INFORMACJA DOTYCZĄCA TRYBU ZLECANIA ZADAŃ DO REALIZACJI ORGANIZACJOM POZARZĄDOWYM WYNIKAJĄCEGO Z USTAWY Z DNIA 24 KWIETNIA 2003 r. O DZIAŁALNOŚCI POŻYTKU PUBLICZNEGO I O WOLONTARIACIE (Dz. U. z 2016 r. poz. 1817 ze zm.) |
Na podstawie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie informuję, że Stowarzyszenie „Radzymińskie Forum”, 05-250 Radzymin ul. Weteranów 47, złożyło w dniu 4 stycznia 2018 r. ofertę realizacji zadania publicznego w zakresie przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym, pod tytułem: „Zimowa fabryka inspiracji”.
Przedmiotowe zadanie publiczne ma charakter gminny i spełnia łącznie następujące ustawowe warunki: - wysokość dofinansowania nie przekracza kwoty 10.000 zł; - ma być realizowane w okresie nie dłuższym niż 90 dni.
Uwagi dotyczące niniejszej oferty można zgłaszać do dnia 16 stycznia 2018 r., pisemnie na adres Urzędu, tj. Urząd Miasta i Gminy Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin z dopiskiem „Tryb małych zleceń” lub drogą elektroniczną na adres: inforad@radzymin.pl Kontakt w sprawie dodatkowych informacji: Katarzyna Czuba – Główny Specjalista w Referacie Partycypacji i Polityki Społecznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin, tel. 22 667 68 55
Radzymin, dn. 5 stycznia 2018 r.
Burmistrz /-/ mgr Krzysztof Chaciński UPROSZCZONA OFERTA REALIZACJI ZADANIA PUBLICZNEGO |
|
Opublikowane przez: Anna Kotowska | Autor: Halina Grzelak - Kierownik Referatu PIPS | Data wprowadzenia: 2018-01-09 13:52:46 | Data modyfikacji: 2018-01-09 13:54:40.
Data wprowadzenia:
2018-01-09 13:52:46Data modyfikacji:
2018-01-09 13:54:40Autor:
Halina Grzelak - Kierownik Referatu PIPSOpublikowane przez:
Anna Kotowska