Zamówienia rozstrzygnięte

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - ROBOTY BUDOWLANE NA
PRZEBUDOWĘ DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 635 W ZAKRESIE
BUDOWY CHODNIKA I PRZEBUDOWY ZJAZDÓW W MIEŚCIE
RADZYMIN W AL. JANA PAWŁA II - ETAP I 


Numer ogłoszenia: 212500-2010; data zamieszczenia 16.07.2010
                             

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
1)
NAZWA I ADRES: Gmina Radzymin, pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 0-22 786-62-92/93, faks 0-22 786-51-95.
2)Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzymin.pl
3) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 635 w zakresie budowy chodnika i przebudowy zjazdów w mieście Radzymin w Al. Jana Pawła II - Etap I.
2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 635 w zakresie budowy chodnika i przebudowy zjazdów w mieście Radzymin w Al. Jana Pawła II na odcinkach: - km 0+074 ÷ 0+425, dł. odc. 0,351 km, str. prawa, - km 0+039 ÷ 1+650, dł. odc. 1,611 km, str. lewa, 2. W zakres prac wchodzi wykonanie chodników o szerokości 2,0 m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej i czarnej grub. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej na warstwie odsączającej z kruszywa naturalnego (pospółki), wykonanie zjazdów do posesji o nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej grubości 8 cm na podsypce cementowo piaskowej na podbudowie z kruszywa łamanego. 2) Inwestor po podpisaniu umowy oraz protokołu wprowadzenia na teren budowy przekaże Wykonawcy do wbudowania materiały takie jak: - kostka brukowa betonowa grubość 6 cm - szara; - kostka brukowa betonowa grubość 6 cm - czarna; - kostka brukowa betonowa grubość 8 cm - szara; - krawężnik drogowy betonowy 30x15 cm; - obrzeże betonowe 30x8 cm. 3) Wykonawca w ramach zadania przewiezie przekazane materiały budowlane z terenu Radzymińskiego Ośrodka Kultury i Sportu przy Alei Jana Pawła II Nr 20 na teren budowy. 4) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.5) Roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarem robót, SST oraz SIWZ..
4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
5) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
W razie wystąpienia zamówień uzupełniających zostanie spisany protokół konieczności. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych lub uzupełniających wartość zostanie obliczona na podstawie cen z oferty na wykonanie zamówienia publicznego.
6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
9) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
1) WADIUM
  - Oferta  musi  być  zabezpieczona  wadium w wysokości 25.000,00 PLN ( słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych), Wadium należy wnieść w terminie do dnia 29.07.2010 roku do godz. 11:00  potwierdzenie wpłaty wadium dołączyć do oferty - zgodnie          z SIWZ.
2) ZALICZKI - Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

SEKCJA IV:  WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień/ zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa/ spełnia- nie spełnia
2) Wiedza i doświadczenie - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, - co najmniej 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - spełnia- nie spełnia
3) Potencjał techniczny - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca
4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności / spełnia- nie spełnia
5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa  - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - opłacona polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN. Jeżeli z treści załączonej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie wynika, że została opłacona składka OC, Wykonawca powinien dołączyć potwierdzenie opłacenia składki.

SEKCJA V:  INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć
:
1) koncesję, zezwolenie lub licencję;
2) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; 
3) wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
4) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; 
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert ;
5) wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
6)  Dokumenty podmiotów zagranicznych - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu  o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
 
SEKCJA VI: PROCEDURA
1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:   przetarg nieograniczony.
2) KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena.
3) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna  - nie.

SEKCJA VII:  ZMIANA UMOWY :
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
1) Zamawiający - na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy - Pzp - zastrzega sobie prawo do zmiany treści istotnych postanowień umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla zamawiającego.
2) Dopuszczalny zakres zmian umowy w sprawie zamówienia publicznego obejmuje: -możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia, -możliwość zmiany umówionego wynagrodzenia częściowego wynikającej z porównania rozmiaru i wartości robót zamiennych z robotami pierwotnie zamówionymi z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną kwotę umówionego wynagrodzenia; - modyfikację rozmiaru i rodzaju robót w zakresie ustalonych robót zamiennych, bez możliwości jednak rozszerzenia zakresu zamówienia w związku z zakazem wynikającym z art. 140 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem, że zmiany te sprzyjać będą optymalnemu wykonaniu zamówienia, jak również oszczędnemu, celowemu i gospodarnemu wydatkowaniu środków finansowych; - modyfikację zmiany warunków udzielonej gwarancji na przedmiot umowy.

SEKCJA VIII: INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia
:www.bip.radzymin.pl
2) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Radzyminie, 05-250 Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, pok. Nr 3.
3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Radzyminie, 05-250 Radzymin, Sekretariat pok. Nr 24.
4) Termin związania ofertą: okres w dniach: 40 (od ostatecznego terminu składania ofert).
5) Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami:
a) W zakresie proceduralnym osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
1. Pani Elżbieta Borowska  – Inspektor  w  Referacie  Gospodarki  Komunalne i  Ochrony Środowiska   tel. (022) 786- 62-92 w 160, e-mail: eborowska@radzymin.pl
b) W zakresie merytorycznym osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
1. Pani  Maria Niegowska   – Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i  Ochrony Środowiska , tel. (022) 786-62-92 w 132, e-mail: mniegowska@radzymin.pl
6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
7) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.
8) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

GKiOŚ-3410/24/2010
Zamieszczono w BZP
Numer ogłoszenia: 212500-2010; data zamieszczenia 16.07.2010

Z up. Burmistrza
Zastępca Burmistrza
/-/   Andrzej  Siarna

-----------------------------------------------------------------------------

Radzymin, dnia 16.07.2010 r

Gmina Radzymin
Pl. T. Kościuszki 2
05-250 Radzymin    

S p r o s t o w a n i e

Szanowni Oferenci

1. Zamawiający błędnie podał  termin  do wniesienia wadium  w Rozdziale 8 SIWZ  na zadanie:  „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 635 w zakresie budowy chodnika i przebudowy zjazdów w mieście Radzymin w Alei Jana Pawła II”
-   jest  „ Wadium  należy wnieść w terminie do dnia 30.07.2010 roku do godziny 11:00, potwierdzenie wpłaty wadium dołączyć do oferty.

 powinno być:  „Wadium należy wnieść w terminie do dnia 29.07.2010 roku do godziny 11:00, potwierdzenie wpłaty wadium dołączyć do oferty.
2.  Pozostałe zapisy SIWZ  pozostają bez zmian.


Z up. Burmistrza
Zastępca Burmistrza
/-/ Andrzej  Siarna

------------------------------------------------------------------------------

Radzymin, dnia 27.07.2010 r.

Gmina Radzymin
Pl. T. Kościuszki 2
05-250 Radzymin    

Uzupełnienie
dokumentacji przetargowej

Szanowni Oferenci

Zamawiający uzupełnia dokumentację przetargową o Szczegółową Specyfikację Techniczną na zadanie: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 635 w zakresie budowy chodnika i przebudowy zjazdów w mieście Radzymin w Alei Jana Pawła II” jako Załącznik Nr 14 do SIWZ. 
Pozostałe zapisy SIWZ  pozostają bez zmian.


Z up. Burmistrza
Sekretarz  Gminy
/-/ mgr inż. Halina Grzelak

-----------------------------------------------------------------------------

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

ZAŁĄCZNIK NR 1 - FORMULARZ OFERTOWY

ZAŁĄCZNIK NR 2 - OŚWIADCZENIE Z ART. 22

ZAŁĄCZNIK NR 3 - OŚWIADCZENIE Z ART. 24

ZAŁĄCZNIK NR 4 - WYKAZ PERSONELU

ZAŁĄCZNIK NR 5 - ZAAKCEPTOWANY WZÓR UMOWY

ZAŁĄCZNIK NR 6 - WYKAZ WYKONANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH

ZAŁĄCZNIK NR 7 - WYKAZ NIEZBĘDNYCH NARZĘDZI I URZĄDZEŃ

ZAŁĄCZNIK NR 8 - PROJEKT BUDOWLANY- OPIS

ZAŁĄCZNIK NR 9 - PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU

ZAŁĄCZNIK NR 10 - PRZEKROJE KONSTRUKCYJNE

ZAŁĄCZNIK NR 11 - PRZEKROJE NORMALNE ULIC BOCZNYCH

ZAŁĄCZNIK NR 12 - WJAZD

ZAŁĄCZNIK NR 13 - PRZEDMIAR ROBÓT

ZAŁĄCZNIK NR 14 - SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA

 

Opublikowane przez: Anna Kotowska | Autor: Elżbieta Borowska-Kostrzębska | Data wprowadzenia: 2010-07-16 14:23:16 | Data modyfikacji: 2010-08-06 09:51:37.
Data wprowadzenia: 2010-07-16 14:23:16
Data modyfikacji: 2010-08-06 09:51:37
Autor: Elżbieta Borowska-Kostrzębska
Opublikowane przez: Anna Kotowska
« powrót