Zamówienia rozstrzygnięte

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA OPRACOWANIE
DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA INWESTYCJI "bUDOWA
GIMNAZJUM W RADZYMINIE" - W RAMACH REALIZACJI
ZADANIA P.N. "AKTUALIZACJA DOKUMENTACJI
PROJEKTOWEJ GIMNAZJUM" 

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT WSTĘPNYCH

Znak sprawy: ID-2710.2.2.2013.WJ
Radzymin, dnia 28.06.2013 r.

Po zakończeniu postępowania kwalifikacyjnego, zgodnie z art. 57 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych Burmistrz Radzymina zaprasza Wykonawców zakwalifikowanych do II etapu postępowania do złożenia oferty wstępnej zgodnie z załączoną specyfikacją istotnych warunków zamówienia w postępowaniu na Opracowanie  dokumentacji projektowej dla  inwestycji „Budowa Gimnazjum w Radzyminie” -  w ramach  realizacji zadania p.n. „ Aktualizacja dokumentacji projektowej gimnazjum”

 


Burmistrz
/-/ mgr Zbigniew Piotrowski

------------------------------------------------------

Radzymin: Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji „Budowa Gimnazjum w Radzyminie” - w ramach  realizacji zadania p.n. „Aktualizacja dokumentacji projektowej gimnazjum”

(zamieszczono w BZP w dniu 28.05.2013 r. nr ogłoszenia 92369-2013.)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radzymin, pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 0-22 786-62-92/93, faks 0-22 786-51-95.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzymin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
II.1.1) Nazwa nadana  zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji „Budowa Gimnazjum w Radzyminie” - w ramach realizacji zadania p.n. „Aktualizacja dokumentacji projektowej gimnazjum”
II.1.2)Rodzaj zamówienia: usługi.          
II.1.3)Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie pełnej dokumentacji technicznej zawierającej projekt budowlany wraz z projektami wykonawczymi, przedmiarami, kosztorysami inwestorskimi i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz uzyskanie pozwolenia na budowę dla  inwestycji  „Budowa Gimnazjum w Radzyminie” wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
1. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu:
a) Budynek gimnazjum dla 500 uczniów, niepodpiwniczony, trzykondygnacyjny (do uzgodnienia), z wysokim dachem. Budynek będzie posiadał cześć dydaktyczną – min.18 klasopracowni, cześć administracyjną (gabinety dyrektorskie, pokoje nauczycielskie, sekretariat, pom. pedagoga i psychologa, gabinet medyczny, pom. księgowości, magazyn), bibliotekę z czytelnią, szatnie, sklepik, radiowęzeł i ewentualnie aulę, niezbędne do funkcjonowania obiektu pom. techniczne i sanitarne oraz część rekreacyjną. Powierzchnia zabudowy ok. 1200 m2, pow. użytkowa ok. 2 800 m2, kubatura ok. 13 000 m3.
b) Budynek szkolnej sali gimnastycznej o wymiarach areny 18,0 x 36,0 i wysokości  w świetle konstrukcji 7,60 m, z  zapleczem szatniowo – łazienkowym i widownią. Łączna powierzchnia zabudowy wyniesie ok. 1 060 m2 , pow. użytkowa ok. 1200 m2, kubatura  ok. 8500 m3 .
c) Blok żywieniowy  dla potrzeb gimnazjum  i szkoły podstawowej nr 1. Przewiduje się realizacje nowoczesnego zespołu kuchennego z zapleczem magazynowym i socjalnym, który umożliwi przygotowanie i wydanie posiłków dla  ok. 200 konsumentów oraz  stołówki - świetlicy na ok. 60 miejsc konsumpcyjnych. Komunikacja pomiędzy szkołą podstawową i blokiem żywieniowym będzie zapewniona poprzez łącznik. Szczegółowe właściwości funkcjonalno-użytkowe obiektu oraz zagospodarowania terenu zostaną doprecyzowane w SIWZ.
2. Aktualne uwarunkowania wykonania zadania: Inwestycja będzie realizowania na działce nr 89/1 obręb 04 – 02 przy ul. 11-go Listopada 2  w Radzyminie o pow. 15 640 m2, zabudowanej budynkiem szkolnym objętym ochroną Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. W budynku o pow. zabudowy 1135,40 m2  i pow. całkowitej 3205,40 m2  mieszczą się obecnie: Szkoła Podstawowa nr 1 oraz  Gimnazjum  nr 1 w Radzyminie. Obecna liczba uczniów w szkole podstawowej -  608, liczba uczniów w gimnazjum 302. Działka szkolna sąsiaduje z działką nr ew. 89/2 obr. 04-02 przeznaczoną pod zieleń parkową. Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego gminy Radzymin inwestycja będzie realizowana na terenie przeznaczonym pod usługi oświaty. Poza budynkiem szkolnym na działce znajduje się wolno stojący budynek kuchni i stołówki ze świetlicą o wymiarach 36,00 x 8,75. Wg wstępnych założeń budynek jest przeznaczony  do rozbiórki. Ponadto na terenie szkolnym w 2010 r. zostało wybudowane wielofunkcyjne boisko sportowe o nawierzchni poliuretanowej i wymiarach 44,00 x 24,00 oraz bieżnia o trzech torach i długości 75,00 m. Teren szkolny posiada od strony południowo-wschodniej dostęp do ul. 11 Listopada a od strony północno – zachodniej do  ul. Batorego. Obydwie ulice są drogami gminnymi. 3. Wymagania i zalecenia dotyczące rozwiązań projektowo – materiałowych:
Przewiduje się zwiększenie grubości ocieplenia aby uzyskać bardziej korzystne parametry energetyczne dla budynku. Budynek szkolny  nie jest zwarty, ma niekorzystny stosunek powierzchni  elewacji i dachu do powierzchni użytkowej - bez zastosowania ponadstandardowych ociepleń charakterystyka energetyczna i świadectwo energetyczne byłyby nie do zaakceptowania.
Przy założeniach wykonania pełnej wentylacji z klimatyzacją i rekuperacją uzasadnione jest ponadstandardowe zaizolowanie termiczne budynku. Projekt nowego obiektu powinien zapewnić  uzyskiwanie ciepłej wody użytkowej z odnawialnych źródeł. Należy zapewnić osobom niepełnosprawnym dostęp do pomieszczeń budynku oraz wyjście na tereny zewnętrzne. wejście do budynku poprzez portiernię. W ramach projektu zagospodarowania terenu uwzględnić: a) usytuowanie budynku w sposób zapewniający optymalne nasłonecznienie, b) tereny rekreacyjne dla młodzieży (zieleń niska, ławki, c)  oświetlenie terenu, d) ochronę poprzez monitoring. Przed przystąpieniem do prac projektowych, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu ostateczną koncepcję do akceptacji.
4. Wymagania i zalecenia dotyczące dokumentacji projektowej.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać : 1) projekt budowlany wraz ze wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami i opiniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę, 2) projekty wykonawcze branżowe, 3) kosztorysy inwestorskie opracowane branżami, 4)przedmiary robót (branżami), 5) informację dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (plan BIOZ), charakterystykę energetyczna, opinie i badania geotechniczne oraz plan ewakuacji z budynków, 6) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, 7) ponadto całość opracowania projektowego winna być zapisana w formie elektronicznej na CD w formacie PDF, a przedmiary i kosztorysy w formacie PDF oraz   formacie ath.
Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do: 1) Pozyskania wszystkich dodatkowych i koniecznych materiałów wyjściowych do projektowania na własny koszt i we własnym zakresie tj.: a) aktualnej mapy do celów projektowych, b) badań geotechnicznych, c) warunków technicznych przyłączenia mediów, d) inwentaryzacji zieleni z wykazami drzew i krzewów do zagospodarowania i koniecznych wycinek. 2) Dokonania uzgodnień międzybranżowych. 3) Sprawdzenia dokumentacji przez osoby uprawnione. 4)  Wykonania wszelkich innych niezbędnych opracowań, które są konieczne do realizacji inwestycji w ramach zleconej kompleksowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej budowy. 5) Uzyskania pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego.
Dokumentacja stanowiąca umówiony przedmiot odbioru powinna być zaopatrzona w następujące załączniki: a)wykaz opracowań dokumentacji projektowo-kosztorysowej z podaniem nazw wszystkich teczek dokumentacji, b) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową,  obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, c) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że dokumentacja wydana zostaje w stanie zupełnym (kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć i który jest znany Wykonawcy),
d) dokumenty uprawniające do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie przedmiotowego projektowania, e) oświadczenie Wykonawcy, że z chwilą odbioru poszczególnych części przedmiotu umowy, Zamawiający nabywa w ramach wynagrodzenia umownego prawo własności nośników oraz majątkowe prawa autorskie, na wszystkich polach eksploatacji, w szczególności  w zakresie umożliwiającym:  wielokrotne wykorzystywanie, utrwalanie, powielanie dowolną techniką, zmianę i rozpowszechnianie dokumentacji.
5) W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany jest do:
a) udzielania wyjaśnień i odpowiedzi w trakcie prowadzonej przez Zamawiającego procedurze postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, dotyczących realizacji robót w oparciu o wykonaną dokumentację projektową. Termin udzielenia odpowiedzi i wyjaśnień wynosi 3 dni robocze od daty złożenia zapytania przez Zamawianego chyba, że Zamawiający wyrazi zgodę na dłuższy termin odpowiedzi;
b) w przypadku dopuszczenia przez Zamawiającego, w trakcie procedury udzielania zamówienia na roboty budowlane, zastosowania materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych niż przedstawione w dokumentacji projektowej – weryfikowania parametrów tych materiałów i urządzeń;
c) czuwania w toku realizacji robót budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową;
d) sporządzanie dodatkowych elementów dokumentacji projektowej (mapy, rysunki, szkice itp.) w przypadku wprowadzania zmian;
c) wyjaśniania wątpliwości powstałych w toku realizacji robót związanych z dokumentacją projektową;
d) udziału w naradach technicznych. Przyjmuje się, że liczba pobytów projektanta (-ów) na budowie wynikać będzie z uzasadnionych potrzeb, określonych każdorazowo przez Zamawiającego lub występującego w jego imieniu inspektora nadzoru;
e) udziału w odbiorze końcowym inwestycji oraz na żądanie Zamawiającego w odbiorze poszczególnych części robót budowlanych i odbiorze z udziałem służb zewnętrznych (sanepid, straż, PINB).
II.I.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.I.5)Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 71.22.10.00-3.
II.I.6).Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.I.7).Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)WADIUM
Informacja na temat wadium: 6.000 zł wnoszone przez wykonawców zaproszonych do
składania ofert ostatecznych.
III.2)ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Oceny spełnienia w/w warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność i treść złożonych dokumentów, metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, wiedzą i doświadczeniem do realizacji zadania lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy - w tym okresie: a) wykonał co najmniej 2 usługi polegające na sporządzeniu kompleksowej dokumentacji projektowej dla budynku użyteczności publicznej  o wartości kosztorysowej projektowanej inwestycji nie mniejszej niż 5 mln zł każda, b) na podstawie w/w dokumentacji projektowej został wybudowany lub pozostaje w trakcie realizacji, minimum jeden budynek. Oceny spełnienia w/w warunku zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność i treść złożonych dokumentów, metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczególnych wymogów w tym zakresie. Wystarczającym jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określone w art. 22 ust. 1 Pzp. Oceny spełnienia w/w warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność i treść złożonych dokumentów, metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wskaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadające uprawnienia do projektowania bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wpisane do właściwej izby samorządu zawodowego, w następujących specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno – budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, drogowej. Oceny spełnienia w/w warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność i treść złożonych dokumentów, metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej  i finansowej zapewniającej realizację zamówienia, tj. a) osiągnął przychód ze sprzedaży usług i produktów netto z działalności operacyjnej w ciągu ostatnich trzech latach obrotowych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) o wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 PLN, b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 250.000,00 PLN. Oceny spełnienia w/w warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność i treść złożonych dokumentów, metodą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, wartości kosztorysowej projektowanej inwestycji, a także wskazanie zrealizowanego( lub realizowanego)  projektu.;
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
• dokumenty pozwalające określić przychód - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
• dokumenty pozwalające określić przychód - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów powinno jednoznacznie wynikać, iż warunki wykonawca spełnił; nie spełnienie choćby jednego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie  mniejsza niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców. Natomiast jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż określona w ogłoszeniu, wnioski zostaną poddane ocenie przez zamawiającego. Za każdą zrealizowaną usługę wskazaną w p. III.3.2 wykonawca otrzyma od  0  do 10 pkt. wg następującej skali:
- wartość kosztorysowa projektowanej inwestycji         od    5  do  10 mln –  2 pkt,
- wartość kosztorysowa projektowanej inwestycji powyżej 10  do 15 mln –  4 pkt,
- wartość kosztorysowa projektowanej inwestycji powyżej 15  do 20 mln –  6 pkt,
- wartość kosztorysowa projektowanej inwestycji powyżej 20  do 25 mln –  8 pkt,
- wartość kosztorysowa projektowanej inwestycji powyżej 25 mln           – 10 pkt,
Do dalszego etapu zostaną  zaproszeni wykonawcy z 5 kolejnych lokat, także równorzędnych.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1. - Cena – 60 %
2. - Ocena układu architektonicznego i funkcjonalno-użytkowego – 40 %
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian.
Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień zawartej umowy w zakresie terminu realizacji z powodów:
a) zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy;
b) zaistnienia przyczyn niezależnych od działania stron, których, przy zachowaniu należytej staranności, nie można było przewidzieć ani im zapobiec.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
nie dotyczy
Zamawiający przekaże specyfikację istotnych warunków zamówienia dopiero wraz z zaproszeniem do składania ofert wstępnych.
Na stronie www.radzymin.pl  zamieszczono ogłoszenie oraz wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.06.2013 godzina 12:00, miejsce: URZĄD MIASTA I GMINY RADZYMIN Pl. Tadeusza Kościuszki 2, 05-250 Radzymin pok. nr 24.
Wniosek należy umieścić w kopercie oznaczonej nazwą i adresem zamawiającego oraz opisanej w następujący sposób: „Opracowanie  dokumentacji projektowej dla  inwestycji  „Budowa Gimnazjum w Radzyminie” – wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. NIE OTWIERAĆ przed 06.06.2013 r.  godz. 12:00.” Na kopercie należy podać nazwę i adres wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartego wniosku, w przypadku dostarczenia jego zamawiającemu po terminie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

z up. Burmistrza
Zastępca Burmistrza
/-/ Andrzej Siarna

---------------------------------------------------------------------------

Pismo: ID.2710.2.2.2013.WJ` 
Radzymin dnia: 2013-07-09


O D P O W I E D Ź
na zapytania w sprawie SIWZ


Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, iż w dniu 2013-07-09 do Zamawiającego wpłynął wniosek o wyjaśnienie zapisu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w postępowaniu prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) w trybie negocjacji z ogłoszeniem, na:


Opracowanie  dokumentacji projektowej dla  inwestycji  „Budowa Gimnazjum w Radzyminie” -  w ramach  realizacji zadania  p.n. „ Aktualizacja dokumentacji projektowej gimnazjum”

Treść wniosku jest  następująca :
„Zwracam się z prośbą o udzielenie wyjaśnień dotyczących postępowania o udzielenie zamówienia polegającego na opracowaniu dokumentacji projektowej dla inwestycji "Budowa Gimnazjum w Radzyminie" - w ramach realizacji zadania p.n. "Aktualizacja dokumentacji projektowej gimnazjum"               

1. Czy w gimnazjum należy zaprojektować bibliotekę i czytelnię?
2. W jakiej formie zaprojektować szatnie? W programie funkcjonalnym nie zostało wymienione takie pomieszczenie. Czy należy uzupełnić program szkoły o szatnię o wielkości wynikającej z ilości uczniów, czy należy zaprojektować zamykane szafki znajdujące się w komunikacji ogólnej?
3. Prosimy o udostępnienie rzutów istniejącego budynku szkoły. Informacja ta jest niezbędna do prawidłowego zaprojektowania łącznika, oraz analizy nasłonecznienia.
4. Czy jest możliwość odbycia wizji lokalnej budynku szkoły i terenu? Jeśli tak, to proponujemy termin w środę 10-07 o godzinie 15.30”

Odpowiedź:
Pytania 1 i 2:
Biblioteka i czytelnia zostały wymienione w pkt. IV.1. SIWZ oraz w zestawieniu tabelarycznym. Szatnie zostały wymienione w pkt. IV.1. Zamawiający skłania się bardziej do rozwiązania w formie wydzielonej szatni z wieszakami, o wielkości dostosowanej do liczby uczniów. Oczywiście mile będą widziane rozwiązania wariantowe.
Pytanie 3 i 4:
Niestety Zamawiający nie dysponuje inwentaryzacją stanu obecnego budynku szkoły. Niezbędne dane należy ustalić na podstawie wizji lokalnej. Administracja Szkoły została poinformowana o prowadzonym postępowaniu. Ponadto na bieżąco będzie informowana o  planowanych wizjach.

Zastępca Burmistrza
Andrzej

 ----------------------------------------------------------------

Pismo: ID.2710.2.2.2013.WJ 
Radzymin dnia: 2013-08-05


O D P O W I E D Ź
na zapytania w sprawie SIWZ

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, iż w dniu 01.08.2013 r. do Zamawiającego wpłynął wniosek o wyjaśnienie zapisu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w postępowaniu prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) w trybie negocjacji z ogłoszeniem, na:

Opracowanie  dokumentacji projektowej dla  inwestycji  „Budowa Gimnazjum w Radzyminie” -  w ramach  realizacji zadania  p.n. „ Aktualizacja dokumentacji projektowej gimnazjum”

Treść wniosku jest  następująca:

Patrząc na państwa uwagi do projektów, obecnie spełniamy je wszystkie oprócz lokalizacji miejsca postojowego dla busa i lokalizacji zespołu żywieniowego.
Czy  wprowadzenie i przedstawienie tych dwóch zmian wraz z ofertą ostateczną będzie dodatkowo punktowane?

Odpowiedź:

Zamawiający kwestię korekty złożonej wraz z ofertą wstępną  koncepcji programowo – przestrzennej pozostawia do decyzji Wykonawcy. Oczywiście nie jest możliwe wprowadzenie dodatkowej punktacji, ale trudno jest wykluczyć, że wprowadzenie zmian nie będzie miało wpływu na indywidualną ocenę koncepcji dokonywaną zgodnie z SIWZ przez poszczególnych członków Komisji Przetargowej.

Burmistrz Radzymina
/-/ Zbigniew Piotrowski

 -----------------------------------------------------------------

Pismo: ID.2710.2.2.2013.WJ 
Radzymin dnia: 2013-08-06


O D P O W I E D Ź
na zapytania w sprawie SIWZ

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, iż w dniu 05.08.2013 r. do Zamawiającego wpłynął wniosek o wyjaśnienie zapisu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w postępowaniu prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) w trybie negocjacji z ogłoszeniem, na:

Opracowanie  dokumentacji projektowej dla  inwestycji  „Budowa Gimnazjum w Radzyminie” -  w ramach  realizacji zadania  p.n. „ Aktualizacja dokumentacji projektowej gimnazjum”

Treść wniosku jest  następująca:

Uprzejmie proszę o wyjaśnienie:
1. Która koncepcja zostanie poddana ocenie, tak która została złożona w ofercie wstępnej czy  w ofercie ostatecznej (ewentualnie).

Odpowiedź:

Ocenie zostanie poddana koncepcja złożona z ofertą ostateczną, jeżeli Wykonawca zdecyduje się na korektę koncepcji pierwotnej.

Zastępca Burmistrza Radzymina
/-/ Andrzej Siarna

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W NEGOCJACJACH Z OGŁOSZENIEM

ZAŁĄCZNIK NR 1

ZAŁĄCZNIK NR 2

ZAŁĄCZNIK NR 3

ZAŁĄCZNIK NR 4

ZAŁĄCZNIK NR 5

ZAŁĄCZNIK NR 6

 

Opublikowane przez: Anna Kotowska | Autor: Wojciech Jasiński - Inspektor w Referacie Inwestycji i Drogownictwa | Data wprowadzenia: 2013-05-28 15:13:43 | Data modyfikacji: 2013-09-17 08:55:35.
Data wprowadzenia: 2013-05-28 15:13:43
Data modyfikacji: 2013-09-17 08:55:35
Autor: Wojciech Jasiński - Inspektor w Referacie Inwestycji i Drogownictwa
Opublikowane przez: Anna Kotowska
« powrót