Radzymin: Budowa sieci wodociągowej we wsi Nowy Janków Numer ogłoszenia: 94616 - 2014; data zamieszczenia: 20.03.2014 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radzymin , pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 0-22 786-62-92/93, faks 0-22 786-51-95. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzymin.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej we wsi Nowy Janków. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej we wsi Nowy Janków o długości 1705,0m z rur PE 110 oraz wykonanie dokumentacji projektowej na odcinki 175mb wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę jak i budową w/w odcinka sieci.. II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających • Budowa sieci wodociągowych na terenie Gminy Radzymin do 50% wartości zamówienia podstawowego II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00-8, 71.32.22.00-3. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000.00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2014-04-04 do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a:pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 94 1060 0076 0000 3310 0015 7525; b:poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c:gwarancjach bankowych; d:gwarancjach ubezpieczeniowych; e:poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.). Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a:odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b:nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c:zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10.13. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy Radzymin, a kopie dokumentu wpiąć do oferty. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia a)W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwie roboty, polegające na budowie sieci wodociągowej na łączną kwotę 200 000,00 brutto, oraz jedną robotę związaną z projektowaniem i budową sieci wodociągowej o wartości min. 30 000,00 zł brutto. W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dowodu potwierdzającego, że wskazane przez Wykonawcę roboty, zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończone. b)W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Zamawiający oczekuje, że przynajmniej jeden z wykonawców będzie spełniał warunek wiedzy i doświadczenia określony przez Zamawiającego - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten z Wykonawców, który w imieniu wszystkich wykazywać będzie spełnianie tego warunku. c)W przypadku, gdy Wykonawca, w celu spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia będzie polegać na zasobach innych podmiotów Zamawiający oczekuje, że podmiot udzielający zasobu wiedzy i doświadczenia będzie spełniać warunek udziału w postępowaniu i będzie zaangażowany w realizację zamówienia np. jako podwykonawca. Wykonawca musi wykazać sposób uczestniczenia podmiotu udzielającego swoich zasobów w realizacji zamówienia. • III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Wzór oferty na roboty budowlane Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom Zaparafowany wzór umowy Kosztorys inwestorski
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiana możliwa jest w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej w poniższych punktach, z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia. Okoliczności mogące mieć wpływ na zmianę postanowień umowy w zakresie zmiany terminu przewidzianego na zakończenie robót: a)wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia; b)nie przekazanie Wykonawcy przez Zamawiającego dokumentów budowy, do których przekazania Zamawiający był zobowiązany; c)wstrzymanie przez Zamawiającego prowadzenia robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru Zamawiającego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę); d)ponadprzeciętnego czasu trwania niezależnych od Wykonawcy procedur administracyjnych, mającego wpływ na termin wykonania zadania; e)działanie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie; f)zaistnienie niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, udokumentowanych w dzienniku budowy, potwierdzonych przez inspektora nadzoru inwestorskiego; g)błędy w dokumentacji projektowej lub wprowadzenie do niej zmian (w szczególności wynikłe z wystąpienia nieprzewidzianych sytuacji takich jak kolizje), których usunięcie lub wprowadzenie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienie przez niego poprawek lub zmian w projekcie; h)konieczność uzyskania decyzji, uzgodnień lub pozwoleń, mogących spowodować wstrzymanie robót; i)konieczność wykonania dodatkowych badań i ekspertyz; j)realizacja w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych i/lub uzupełniających, związanych z realizacją zmówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia); k)jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na teranie budowy; l)pojawienie się na rynku lub przedstawienie przez Wykonawcę materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót; m)pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; n)konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych-technologicznych niż wskazane w dokumentacji; o)konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; p)zaistnienie innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, skutkującej niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. Inne okoliczności mogące mieć wpływ na zmianę postanowień umowy: a) zmiany stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia - poprzez zmianę wysokości ceny brutto. W trakcie realizacji przedmiotu umowy, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy; W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej, niż o czas trwania tych okoliczności. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radzymin.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin pok. nr 7. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin pok. nr 23 sekretariat. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Burmistrz /-/ mgr Zbigniew Piotrowski
----------------------------------------
Pismo: ID.2710.1.5.2014MK/4 Radzymin, dnia: 2014-03-28
O D P O W I E D Ź na zapytania w sprawie SIWZ
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, iż w dniu 2014-03-24 do Zamawiającego wpłynęła prośba o wyjaśnienie zapisu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w postępowaniu prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.) w trybie przetarg nieograniczony, na: Budowę sieci wodociągowej we wsi Nowy Janków,
Treść wspomnianej prośby jest następująca :
W trybie art. 38 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 163, poz. 1164 z p. zm.) składamy niniejszym następujące zapytania: 1. Prosimy o potwierdzenie, że zapis ze specyfikacji "rury trójwarstwowe przewiertowe" należy rozumieć, że do wykonania odcinka kanalizacji metodą bezwykopową (przewiertem) należy zastosować rury PE100 RC SDR 11 co najmniej trój-warstwowe z niebieską zewnętrzną oraz wewnętrzną warstwą (warstwa środkowa w kolorze czarnym), wszystkie trzy warstwy z materiału PE100 RC połączone molekularnie na etapie współwytłaczania, nie dające się oddzielić mechanicznie i nie wymagające przy łączeniu zdejmowania warstw ochronnych i zintegrowane wymiarowo? Ww. rury powinny posiadać udokumentowane wyniki badań WYROBU GOTOWEGO (a nie jedynie granulatu) potwierdzające własności rur warstwowych RC tj. podwyższoną odporność na skutki nacisków punktowych i powolną propagację pęknięć oraz podwyższoną odporność na skutki zarysowań (tj. własności niezbędnych do montażu metodą bezwykopową - przewiertem), zgodnych ze specyfikacją PAS 1075: 2009-4, (aktualną normą dla rur RC wielowarstwowych do alternatywnych technik układania). Wymagania PAS 1075: 1). Test karbu (Notch Test) - wg PN EN ISO 13479. Próbka powinna wytrzymać bez uszkodzenia okres ≥ 8760 h. 2). Test FNCT (Full Notch Creep Test) - wg ISO 16770. Próbka powinna wytrzymać bez uszkodzenia okres ≥8760 h. 3). Test na obciążenia punktowe wg dr Hessela. Próbka powinna wytrzymać bez uszkodzenia okres ≥? 8760 h. " Na dowód czego należy okazać pozytywne raporty z przeprowadzonych badań WYROBU oraz certyfikat zgodności z PAS 1075 typ 2 (zgodność rur z PAS 1075 może potwierdzić jedynie akredytowana Instytucja jak DIN Certco i TUV Sud). 2. Prosimy o potwierdzenie, czy Zamawiający wymagać będzie załączenia do oferty dokumentów (certyfikatów zgodności z PAS 1075, aprobat technicznych, deklaracji zgodności, atestów) na materiały przewidywane do wbudowania przez Wykonawcę. Stanowisko (wyjaśnienia) Zamawiającego w przedmiotowej kwestii jest następujące: 1. Do wykonania odcina sieci wodociągowej metodą bez wykopową należy zastosować materiał zgodny ze specyfikacją techniczną oraz dokumentacją projektową. 2. Zamawiający nie żąda załączenia do oferty dokumentów (certyfikatów zgodności z PAS 1075, aprobat technicznych, deklaracji zgodności, atestów) na materiały przewidywane do wbudowania przez Wykonawcę.
Informujemy, że zgodnie z wymogiem art. 38 ust. 2 ustawy, stanowisko Zamawiającego zostało rozesłane do wszystkich wykonawców, którym przekazano SIWZ.
Zamawiający
Burmistrz /-/ Zbigniew Piotrowski
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA Załącznik Nr 1 - Oświadczenie o spełnianiu warunków Załącznik Nr 2 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Załącznik Nr 3 - Dokumenty dotyczące przynależności do grupy kapitałowej Załącznik Nr 4 - Wzór oferty Załącznik Nr 5 - Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy Załącznik Nr 6 - Wzór umowy Załącznik Nr 7 - Przedmiar robót Załącznik Nr 8 - Zestawienie kosztów Załącznik Nr 9 - Program Funkcjonalno Użytkowy Załącznik Nr 10 - Załącznik nr 1 do PFU Załącznik Nr 11 – Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 12 - SIWWiOR Załącznik Nr 13 - Decyzja pozwolenia na budowę Załącznik Nr 14 - Umowa dzierżawy |