Zamówienia rozstrzygnięte

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA
UTWARDZENIE DRÓG GMINNYCH FREZEM ASFALTOWYM
(DESTRUKTEM) NA TERENIE WSI SŁUPNO, GMINA
RADZYMIN 


Numer ogłoszenia: 216630 - 2010; data zamieszczenia: 20.07.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radzymin , pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 0-22 786-62-92/93, faks 0-22 786-51-95.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
I. 3) OSOBY  UPRAWNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI:

W zakresie proceduralnym osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
1. Pani   Elżbieta Borowska -  Inspektor w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska  tel. (22) 786-62-92 w 160, e-mail: eborowska@radzymin.pl

W zakresie merytorycznym osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
1. Pani  Maria Niegowska -  Kierownik Referatu  Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska tel. (22)  786-62-92 w 132, e-mail: mniegowska@radzymin.pl

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utwardzenie dróg gminnych frezem asfaltowym (destruktem) na terenie wsi Słupno, gmina Radzymin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.  Przedmiotem zamówienia jest: zakup wraz z dostawą, rozładunkiem i rozplantowaniem równiarka oraz zagęszczeniem walcem wibracyjnym frezu asfaltowego (destruktu)  w ilości około 5.200  ton na remontowane odcinki dróg położonych na terenie wsi Słupno, gmina Radzymin. W skład robót wchodzi:
a) zakup frezu asfaltowego,
b) załadunek  na samochód samowyładowczy.
c) transport drogowy frezu asfaltowego na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie wsi Słupno  w gminie Radzymin,
d) wyprofilowanie i zagęszczenie walcem wibracyjnym istniejącej nawierzchni pod dostarczony frez asfaltowy,
e) rozładunek na remontowanym odcinku drogi,
f) wyprofilowanie nawierzchni frezem asfaltowym z nadaniem jej odpowiednich spadków poprzecznych i wzdłużnych,
g) zagęszczenie walcem wibracyjnym min. 7,5 t.
2.Frez asfaltowy  (destrukt ) musi być pozbawiony zanieczyszczeń .

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)    WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 PLN ( słownie: cztery tysiące złotych), 2.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 03.08.2010 roku do godz. 10:00 potwierdzenie wpłaty wadium dołączyć do oferty, 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 94 1060 0076 0000 3310 0015 7525 b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,  z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.  o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158,  z późn. zm.). f: jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna, odpowiednie dokumenty należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Radzyminie, a potwierdzona kserokopię dołączyć do oferty. g: Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 ustawy.
III.2)   ZALICZKI -   Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku- Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy  i doświadczenia, wykonanych minimum roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju  i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - dysponuje potencjałem technicznym- Wymagania Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a). posiadają lub dysponują co najmniej 5 samochodów ciężarowych samowyładowczych o ładowności powyżej 20 ton, b). posiadają lub dysponują przynajmniej jedna równiarkę o mocy minimum 74 kW (100 KM), c). posiadają lub dysponują przynajmniej jeden walec drogowy wibracyjny o masie minimum 7,5 tony,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - opłacona polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  o wartości nie mniejszej niż 600 000,00 PLN. Jeżeli z treści załączonej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie wynika, że została opłacona składka OC, Wykonawca powinien dołączyć potwierdzenie opłacenia składki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY.
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
1) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
2) wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami,
3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
4) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia .
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy ,
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
4)  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
5) wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt. III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium  
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert .
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: - nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT  - Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.1) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY - Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radzymin.pl
IV.4.2) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Radzyminie, 05-250 Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2, Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, pok. Nr 3.
IV.4.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Radzyminie,05-250 Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2, Sekretariat pok. Nr 24.
IV.4.4) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.5) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.6) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

Numer ogłoszenia W BZP: 216630 - 2010; data zamieszczenia: 20.07.2010.
GKiOŚ-3410/ 26/2010

Z up. Burmistrza
Zastępca Burmistrza
/-/  Andrzej  Siarna

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

ZAŁĄCZNIK NR 1 - FORMULARZ OFERTOWY

ZAŁĄCZNIK NR 2 - OŚWIADCZENIE Z ART. 22

ZAŁĄCZNIK NR 3 - OŚWIADCZENIE Z ART. 24

ZAŁĄCZNIK NR 4 - WYKAZ WYKONANYCH PRAC

ZAŁĄCZNIK NR 5 - WZÓR UMOWY

ZAŁĄCZNIK NR 6 - WYKAZ PERSONELU

ZAŁĄCZNIK NR 7 - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY

ZAŁĄCZNIK NR 8 - WYKAZ NARZĘDZI I URZĄDZEŃ

ZAŁĄCZNIK NR 9 - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

Opublikowane przez: Anna Kotowska | Autor: Elżbieta Borowska-Kostrzębska | Data wprowadzenia: 2010-07-21 08:09:49 | Data modyfikacji: 2010-08-10 15:00:59.
Data wprowadzenia: 2010-07-21 08:09:49
Data modyfikacji: 2010-08-10 15:00:59
Autor: Elżbieta Borowska-Kostrzębska
Opublikowane przez: Anna Kotowska
« powrót