Zamówienia rozstrzygnięte

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - DRUGIE POSTĘPOWANIE O
UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA USŁUGĘ
DOSTĘPU DO SZEROKOPASMOWEGO SYGNAŁU
INTERNETOWEGO


zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) – zwanej dalej „ustawą”


Zamawiający:
Gmina Radzymin, Pl. Kościuszki 2 05-250 Radzymin, tel. (022) 786-62-92, 786-62-93,  fax. (022) 786-51-95, www.radzymin.pl – ogłasza wszczęcie drugiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego (nr sprawy: PN-4-POIG/2010).
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna będzie na stronie internetowej www.radzymin.pl.

Przedmiot zamówienia: usługa dostępu do szerokopasmowego sygnału internetowego

Kod CPV:
72400000-4 Usługi internetowe
72411000-4  Dostawcy usług internetowych

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w układzie zadaniowym.

Termin wykonania zamówienia:

Usługa realizowana będzie w okresie od dnia zawarcia umowy, jednakże nie szybciej niż od dnia 15 lutego 2010 r. do 31 grudnia 2012 r.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
- spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1  ustawy,
- złoży dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę.

Wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Radzymin, Pl. Kościuszki 2 02-250 Radzymin, pok. 24, do dnia 4 lutego 2010 r., do godz. 15:00.
Przy ocenie zachowania w/w terminu decydujące znaczenie ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.

Termin związania ofertą:
Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.

Inne:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

Ogłoszenie opublikowane zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 22708-2010 z dnia 26.01.2010 r.  

Radzymin, dnia 26.01.2010 r.

Burmistrz Radzymina
/-/ Zbigniew Piotrowski

----------------------------------------------------------------------------------

Radzymin, 1 luty 2010 r.

 

W związku z ogłoszonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie PRZETARGU NIEDOGRANICZONEGO znak sprawy: PN-4-POIG/2009, Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania dotyczące treści specyfikacji.


Pytanie  nr 1
Czy zamawiający dopuszcza aby w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie  były zawierane odrębne umowy?

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, iż do Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne zgodnie z wytycznymi art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007 Nr 223 poz. 1655 z p.zm), stosuje się przepisy dotyczące wykonawcy (art. 23 ust. 3). Tym samym, nie ma możliwości, aby Wykonawca (rozumiany również w kontekście art. 23 ust. 1 ustawy Pzp) zawarł więcej niż jedną umowę na ten sam przedmiot zamówienia publicznego.

Zamawiający, równocześnie informuje, iż w zakresie każdego z zdefiniowanych w SIWZ zadań jest możliwość zawarcia odrębnej umowy.

Pytanie nr 2
Czy Zamawiający  dopuszcza wystawienie oddzielnych faktur za sprzęt i za abonament?

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, iż nie dopuszcza do wystawienia oddzielnych faktur za sprzęt i za abonament.

Pytanie nr 3
W przypadku konsorcjum czy Zamawiający dopuszcza aby Wykonawcy wystawili oddzielne faktury za sprzęt i za abonament ?

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, iż zgodnie z odpowiedzią na pytanie nr 2 nie dopuszcza wystawianie odrębnych faktur.

Pytanie nr 4
Czy Zamawiający dopuszcza podpisanie protokołów  indywidualnych po zainstalowaniu usług i po zakończeniu wszystkich instalacji na podstawie protokołów indywidualnych protokołu zbiorczego?

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, iż dopuszcza podpisanie protokołów indywidualnych po zainstalowaniu usług po zakończeniu wszystkich instalacji na podstawie protokołów indywidualnych.

Pytanie nr 5
Czy Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zapłaty przypadającą na dzień wpływu należności na konto Wykonawcy?

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, iż nie dopuszcza do zmiany terminu zapłaty na dzień wpływu należności na konto Wykonawcy.

Pytanie nr 6
Czy zamawiający dopuszcza modyfikację istotnych postanowień umowy w przypadku awarii sprzętu. Czas w jakim wykonawca podejmie działania zmierzające do usunięcia awarii będzie w warunkach standardowych zgodnie z gwarancją producenta lub regulaminie usługi Wykonawcy?

Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza modyfikację istotnych postanowień umowy poprzez dostosowanie jej do standardowych warunków zgodnie z gwarancją producenta lub regulaminem usług Wykonawcy, ale tylko wówczas gdy nie będą stały w sprzeczności z minimalnymi okresami wskazanymi w istotnych postanowieniach umowy.

Pytanie nr 7
W przypadku dostępu do Internetu świadczonego drogą kablową czy Zamawiający dopuszcza użyczenie modemów na czas świadczenia usługi?

Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza użyczenia modemów na czas świadczenia usługi w przypadku dostępu do Internetu świadczonego drogą kablową.

Zamawiający

----------------------------------------------------------------------------------

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

ZAŁĄCZNIK NR 1: SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

ZAŁĄCZNIK NR 2: ZAŁOŻENIA DO UMOWY

ZAŁĄCZNIK NR 3: FORMULARZ OFERTOWY

ZAŁĄCZNIK NR 4: OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

ZAŁĄCZNIK NR 5: OŚWIADCZENIE WYNIKAJĄCE Z ART. 24 UST 1 PZP

 

Opublikowane przez: Anna Kotowska | Autor: Halina Grzelak | Data wprowadzenia: 2010-01-26 14:18:23 | Data modyfikacji: 2010-02-23 09:36:18.
Data wprowadzenia: 2010-01-26 14:18:23
Data modyfikacji: 2010-02-23 09:36:18
Autor: Halina Grzelak
Opublikowane przez: Anna Kotowska
« powrót