyczny trening umiejętności ubiegania się o zamówienia publiczne, * doradztwo ekspertów w zakresie zamówień publicznych, którzy na co dzień współpracują z Forum Edukacyjnym Centrum Zamówień Publicznych, * możliwość nawiązanie nowych kontaktów z potencjalnymi partnerami handlowymi, * poszerzenie horyzontów, * profesjonalną kadrę wykładowców, * możliwość skorzystania z doświadczenia innych przedsiębiorstw, * wysoką jakość naszych szkoleń.
TERMIN I LOKALIZACJA Termin: 2-3 września oraz 16-17 września 2013 r. Miejsce: Warszawa
PROGRAM SZKOLENIA: Moduł teoretyczny – wprowadzający (2 dni) 1) Wprowadzenie: rynek zamówień publicznych i jego cechy. Nowe podejście do zamówień publicznych. 2) Cele i zasady ustawy Prawo zamówień publicznych: * swoboda dostępu do zamówień, * równe traktowanie, uczciwa konkurencja i przejrzystość, * efektywność (racjonalność) v. formalizm. 3) Uczestnictwo wykonawcy w postępowaniu w zależności od trybu: * tryby otwarte (przetarg nieograniczony, licytacja elektroniczna), * tryby ograniczone (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny), * tryby zamknięte (negocjacje bez ogłoszenia, zapytanie o cenę, zamówienie z wolnej ręki). 4) Wymagania stawiane wykonawcom: * warunki udziału w postępowaniu i sposób oceny ich spełniania, * dokumenty, jakich może żądać zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków, * możliwość łącznego spełniania wymagań przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, * możliwość powoływania się na zasoby innych podmiotów. 5) Warunki jakie powinna spełniać oferta, zgodność oferty z SIWZ, wybór oferty najkorzystniejszej. 6) Ochrona praw wykonawców: odwołanie.
Cele: * wprowadzenie uczestników zajęć do zagadnień, wynikających z „nowego podejścia”. * wskazanie szans i zagrożeń wynikających ze stosowania przepisów Pzp w „nowym” podejściu * usystematyzowanie wiedzy uczestników, z zakresu ubiegania się o zamówienia publiczne, przygotowania ofert, świadomości praw i obowiązków wynikających z przepisów Pzp * wskazanie możliwości dla rozwoju działalności firm z sektora MSP poprzez uświadamianie roli (pozycji) wykonawcy w procesie ubiegania się o zamówienia.
Moduły zaawansowane – warsztatowe (2 dni) 1) Jak czytać ogłoszenia: analiza ogłoszenia o postępowaniu w zakresie zgodności z przepisami i możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne. 2) Jak czytać SIWZ: analiza fragmentów SIWZ pod kątem korzyści i zagrożeń: * przedmiot zamówienia, * wymagania dotyczące przygotowania oferty, * istotne postanowienia umowy. 3) Jakie błędy powodują odrzucenie oferty, zgodność oferty z SIWZ: * wyjaśnianie treści oferty, * oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, * inne omyłki. 4) Jak złożyć ofertę najkorzystniejszą: * kryteria oceny ofert i ich wagi, * opis sposobu oceny ofert, * dostosowanie oferty do przyjętych kryteriów (maksymalizacja prawdopodobieństwa uzyskania zamówienia). 5) Umowy w sprawach zamówień publicznych: * zasady cywilnoprawne i ich naruszanie, * zobowiązania wykonawcy, ryzyka, zmiana umowy.
Cele: * praktyczny trening umiejętności ubiegania się o zamówienia publiczne (analizy ogłoszeń, przygotowanie i audyt oferty, środki ochrony prawnej), * przećwiczenie różnych wariantów postępowania w sytuacjach wynikających z decyzji Zamawiających, * praktyczne nawiązanie do szans i zagrożeń wynikających ze stosowania przez Zamawiających nowego podejścia do ZP.
W RAMACH SZKOLEŃ UCZESTNIKOM ZAPEWNIAMY: * prowadzenie zajęć przez wybitnych ekspertów, którzy na co dzień są pracownikami Forum Edukacyjnego Centrum Zamówień Publicznych, * pełne wyżywienie, * możliwość kontaktu z trenerami prowadzącymi szkolenia w celu uzyskania wsparcia poszkoleniowego w okresie nie dłuższym niż 1 miesiąc po zakończeniu szkolenia, * zaświadczenia ukończenia szkolenia.
WARUNKI UDZIAŁU: Nasze Szkolenia są realizowane na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach "Usługi szkoleniowo-doradczej w zakresie nowego podejścia do zamówień publicznych", w ramach Projektu „Nowe podejście do zamówień publicznych – szkolenia i doradztwo”, w ramach Działania 2.1, poddziałania 2.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Kto może wziąć udział w szkoleniach? * mikro, mali i średni przedsiębiorcy oraz * ich pracownicy odpowiedzialni za zamówienia lub zamówienia publiczne w przedsiębiorstwie, w szczególności uczestniczący w procesie przygotowywania ofert na realizację dostaw, usług lub robót budowlanych w odpowiedzi na zamówienia lub zamówienia publiczne, w trybach ustawy Prawo zamówień publicznych.
Co należy zrobić aby wziąć udział w szkoleniu? * Dostarczyć do Wykonawcy poprawnie wypełnioną dokumentację uczestnictwa w projekcie. * Biorąc udział w Usłudze przedsiębiorcy korzystają z pomocy de minimis, otrzymując w ten sposób100% dofinansowania.
Uwaga! Każdy uczestnik szkolenia musi wziąć udział w 4 dniach szkolenia. Warunkiem ukończenia szkolenia (otrzymania zaświadczenia) jest posiadanie 80% obecności na zajęciach.
KONTAKT: Ewa Ponikarczyk: 533 333 401 lub 85 674 50 00 mail: zamowieniapubliczne@szkolenia-polska.pl " target=_new>rgb(0,0,255)">zamowieniapubliczne@szkolenia-polska.pl |