Numer ogłoszenia: 405054 - 2011; data zamieszczenia: 30.11.2011 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radzymin , pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 0-22 786-62-92/93, faks 0-22 786-51-95. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzymin.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II przetarg nieograniczony na zadanie Dowóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Radzymin z domu do szkół - placówek oświatowych w Wołominie oraz ze szkół do domu samochodem specjalistycznym w roku 2012. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu i opieki podczas przewozu 16 uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Radzymin do szkół (placówek), w których będą realizować obowiązek szkolny lub obowiązek nauki w roku 2012, zgodnie z indywidualnymi potrzebami wynikającymi z niepełnosprawności, w tym: 1) 12 uczniów w Zespole Szkół Specjalnych w Wołominie, ul. Miła 22, którzy będą dowożeni z następujących miejscowości: - Radzymin: 1 uczeń - Nadma: 2 uczniów - Ciemne: 2 uczniów - Słupno - 1 uczeń - Rżyska: 3 uczniów - Janków Stary: 2 uczniów - Zwierzyniec: 1 uczeń 2) 2 uczniów w Ośrodku Rehabilitacyjno- Edukacyjno -Wychowawczym, ul. Piłsudskiego 13 w Wołominie, którzy będą dowożeni z miejscowości - Radzymin 3) 1 uczeń w Niepublicznym Przedszkolu -Baśniowa Kraina w Wołominie, ul. Orwida 22, który będzie dowożony z miejscowości: - Radzymin 4) 1 uczeń w Zespole Szkół Specjalnych w Wołominie, ul. Miła 22, który będzie dowożony tylko w jedną stronę dziennie (z domu do szkoły lub ze szkoły do domu) z następujących miejscowości: - Radzymin 5. Uczniowie niepełnosprawni, o których mowa w ust. 1 pkt 1-4, będą dowożeni zgodnie z planem zajęć szkolnych we wszystkie dni nauki szkolnej wynikające z kalendarza roku szkolnego 2011/2012 od stycznia do czerwca i 2012/2013 od września do grudnia, najkrótszą trasą z domu do szkoły i po skończonych zajęciach lekcyjnych ze szkoły do domu. 6. Wymaga się, aby przewóz dzieci był realizowany pod opieką opiekuna posiadającego ukończony z wynikiem pozytywnym kurs udzielania pierwszej pomocy medycznej. 7. Opieka nad uczniami powinna być sprawowana przez cały czas przewozu, tj. od miejsca zamieszkania do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania. 8. Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy dla poszczególnych kursów mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży oraz z uwzględnieniem następujących założeń: a) dzieci powinny być dowiezione do szkoły, w takim czasie, aby mogły punktualnie rozpocząć zajęcia lekcyjne zgodnie z obowiązującym je szkolnym planem nauczania, b) po zakończeniu zajęć lekcyjnych odebrane ze szkoły bez zbędnego oczekiwania, c) szczegółowe godziny kursów Wykonawca ustali z rodzicami (opiekunami) uczniów. 9. Wykonawca zamówienia musi realizować je zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn.zm.). 10. Wskazane jest posiadanie przez kierowcę ukończonego z wynikiem pozytywnym kursu udzielania pierwszej pomocy medycznej. 11. Wykonawca zobowiązuje się, iż przewozy uczniów realizowane w ramach niniejszej umowy, nie będą łączone ze świadczeniem przez wykonawcę innych usług, a w szczególności podczas wykonywania dowożenia uczniów wykonawca nie będzie dokonywał przewozów innych osób niż objętych umową.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające (art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7) do 30% II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 08.12.2011 roku do godz. 10.00. Potwierdzenie wpłaty wadium dołączyć do oferty. 3. Wadium powinno być wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek Zamawiającego nr 94 1060 0076 0000 3310 0015 7525. III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku -na zasadzie spełnia/ nie spełnia , Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku -na zasadzie spełnia / nie spełnia, wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, usług transportu i opieki polegających na codziennym, tzn. we wszystkie dni nauki szkolnej, przewozie dzieci i młodzieży niepełnosprawnych do szkół - w liczbie odpowiadającej co najmniej liczbie uczniów objętych niniejszym zamówieniem - przez okres nie krótszy niż przewidywany w zamówieniu i o wartości nie niższej niż 70 tys. złotych, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi wykonano należycie (referencje) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - na zasadzie spełnia/ nie spełnia,Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca: Wykaz pojazdów, które będą wykorzystywane do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi pojazdami (min.2 samochody przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych) Samochody nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż w 2000r III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku -na zasadzie spełnia / nie spełnia,Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, na zasadzie spełnia/ nie spełnia, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - minimum 2 kierowców i 2 opiekunów, przeszkolonych w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku -na zasadzie spełnia / nie spełnia, Opłacona polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie zasadzie spełnia/ nie spełnia, prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN. Jeżeli z treści załączonej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie wynika, że została opłacona składka OC, Wykonawca powinien dołączyć potwierdzenie opłacenia składki.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: -koncesję, zezwolenie lub licencję -wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie -wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami -opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: -oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia -aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert -aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) oferta, wzór umowy, wzór umowy powierzenia danych osobowych III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 1) Zamawiający - na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy - Pzp - zastrzega sobie prawo do zmiany treści istotnych postanowień umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla zamawiającego. 2) W szczególności Zamawiający ustanawia następujące warunki umożliwiające zmianę treści umowy:- wystąpienie konieczności wykonania usług dodatkowych, od których zależy wykonanie przedmiotu zamówienia. 3) Zamawiający zastrzega prawo zmniejszenia bądź zwiększenia zakresu usług (m.in. zmiana liczby dowożonych dzieci na poszczególnych trasach, oraz zmiana długości trasy) niż określone w zamówieniu IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radzymin.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyminie, 05-250 Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2011 godzina 10:00, miejsce: w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyminie, 05-250 Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2, Sekretariat pok. nr 24. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Z up. Burmistrza Zastępca Burmistrza /-/ Andrzej Siarna
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA Załącznik Nr 1 - Oferta Załącznik Nr 2 - Oświadczenie z art. 22 Załącznik Nr 3 - Oświadczenie z art. 24 Załącznik Nr 4 - Wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń Załącznik Nr 5 - Wykaz osób i podmiotów wykonujących zamówienie Załącznik Nr 6 - Wykaz wykonanych usług Załącznik Nr 7 - Wzór umowy Załącznik Nr 8 - Wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych |