Zamówienia rozstrzygnięte

Zaprojektowanie i wybudowanie budynku przedszkola
w Radzyminie 

Radzymin: Zaprojektowanie i wybudowanie budynku przedszkola w Radzyminie.
Numer ogłoszenia: 111074 - 2015; data zamieszczenia: 12.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radzymin , pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 0-22 786-62-92/93, faks 0-22 786-51-95.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzymin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wybudowanie budynku przedszkola w Radzyminie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Spodziewanym efektem końcowym realizacji całego zadania inwestycyjnego pn: Budowa nowego budynku przedszkola w Radzyminie jest wybudowanie pod klucz budynku przedszkola 9-cio oddziałowego (po 25 dzieci w każdym oddziale) z zapleczem do obsługi cateringu, o całkowitej powierzchni użytkowej ok. 1600 m² , zgodnie z PFU stanowiącym załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie dokumentacji projektowej dla całego zadania inwestycyjnego, a w szczególności wykonanie: 1) map do celów projektowych, 2) inwentaryzacji zieleni, 3) badań geotechnicznych, 4) wielobranżowego projektu koncepcyjnego wraz z wizualizacją, zawierającego dobór materiałów budowlanych i wykończeniowych uzgodnionych przez Zamawiającego (2 egz.), 5) wielobranżowego projektu budowlanego obejmującego w szczególności projekty: architektoniczny, konstrukcyjny, instalacji wod-kan, instalacji elektrycznej, instalacji oświetlenia zew. i wew., instalacji wentylacji mechanicznej wraz z rekuperacją, instalacji odgromowej, instalacji gazowej, instalacji co i cw wraz z kotłownią, instalacji telefonicznej, instalacji komputerowej, instalacji SSWN (system sygnalizacji włamania i napadu z monitoringiem), instalacji nagłaśniającej, instalacji p-poż wraz z instalacją hydrantową, instalacji solarnej do cw i wspomagania kotłowni, technologii cateringu ( 5 egz.), 6) przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego ( 2 egz.), 7) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ( 2 egz.), 8) projektu zagospodarowania terenu obejmującego w szczególności projekty: trzyczęściowego placu zabaw ( podział wg grup wiekowych), chodników, dróg wewnętrznych, parkingów, zieleni, miejsca do gromadzenia nieczystości stałych, elementów małej architektury, ogrodzenia (zakłada się ogrodzenie ok. 1,2 ha terenu związanego z budynkiem przedszkola i zagospodarowaniem jego otoczenia), 9) projektów przyłączy infrastruktury technicznej: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, teletechnicznej, gazowej, energetycznej ( zgodnie z warunkami gestorów uzyskanymi przez Wykonawcę), 10) projekt przebudowy w niezbędnym zakresie urządzeń infrastruktury technicznej (jeżeli wystąpi kolizja), 11) projekt zagospodarowania wód opadowych w ramach systemu lokalnego z odprowadzeniem do rowu melioracyjnego wraz z niezbędnymi pozwoleniami, 12) wielobranżowego projektu wykonawczego( po 2 egz.) w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, a w szczególności: a) projekt wykonawczy architektoniczny obejmujący w szczególności: detale architektoniczne, aranżację wnętrz w tym: rozwinięcia ścian, projekt posadzek, schemat sufitów podwieszonych z rozmieszczeniem oświetlenia, wentylacji mechanicznej (nawiewy i wyciągi) i czujek, kolorystyka, wykaz wyposażenia wbudowanego oraz pierwszego wyposażenia ruchomego pomieszczeń, zagospodarowanie trzyczęściowego placu zabaw dla dzieci z elementami małej architektury, b) projekt wykonawczy konstrukcyjny, c) projekt wykonawczy instalacji elektrycznych, d) projekt wykonawczy instalacji wentylacji mechanicznej z rekuperacją, e) projekt wykonawczy kotłowni, f) projekt wykonawczy co i wod-kan, g) projekt wykonawczy instalacji solarnej, h) projekt wykonawczy pozostałych instalacji, 13) projekt zagospodarowania placu budowy wraz z informacją dotyczącą BIOZ. 2. Uzyskanie wymaganych przepisami prawa zgód, uzgodnień i opinii. 3. Zapewnienie nadzoru autorskiego. 4. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę dla całego zadania inwestycyjnego. 5. Realizację na podstawie dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 1, robót budowlanych, instalacyjnych i wykończeniowych zadania inwestycyjnego. 6. Dostawę i zainstalowanie wyposażenia wbudowanego oraz pierwszego wyposażenia ruchomego pomieszczeń oraz wyposażenia pomieszczeń cateringu wraz z cesją uzyskanych gwarancji. 7. Uruchomienie urządzeń, sprzętów i aparatury, przeprowadzenie ich rozruchu próbnego i prób funkcjonalnych, opracowanie instrukcji eksploatacji i obsługi, przeszkolenie służb eksploatacyjnych i udział w przekazaniu użytkownikowi oraz serwisowanie w okresie gwarancyjnym. 8. Zlecenie wykonania badania wody. 9. Opracowanie instrukcji eksploatacji i obsługi budynku, instalacji i obiektów zagospodarowania terenu, przeszkolenie służb eksploatacyjnych oraz przekazanie do użytkowania. 10. Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla zadania inwestycyjnego. 11. Dokonanie odbioru urządzeń podlegających takiemu odbiorowi przez UDT. 12. Wykonanie kompletnej dokumentacji wymaganej przepisami prawa do uzyskania pozwolenia na użytkowanie dla zadania inwestycyjnego. 13. Dokonanie odbioru obiektu przez Państwową Straż Pożarną, SANEPID oraz Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 14. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 15. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie zadania inwestycyjnego..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00-1, 71.22.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50.000 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie w rozumieniu przepisów usta-wy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 roku, poz. 1409 z późn. zm.) obiektu budowlanego należącego do Kategorii IX, XI, XII, XIV lub XVI (zgodnie z Załącznikiem do ustawy Prawo budowlane określającym Kategorie obiektów budowlanych), dopuszczonego do użytkowania o kubaturze, co najmniej 4.000 m3 każdy obiekt i o wartości robót, co najmniej 2.000.000 zł brutto każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia, co najmniej: 1. jedną osobą na stanowisku Kierownika budowy, która będzie posiadała uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie uprawniające, co naj-mniej do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - bu-dowlanej bez ograniczeń oraz posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji kierow-nika budowy przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie, w rozumieniu Prawa budowlanego, obiektu należącego do Kategorii IX lub XI, (zgodnie z Załącznikiem do ustawy Prawo budowlane określającym Kategorie obiektów budowlanych) o kubaturze, co najmniej 4.000 m3 każdy obiekt i o wartości robót, co najmniej 2.000.000 zł brutto każda; 2. jedną osobą na stanowisku Głównego projektanta, która będzie posiadała uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie uprawniające do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń oraz posiada doświadczenie w opracowaniu, jako projektant, minimum dwóch dokumentacji projektowych (obejmujących, co najmniej Projekt budowlany i Projekt wykonawczy) budowy nowego obiektu należącego do Kategorii IX lub XI, (zgodnie z Załącznikiem do ustawy Prawo budowlane określającym Kategorie obiektów budowlanych) o kubaturze, co najmniej 4.000 m3 każdy obiekt.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie potencjału ekonomicznego, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu trzech ostatnich lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, osiągnął średni roczny przychód netto ze sprzedaży towarów i usług, w kwocie minimalnej 3.000.000,00 zł. W zakresie potencjału finansowego Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 zł. UWAGA: Do przeliczenia na złote danych finansowych wyrażonych w walutach innych niż PLN, należy przyjąć średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z pierwszego dnia roboczego miesiąca, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności – za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres;
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku podmiotów niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności – za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres;
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 8.
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu
W przypadku, gdy wymagane warunki po zastosowaniu formuły spełnia-nie spełnia spełni więcej niż 8 Wykonawców Zamawiający dokona kwalifikacji Wykonawców stosując następujące kryteria: 1. kryterium największego DOŚWIADCZENIA WYKONAWCY: 1.1. za każdą wykonaną robotę budowlaną (WŁASNEGO DOŚWIADCZENIA WYKONAWCY), zrealizowaną w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie obejmującą budowę w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane obiektu budowlanego należącego do Kategorii IX, XI, XII, XIV lub XVI (zgodnie z Załącznikiem do ustawy Prawo budowlane określającym Kategorie obiektów budowlanych), dopuszczonego do użytkowania o kubaturze, co najmniej 4.000 m3 i o wartości robót, co najmniej 2.000.000 zł brutto, Zamawiający przyzna (5) pięć punktów; WŁASNE DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY oznacza, że Wykonawca ubiegają-cy się o zamówienie wykazując roboty określone w punkcie 1.1. NIE POLEGAŁ na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 roku, poz. 907 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Pzp doświadczenie w robotach budowlanych, za każdą robotę budowlaną wymienioną w punkcie 1.1. Zamawiający przyzna 1 (jeden) punkt; W przypadku, gdy wykazane zadanie spełnia wymogi wskazane w punkcie 1.1. a ponadto było prowadzone w formule zaprojektuj i wybuduj (obejmowało zaprojektowanie i wybudowanie obiektu budowlanego), Zamawiający przyzna dodatkowo 2 (dwa) punkty. Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać Wykonawca za wykazane roboty w ramach doświadczenia, wynosi 100 (sto) punktów. 2. kryterium największego POTENCJAŁU EKONOMICZNEGO: 2.1. Za każdą całkowitą krotność kwoty 3.000.000 zł w zakresie średniego rocznego przychodu netto ze sprzedaży towarów i usług osiągniętego w ciągu 3 ostatnich lat obrotowych, Wykonawca otrzyma 2 (dwa) punkty, np. 4.500.000 PLN - 2 pkt, 8.100.000 zł - 4 pkt. Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać Wykonawca za całkowitą krotność kwoty 3.000.000 zł w zakresie średniego rocznego przychodu netto ze sprzedaży towarów i usług osiągniętego w ciągu ostatnich 3 lat obrotowych, wynosi 10 (dziesięć) punktów. 3. kryterium największego POTENCJAŁU FINANSOWEGO: 3.1. Za każdą całkowitą krotność kwoty 500.000 zł w zakresie posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawca otrzyma 2 (dwa) punkty, np. 700.000 zł - 2 pkt, 1.200.000 zł - 4 pkt. Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać Wykonawca za całkowitą krotność kwoty 500.000 zł w zakresie posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej wynosi 10 (dziesięć) punktów. Do kolejnego etapu (składania ofert) Zamawiający zaprosi pierwszych 8 (ośmiu) Wykonawców z rankingu, którzy uzyskali największą liczbę punktów. Uwaga: W przypadku, gdy więcej niż jeden Wykonawca otrzyma taką samą liczbę punktów o wyższej pozycji w rankingu będzie decydowała wyższa suma wartości wszystkich wykazanych robót budowlanych, o których mowa w punkcie 1.1.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 95
2 - Okres gwarancji - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej. 2.Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności: 2.1. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione niemożliwe do uniknięcia przez wykonawcę opóźnienie; 2.2. zmiany spowodowane nieprzewidzianymi warunkami archeologicznymi( wykopaliska archeologiczne); 2.3. zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez wykonawcę opóźnienie, w szczególności: wstrzymanie robót przez zamawiającego lub ewentualne zlecanie robót dodatkowych w trakcie realizacji robót będących przedmiotem umowy; 2.4.konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy; 2.5. Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 2.6. Rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 2.7. Gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UMiG Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin pok. nr 21..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2015 godzina 12:00, miejsce: UMiG Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin pok. nr 23 sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Numer ogłoszenia: 112776 - 2015; data zamieszczenia: 14.05.2015

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 111074 - 2015 data 12.05.2015 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Radzymin, pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 0-22 786-62-92/93, fax.

0-22 786-51-95.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2).

W ogłoszeniu jest: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w

miesiącach: 11.

W ogłoszeniu powinno być: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Zakończenie: 29.07.2016 r.

Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej

Informacja o złożonych wnioskach

Ogłoszenie o zamówieniu

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 1

Instrukcja wypełniania wniosku

Wzór wniosku

Program funkcjonalno - użytkowy

Informacja z otwarcia ofert

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

 

Opublikowane przez: Marcin Ludziejewski | Autor: Marcin Ludziejewski | Data wprowadzenia: 2015-05-12 22:24:46 | Data modyfikacji: 2015-08-18 12:07:34.
Data wprowadzenia: 2015-05-12 22:24:46
Data modyfikacji: 2015-08-18 12:07:34
Autor: Marcin Ludziejewski
ObowižEzuje od: 2015-05-12
Opublikowane przez: Marcin Ludziejewski
« powrót