Gmina Radzymin Plac Tadeusza Kościuszki 2 05-250 Radzymin ogłasza przetarg nieograniczony na:
„Utwardzenie dróg gruzem z recyklingu na terenie gminy Radzymin”
1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup wraz z dostawą, rozładunkiem i rozplantowaniem równiarka oraz zagęszczeniem walcem wibracyjnym gruzu z recyklingu w ilości około 6 000 ton na remontowane odcinki dróg położonych na terenie gminy Radzymin. W skład robót wchodzi: a). zakup kruszywa, b). załadunek kruszywa na samochód samowyładowczy. c). transport drogowy kruszywa na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie gminy Radzymin, d). wyprofilowanie istniejącej nawierzchni (jeśli zaistnieje taka potrzeba) pod dostarczone kruszywo, e). rozładunek na remontowanym odcinku drogi, f). wyprofilowanie nawierzchni gruzowej z nadaniem jej odpowiednich spadków poprzecznych i wzdłużnych, g). zagęszczenie walcem wibracyjnym min. 7,5 t. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostarczonego kruszywa w zależności od potrzeb i posiadanych środków finansowych. 3. Zamawiający przewiduje zakup gruzu z podziałem na kruszywa (pozbawione zanieczyszczeń np. takich jak cegła – tyczy się gruzu betonowego, gazobeton, ziemia, stal, szkło, śmieci): - kruszywo z gruzu betonowego z recyklingu o frakcji 4 - 31,5 mm – 5 000 ton - kruszywo z gruzu betonowego z recyklingu o frakcji 0 – 63 mm - 500 ton - kruszywo ceglano – betonowe (50:50) z recyklingu o frakcji 4-31,5 mm – 250 ton - kruszywo ceglano – betonowe (50:50) z recyklingu o frakcji 0 – 63 mm – 250 ton. 4. Ilość poszczególnych kruszyw, jaką dostarczy Wykonawca zależeć będzie od potrzeb, remontowanego stanu nawierzchni oraz środków finansowych Zamawiającego. 5.Prace należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
Wspólny Słownik Zamówień: Termin wykonania zamówienia : data zakończenia: 20.12.2010 r. Termin związania ofertą: 30 dni.
Wadium: 5.000,00 zł.
Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 3 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest także dostępna na stronie internetowej: www.bip.radzymin.pl
Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
• w zakresie proceduralnym: 1 mgr Elżbieta Borowska, - Inspektor w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska - tel. (22 ) 7866292w160. e-mail: eborowska@radzymin.pl
• w zakresie merytorycznym: 1 mgr Maria Niegowska - Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska - tel. ( 22) 786-62-92 w 132 e-mail: mniegowska@radzymin.pl
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 24 do dnia 19.03.2010 roku do godz. 10:00.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
W razie wystąpienia zamówień uzupełniających zostanie spisany protokół konieczności. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych lub uzupełniających wartość zostanie obliczona na podstawie cen z oferty na wykonanie zamówienia publicznego.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Warunki udziału w postępowaniu i sposób oceny ich spełnienia:
Lp. |
Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny: |
1 |
Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych |
2 |
Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia |
3 |
Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonał w ciągu trzech lat co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. |
4 |
1) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2) Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat wykonali co najmniej 2 tożsame prace (za tożsame prace zostaną uznane roboty remontowe na wartość min. 200 000,00 zł brutto w rocznym okresie rozliczeniowym) 3) Wykonawca zapewni nadzór kierownika budowy posiadającego stosowne uprawnienia budowlane wraz z potwierdzeniem przynależności do izby zawodowej techników i inżynierów budownictwa,
4) Wymagania Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a). posiadają co najmniej 5 samochodów ciężarowych samowyładowczych o ładowności powyżej 20 ton, b). posiadają przynajmniej jedna równiarkę o mocy minimum 74 kW (100 KM), c). posiadają przynajmniej jeden walec drogowy wibracyjny o masie minimum 7,5 tony, d) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, e). są uprawnieni do wykonywania czynności objętych niniejszym zamówieniem. | Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:
Nr |
Kryterium |
Waga |
1 |
Cena (koszt) |
100% |
Radzymin, dnia: 05.03.2010 rok
Zamieszczone w BZP 05.03.2010 roku - Ogłoszenie Nr 50183 - 2010 roku.
Z up. Burmistrza Zastępca Burmistrza /-/ Andrzej Siarna
-------------------------------------------------------------------------------
O D P O W I E D Ź na zapytania w sprawie treści SIWZ
Dot. zamówienia publicznego na: Utwardzenie dróg gruzem z recyklingu na terenie Gminy Radzymin
Szanowni Oferenci
Gmina Radzymin, jako Zamawiający w związku z prośbą o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu, działając w trybie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.), wyjaśniam co następuje:
Zgodnie z zapytaniami Oferentów, wyjaśniamy, iż w przedmiocie zamówienia nie nastąpiła pomyłka, co do ilości gruzu w poszczególnych frakcjach, podane ilości są orientacyjne i będą zależeć od potrzeb, remontowanego stanu nawierzchni oraz środków finansowych Zamawiającego.
1. Pytania: Prosimy o udzielenie odpowiedzi czy nie nastąpiła pomyłka w ilości oraz rodzaju frakcji gruzu betonowego z recyklingu o frakcji 0-63/500t./ z zaklinowaniem gruzem betonowym o frakcji 0-31,5 tzw. klińcem/500t/.
Odpowiedzi: Informujemy, iż Zamawiający dopuszcza zastosowanie mieszanki gruzowej oraz ceglanej o frakcji 0-31,5 mm z zawartością frakcji 0-4 mm do 30 % masy. W związku z powyższym zmienia się pkt. 2 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia na: „Zamawiający przewiduje zakup gruzu z podziałem na kruszywa (pozbawione zanieczyszczeń np. takich jak cegła – tyczy się gruzu betonowego, gazobeton, ziemia, stal, szkło, śmieci): - kruszywo z gruzu betonowego z recyklingu o frakcji 0 - 31,5 mm – 5 000 ton - kruszywo z gruzu betonowego z recyklingu o frakcji 0 – 63 mm - 500 ton - kruszywo ceglano – betonowe (50:50) z recyklingu o frakcji 0 - 31,5 mm – 250 ton - kruszywo ceglano – betonowe (50:50) z recyklingu o frakcji 0 – 63 mm – 250 ton.
Ilość poszczególnych kruszyw, jaką dostarczy Wykonawca zależeć będzie od potrzeb, remontowanego stanu nawierzchni oraz środków finansowych Zamawiającego. Termin wykonania – 20 grudzień 2010 r.
2. Jednocześnie Zamawiający informuje, że w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w wyżej wymienionym postępowaniu zaistniała oczywista omyłka pisarska powstała w wyniku omyłkowego zapisu. Jest napisane: Załącznik Nr 2 Oświadczenie art. 22 - „Zakup paliw w obrocie bezgotówkowym dla samochodów i sprzętu będących w dyspozycji Gminy Radzymin” Winno być: Załącznik Nr 2 Oświadczenie art. 22 „Utwardzenie dróg gruzem z recyklingu na terenie Gminu Radzymin”
3. Powyższe wyjaśnienia nie zmieniają treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i są wiążące dla wszystkich Wykonawców.
Radzymin, dnia 12.03.2010 r. GKiO-3410/ 4 /2010
Z up. Burmistrza Zastępca Burmistrza /-/ Andrzej Siarna
-----------------------------------------------------------------------
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA ZAŁĄCZNIK NR 1 - FORMULARZ OFERTOWY ZAŁĄCZNIK NR 2 - OŚWIADCZENIE Z ART. 22 ZAŁĄCZNIK NR 3 - OŚWIADCZENIE Z ART. 24 ZAŁĄCZNIK NR 4 - WYKAZ WYKONANYCH PRAC ZAŁĄCZNIK NR 5 - WZÓR UMOWY ZAŁĄCZNIK NR 6 - WYKAZ PERSONELU ZAŁĄCZNIK NR 7 - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY ZAŁĄCZNIK NR 8 - WYKAZ NARZĘDZI I URZĄDZEŃ ZAŁĄCZNIK NR 9 - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA |