Zamówienia rozstrzygnięte

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W TRYBIE PRZETARGU
NIEOGRANICZONEGO NA UTWARDZENIE DRÓG FREZEM
ASFALTOWYM (DESTRUKTEM) NA TERENIE WSI STARE
ZAŁUBICE GMINA RADZYMIN 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
1. NAZWA I ADRES: Gmina Radzymin , pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 0-22 786-62-92/93, faks 0-22 786-51-95.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzymin.pl
2. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
3. Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami:
W zakresie proceduralnym osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
1. Pani Elżbieta Borowska - Inspektor w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska tel. (22)786-62-92 w 160 e-mail: eborowska@radzymin.pl
W zakresie merytorycznym osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
1. Pani Maria Niegowska - Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska tel. (22)786-62-92 w 132 e-mail: mniegowska@radzymin.pl

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utwardzenie dróg frezem asfaltowym (destruktem) na terenie wsi Stare Załubice Gmina Radzymin.
2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, rozładunkiem i rozplantowaniem równiarką oraz zagęszczeniem walcem wibracyjnym frezu asfaltowego (destruktu) w ilości około 1100 ton na remontowane odcinki dróg położonych na terenie wsi Stare Załubice, gmina Radzymin. W skład robót wchodzi:
a) zakup frezu asfaltowego,
b) załadunek frezu asfaltowego na samochód samowyładowczy.
c) transport drogowy frezu na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie wsi Załubice, gmina Radzymin,
d) wyprofilowanie i zagęszczenie walcem wibracyjnym istniejącej nawierzchni pod dostarczony frez,
e) ustawienie do poziomu nowej nawierzchni włazów kanalizacyjnych oraz zaworów wodociągowych i gazowych jeśli zaistnieje taka potrzeba,
f) rozładunek frezu na remontowanym odcinku drogi,
g) wyprofilowanie nawierzchni z frezu asfaltowego (destruktu) z nadaniem jej odpowiednich spadków poprzecznych i wzdłużnych,
h) zagęszczenie walcem wibracyjnym min. 7,5 t.
4. Frez asfaltowy (destrukt) musi być pozbawiony zanieczyszczeń.
5. Ilość frezu asfaltowego, jaką dostarczy Wykonawca zależeć będzie od potrzeb, remontowanego stanu nawierzchni oraz środków finansowych Zamawiającego.
6. Roboty należy wykonać zgodnie z Opisem Przedmiotu zamówienia Załącznik Nr 8, oraz SIWZ..
7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
8. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8.
9. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
10. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
11. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
1. WADIUM - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
2. ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
1) Wiedza i doświadczenie - wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
2) Potencjał techniczny - Wymagania Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a). posiadają lub dysponują co najmniej 5 samochodów ciężarowych samowyładowczych o ładowności powyżej 20 ton, b). posiadają lub dysponują przynajmniej jedna równiarkę o mocy minimum 74 kW (100 KM), c). posiadają lub dysponują przynajmniej jeden walec drogowy wibracyjny o masie minimum 7,5 tony,
3) Osoby zdolne do wykonania zamówienia - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
4) Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - opłacona polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN. Jeżeli z treści załączonej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie wynika, że została opłacona składka OC, Wykonawca powinien dołączyć potwierdzenie opłacenia składki.
4. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
• wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
3)  Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
4) INNE DOKUMENTY - Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
* Formularz ofertowy;
* Oświadczenie z art. 22;
* Oświadczenie z art.24;
* Zaakceptowany wzór umowy.
5. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
2. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
3. Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
4. ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
5. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radzymin.pl
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać  w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyminie, w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, pok. Nr 3.
7. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Radzyminie, Sekretariat, pok. Nr 24.
8. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
9. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
10. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Numer ogłoszenia w BZP : 273248 - 2010; data zamieszczenia: 01.09.2010.
GKiOŚ-3410/33/2010

Burmistrz
/-/ mgr Zbigniew Piotrowski

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

ZAŁĄCZNIK NR 1 - FORMULARZ OFERTOWY

ZAŁĄCZNIK NR 2 - OŚWIADCZENIE Z ART. 22

ZAŁĄCZNIK NR 3 - OŚWIADCZENIE Z ART. 24

ZAŁĄCZNIK NR 4 - WYKAZ WYKONANYCH PRAC

ZAŁĄCZNIK NR 5 - WZÓR UMOWY

ZAŁĄCZNIK NR 6 - WYKAZ PERSONELU

ZAŁĄCZNIK NR 7 - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY

ZAŁĄCZNIK NR 8 - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

Opublikowane przez: Anna Kotowska | Autor: Elżbieta Borowska-Kostrzębska | Data wprowadzenia: 2010-09-01 14:40:58 | Data modyfikacji: 2010-09-17 08:11:27.
Data wprowadzenia: 2010-09-01 14:40:58
Data modyfikacji: 2010-09-17 08:11:27
Autor: Elżbieta Borowska-Kostrzębska
Opublikowane przez: Anna Kotowska
« powrót