Zamówienia rozstrzygnięte

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA
ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM
I ZAGRANICZNYM W ZAKRESIE PRZYJMOWANIA,
PRZEMIESZCZANIA I DORĘCZANIA PRZESYŁEK
POCZTOWYCH ORAZ ZWROTÓW PRZESYŁEK
NIEDOSTARCZONYCH NA RZECZ GMINY RADZYMIN 

UWAGA NASTĄPIŁA ZMIANA OGŁOSZENIA

 

Miejsce i termin składania ofert:

 

W ogłoszeniu jest: do dnia 1 grudnia 2014 r., do godziny 10:00

W ogłoszeniu powinno być: 3 grudnia 2014r., do godziny 10:00

Radzymin, 20 listopada 2014 r.

  

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Dz.U. z 2013r., poz. 984, ze zm.) – zwanej dalej „ustawą”

 

Zamawiający: Gmina Radzymin, Pl. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, tel. (022) 786-62-92, 786-62-93,  fax. (022) 786-51-95, www.radzymin.pl – ogłasza wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego (nr sprawy: OgO.271.1.2014.PN).

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna będzie na stronie internetowej www.radzymin.pl.

Przedmiot zamówienia:świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotów przesyłek niedostarczonych na rzecz Gminy Radzymin

Kod CPV:
64112000-4 – usługi pocztowe dotyczące listów
64113000-1 – usługi pocztowe dotyczące paczek

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

Termin wykonania zamówienia:. Usługa realizowana będzie w okresie od dnia 1 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2016 r., albo do wyczerpania środków na sfinansowanie realizacji zamówienia, o ile nastąpi to wcześniej

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
- spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1  ustawy oraz Rozdziale 4 SIWZ,
- złoży dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę.

Wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium 

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Radzymin, Pl. Kościuszki 2 02-250 Radzymin, pok. 24, do dnia 1 grudnia 2014 r., do godz. 10.00. Przy ocenie zachowania w/w terminu decydujące znaczenie ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.

Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.

Inne: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 

Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. Nie przewiduje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.

Nie przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 

Ogłoszenie opublikowane zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 381544-2014, data zamieszczenia: 20 listopada 2014 r.

Burmistrz
/-/ Zbigniew Piotrowski

 

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Załącznik nr 1 – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)

Załącznik nr 2 – Istotne postanowienia umowy

Załącznik nr 3 – wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Załącznik nr 3a – wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania

Załącznik Nr 4 – wzór informacji o grupie kapitałowej

Załącznik nr 5 – wzór wykazu usług

Załącznik nr 6 – wzór Formularza Ofertowego

AKTUALIZACJA ZAŁĄCZNIKA NR 1 – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)

AKTUALIZACJA ZAŁĄCZNIKA NR 6 – wzór Formularza Ofertowego

WYJAŚNIENIA DO SIWZ Z DNIA 25.11.2014 ROKU

WYJAŚNIENIA DO SIWZ Z DNIA 26.11.2014 ROKU

WYJAŚNIENIA DO SIWZ Z DNIA 27.11.2014 ROKU

 

Opublikowane przez: Anna Kotowska | Autor: Monika Orłowska - Kierownik Referatu OgO | Data wprowadzenia: 2014-11-20 14:54:07 | Data modyfikacji: 2014-12-05 15:01:15.
Data wprowadzenia: 2014-11-20 14:54:07
Data modyfikacji: 2014-12-05 15:01:15
Autor: Monika Orłowska - Kierownik Referatu OgO
Opublikowane przez: Anna Kotowska
« powrót