OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE GMINY RADZYMIN |
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.radzymin.pl Radzymin: Utrzymanie dróg na terenie gminy Radzymin Numer ogłoszenia: 16332 - 2015; data zamieszczenia: 23.01.2015 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radzymin , pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 0-22 786-62-92/93, faks 0-22 786-51-95. Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzymin.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie dróg na terenie gminy Radzymin. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I Gruz Przedmiotem zamówienia jest: 1.Sprzedaż, dostarczenie i wbudowanie kruszywa betonowego z recyklingu o frakcji 31,50-63 mm przewidziana ilość kruszywa betonowego z recyklingu do dostarczenia to około 2500 ton, 2.Kruszywo betonowe recyklingowe musi być jednorodne pozbawione zanieczyszczeń np. takich jak cegła, gazobeton, ziemia, stal, szkło, śmieci, azbest itp., 3.Zamówienie będzie sukcesywnie realizowane od dnia następnego po podpisania umowy do dnia 18.12.2015 r. zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem, 4.Rozładunek odbywał się będzie bezpośrednio na drogi gminne według wskazań Zamawiającego, 5.Wykonawca pokrywa koszty zakupu, dostawy, rozładunku i wbudowania kruszywa betonowego z recyklingu, 6.Kruszywo betonowe recyklingowe musi być wolne od wszelkich zanieczyszczeń, które uniemożliwiały by wykorzystanie go jako nawierzchnię na drogach publicznych, 7.Kruszywo betonowe recyklingowe musi być wolne od wszelkich zanieczyszczeń i substancji, które mogły by w jakikolwiek sposób negatywnie wpłynąć na środowisko naturalne, 8.Wykonawca najpóźniej w ciągu 4 godzin od daty zgłoszenia dostarczy kruszywo, chyba że Zamawiający określi datę i miejsce dostawy kruszywa w terminie późniejszym, 9.Zamawiający zgłaszać będzie zapotrzebowanie na kruszywo telefonicznie, 10.Wbudowanie kruszywa polegać będzie na rozgarnięciu gruzu równiarką mechaniczną oraz uwałowanie go walcem drogowych, 11.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostarczonego kruszywa w zależności od potrzeb i posiadanych środków. II Równiarka i walec drogowy 1.Przedmiotem zamówienia jest: profilowanie i zagęszczanie dróg gminnych o nawierzchni żwirowej, żużlowej, gruntowej, ulepszonej gruzem, ulepszonej destruktem asfaltowym położonych na terenie Gminy Radzymin, przewidywana długość dróg do profilowania 500 km. W skład robót wchodzi: 1)roboty pomiarowe, 2)oznakowanie miejsca robót, 3)profilowanie nawierzchni drogi z nadaniem jej odpowiednich spadków poprzecznych oraz podłużnych, 4)zagęszczenie walcem wibracyjnym wyprofilowanej nawierzchni (jeśli zaistnieje taka potrzeba - decyzja Zamawiającego), 2.Od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego na wykonanie prac związanych przedmiotem umowy, Wykonawca najpóźniej w ciągu 4 godzin od daty zgłoszenia przystąpi do robót chyba, że Zamawiający określi datę i miejsce rozpoczęcia robót w terminie późniejszym, 3.Drogi muszą być wyrównane po całości tj. po jednej i drugiej stronie jezdni, 4.Szerokość profilowania jest zależna od poszczególnej drogi Wykonawca powinien dokonać wizji w terenie, 5.Zamawiający zgłaszać będzie zapotrzebowanie na profilowanie i zagęszczanie dróg telefonicznie, 6.Ilość dróg podlegających profilowaniu i zagęszczaniu zależeć będzie od stanu nawierzchni i potrzeb Zamawiającego. III Koparko-ładowarka i profilowanie rowów Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług koparko-ładowarką przy pracach organizowanych przez Gminę Radzymin 1. Orientacyjna ilość godzin pracy: ok. 1000 godzin w okresie trwania zamówienia. 2. Szczegółowy opis zamówienia KOPARKO-ŁADOWARKA: 1) wykonywanie zadań przy pracach planowanych: załadunek/rozładunek materiałów sypkich i na paletach, roboty ziemne, 2) wykonywanie zadań przy awariach drogowych 3) plantowanie ziemi i innych materiałów, 4) kopanie oraz zasypywanie dołów, 5) mechaniczne profilowanie rowów z rozplantowaniem urobku w ilości około 7000mb 6) kopanie przepustów w pasie drogowym 3. Wymagane dane techniczne i wyposażenie koparko -ładowarki : 1) moc - powyżej 90KM, 2) pojemność łyżki w zależności od potrzeb Zamawiającego 3) pojemność łyżki ładowarki - minimum 1,2 m3, 4) wysokość załadunku - powyżej 3m, 5) widły do przewożenia palet, 6) konieczne posiadanie łyżki do wąskich wykopów i do skarpowania, 7) konieczne jest dopuszczenie do poruszania się koparko-ładowarki po drogach publicznych, oraz, aby łyżka ładowarki była wielofunkcyjna (kopanie, spychanie, rozścielanie, wyrównywanie, przewóz materiałów), bez konieczności wymiany osprzętu. 4. Ilość godzin pracy sprzętu oraz długość profilowania rowów jest orientacyjna i może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w zależności od potrzeb Zamawiającego. 5. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia. IV Świadczenie usług samochodem samowyładowczym: przewóz kruszyw i innych materiałów, - przewóz urobku z oczyszczaniu rowów (mułu, gałęzi, karp, korzeni). Przewidywany czas pracy samochodem samowyładowczym o ładowności 5-10 ton - 300 godzin, V Warunki ogólne Wykonawca jest zobowiązany być w gotowości przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. W przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia innej jednostki w czasie 4 godzin, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego. Wykonawca poniesie koszty naprawy ewentualnych zniszczeń, spowodowanych na szkodę osób trzecich, których się dopuścił podczas wykonywania usługi.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.30-1, 14.21.00.00-6, 43.26.10.00-0, 45.11.21.00-6. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2015. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000.00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2015-02-09 do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a:pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 94 1060 0076 0000 3310 0015 7525; b:poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c:gwarancjach bankowych; d:gwarancjach ubezpieczeniowych; e:poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.). Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego . Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a:odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b:zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykonawca musi dysponować następującym sprzętem: 1. samochód samowyładowczy w ilości min. 2 sztuk 2. równiarka mechaniczna w ilości min. 3 szt. 3. koparko-ładowarka w ilości min. 2 szt. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 100.000,00 PLN. Oceny spełnienia w/w warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność i treść złożonych dokumentów, metodą spełnia - nie spełnia. Należy dołączyć dowód opłaty polisy. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Wzór oferty na roboty budowlane Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1 - Cena - 95 2 - Warunki płatności - 5 IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radzymin.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, pok. nr 7. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, pok. nr 24. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Burmistrz
Pismo: ID.2710.1.1.2015MK/3 Radzymin, 02.02.2015r.
O D P O W I E D Ź
|
Data modyfikacji: 2015-04-07 12:35:53
Autor: Marlena Kondratczyk - Inspektor w Referacie Inwestycji i Drogownictwa
Opublikowane przez: Anna Kotowska
« powrót |