Zamówienia rozstrzygnięte

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NA BUDOWĘ GIMNAZJUM W
RADZYMINIE  

 

Numer ogłoszenia: 213124 - 2014; data zamieszczenia: 25.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radzymin , pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 0-22 786-62-92/93, faks 0-22 786-51-95.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Gimnazjum w Radzyminie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa budynku Gimnazjum wraz z wyposażeniem stałym, przeznaczonego do prowadzenia zajęć szkolnych zgodnie z programem nauczania przedmiotowego. Budynek wielobryłowy, o zróżnicowanej liczbie kondygnacji ( max.3 ), bez podpiwniczenia, z dachami płaskimi, składa się z: 18 pracowni lekcyjnych: 3 pracowni języka polskiego, 3 pracowni matematyki, pracowni historii, pracowni geografii, pracowni biologii, pracowni fizyki, pracowni chemii, pracowni informatyki, pracowni zajęć artystycznych, pracowni zajęć technicznych, pracowni uniwersalnej, 3 laboratoriów językowych po 15 uczniów każde, pełnowymiarowej sali gimnastycznej wraz z zapleczem sanitarnym, stołówki - świetlicy wraz z pełnym zapleczem kuchennym, biblioteki, pomieszczeń administracyjnych, pomieszczeń sanitarnych, pomocniczych i technicznych oraz jednej windy. Budynek nowoprojektowany łączy się z istniejącym budynkiem szkoły podstawowej przeszklonym łącznikiem od strony sali gimnastycznej. Oddzielne wejście do strefy sali gimnastycznej i świetlicy umożliwia wykorzystanie tego fragmentu szkoły jako odrębnego ośrodka sportu i kultury. Na parterze Gimnazjum znajdują się: sala gimnastyczna o wymiarach 21m x 40m wraz zapleczem szatniowo-sanitarnym i widownią na 100 osób, zespół stołówki z zapleczem kuchennym i świetlicą, biblioteka, szatnie uczniowskie, pomieszczenia administracyjne i techniczne, winda. Piętro pierwsze zajmują sale lekcyjne, pokój nauczycielski i niezbędne zaplecze sanitarne. Na drugim piętrze znajdują się sale lekcyjne z zapleczem sanitarnym i pokój zastępcy dyrektora. Stołówka i sala gimnastyczna jest usytuowana niejako pomiędzy szkołami: istniejącą Podstawową i projektowanym Gimnazjum. Możliwe jest niezależne korzystanie z tych elementów zespołu przez grupy uczniów z obu szkół a po godzinach przez zorganizowane grupy z zewnątrz. Budynki obu szkół są tak usytuowane względem siebie, że tworzą wewnętrzny dziedziniec, który może służyć jako plac zabaw i miejsce apeli. Obiekt został zaprojektowany zgodnie z warunkami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Na działkach sąsiednich znajdują się budynki mieszkalne i użyteczności publicznej. Projektowany obiekt wpisuje się w otoczenie, nawiązuje do istniejących budynków wysokością zabudowy. Projektowany obiekt posiada dachy płaskie. Elewacje zaprojektowano w kolorach białym, grafitowym z dodatkami elementów drewnopodobnych w kolorze orzecha włoskiego. Wycinkę drzew ograniczono do niezbędnego minimum. Budynek zaprojektowano w technologii tradycyjnej o układzie belkowo-słupowym. Główną konstrukcją nośną są stropy opierające się na murowanych i żelbetowych ścianach, żelbetowych podciągach podpartych żelbetowymi słupami. Wymiary budynku w osiach L=84,49m x B=50,27m. Ściany nośne z pustaków ceramicznych o grubości 25 i 30cm klasy 15 posadowione na żelbetowych ławach fundamentowych oraz stopach fundamentowych o grubości 40cm . Pod szyb windowy przyjęto płytę fundamentową o grubości 40cm. W budynku zaprojektowano belki żelbetowe o szerokościach 25 i 30cm, oparte na słupach. Stropy żelbetowe monolityczne. Nadproża żelbetowe monolityczne. Hala sportowa o konstrukcji dachu z drewna klejonego, oparta na słupach żelbetowych spiętych wieńcem w poziomie posadowienia i na górze. Przestrzeń miedzy słupami- ściana murowana. Charakterystyczne parametry dla inwestycji pn. Budowa Gimnazjum w Radzyminie: powierzchnia zabudowy 3074,50 m2, powierzchnia użytkowa 4543,21 m2, kubatura 18437,30 m3 , wysokość budynku waha się od 4.6 m do 11,9 m. Realizowana łącznie z budynkiem infrastruktura towarzysząca obejmuje min: budowę 2 zjazdów na działkę od strony ul. 11 Listopada i 1 zjazdu od strony ul. Batorego, renowację istniejącego zjazdu od strony ul. 11 Listopada, parkingi, komunikację pieszo-jezdną, komunikację jezdną, oświetlenie zewnętrzne przedmiotowego terenu, instalacje energetyczne zewnętrzne, przyłącza: wodociągowe, energetyczne, gazowe, sieci zewnętrzne: wodociągową, energetyczną, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowo drenażowej terenu gimnazjum oraz przyległych fragmentów ulic, likwidacja kolizji z istniejącymi sieciami, wiaty na rowery, boisko sportowe o nawierzchni trawiastej wraz z piłkochwytami, przebudowa istniejącej skoczni do skoku w dal, budowę murków oporowych i ogrodzenia terenu..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• Realizacja inwestycji oświatowych na terenie gminy Radzymin do 10 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.42.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 200 000,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszą wykonawcy zaproszeni do składania ofert
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Oceny spełnienia w/w warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność i treść złożonych dokumentów, metodą spełnia - nie spełnia.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia a) W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwie roboty budowlane polegające na budowie budynku użyteczności publicznej ( zgodnie z § 3 pkt. 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz. U. Nr 75, poz. 690), o wartości nie mniejszej niż 5 mln zł brutto każda. W celu oceny spełnienia powyższego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dowodu potwierdzającego, że wskazane przez wykonawcę roboty, zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończone. b) W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, zamawiający oczekuje, że przynajmniej jeden z wykonawców będzie spełniał warunek wiedzy i doświadczenia określony przez zamawiającego - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten z wykonawców, który w imieniu wszystkich wykazywać będzie spełnianie tego warunku. c)w przypadku, gdy wykonawca, w celu spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia będzie polegać na zasobach innych podmiotów zamawiający oczekuje, że podmiot udzielający zasobu wiedzy i doświadczenia będzie spełniać warunek udziału w postępowaniu i będzie zaangażowany w realizację zamówienia. Wykonawca musi wykazać sposób uczestniczenia podmiotu udzielającego swoich zasobów w realizacji zamówienia. Oceny spełnienia w/w warunku zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność i treść złożonych dokumentów, metodą spełnia - nie spełnia.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie określił szczególnych wymogów w tym zakresie. Wystarczającym jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określone w art. 22 ust. 1 Pzp. Oceny spełnienia w/w warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność i treść złożonych dokumentów, metodą spełnia - nie spełnia.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wskaże osoby posiadające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalnościach niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia: specjalności konstrukcyjno - budowlanej, specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz w specjalności drogowej. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje, na zasadzie spełnia-nie spełnia.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 5.000.000,00 PLN. Oceny spełnienia w/w warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność i treść złożonych dokumentów, metodą spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 7.
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów powinno jednoznacznie wynikać, iż warunki wykonawca spełnił; nie spełnienie choćby jednego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie mniejsza niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców. Natomiast jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż określona w ogłoszeniu, wnioski zostaną poddane ocenie przez zamawiającego. Za każdą zrealizowaną robotę wskazaną w p. III.3.2 wykonawca otrzyma od 0 do 10 pkt. wg następującej skali: - wartość zrealizowanej roboty brutto od 5 do 8 mln - 2 pkt, - wartość zrealizowanej roboty brutto powyżej 8 do 11 mln - 4 pkt, - wartość zrealizowanej roboty brutto powyżej 11 do 15 mln - 6 pkt, - wartość zrealizowanej roboty brutto powyżej 15 do 18 mln - 8 pkt, - wartość zrealizowanej roboty brutto powyżej 18 mln - 10 pkt. Do dalszego etapu zostaną zaproszeni wykonawcy z 7 kolejnych lokat, także równorzędnych.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej. 2.Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności: 2.1. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione niemożliwe do uniknięcia przez wykonawcę opóźnienie; 2.2. zmiany spowodowane nieprzewidzianymi warunkami archeologicznymi( wykopaliska archeologiczne); 2.3. zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez wykonawcę opóźnienie, w szczególności: wstrzymanie robót przez zamawiającego lub ewentualne zlecanie robót dodatkowych w trakcie realizacji robót będących przedmiotem umowy; 2.4.konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy; 2.5. Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 2.6. Rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 2.7. Gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radzymin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy. Zamawiający przekaże specyfikację istotnych warunków zamówienia dopiero wraz z zaproszeniem do składania ofert.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Radzymin Pl. Tadeusza Kościuszki 2, 05-250 Radzymin pok. nr 24..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wniosek należy umieścić w kopercie oznaczonej nazwą i adresem zamawiającego oraz opisanej w następujący sposób:Budowa Gimnazjum w Radzyminie - wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. NIE OTWIERAĆ przed 04.07.2014 r. godz. 12:00. Na kopercie należy podać nazwę i adres wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartego wniosku, w przypadku dostarczenia jego zamawiającemu po terminie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Burmistrz Radzymina
/-/ Zbigniew Piotrowski

 

 ---------------------------------------------------------------

Znak sprawy: ID.2710.1.15.2014.WJ
Radzymin, dnia 2014-07-30


O D P O W I E D Ź
na zapytania w sprawie SIWZ

Szanowni Państwo,
         

Uprzejmie informujemy, że do Zamawiającego wpłynęły wnioski  o wyjaśnienie zapisu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w postępowaniu prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 , z późn. zm.) w trybie przetarg ograniczony, na realizację inwestycji
„Budowa Gimnazjum w Radzyminie”
Treść wniosków jest  następująca :

1. Uprzejmie prosimy o udostępnienie przedmiarów w formacie ATH ( zawierające nakłady rzeczowe RMS). Umożliwi to i usprawni wykonanie kosztorysów ofertowych potrzebnych do złożenia oferty.

2. Zgodnie z zapisem w pkt. 6 SIWZ „Wykaz wymaganych dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy”, Zamawiający wymaga załączenia do oferty kosztorysów ofertowych. Prosimy o podanie formy w jakiej należy złożyć kosztorysy ofertowe: uproszczona czy szczegółowa? Czy Zamawiający wymaga załączenia tabeli elementów scalonych i zestawień RMS?

3. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia robót oraz zapis w pkt. 3 SIWZ, iż „Przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy do określenia przedmiotu zamówienia”, prosimy o informację, czy Zamawiający zezwala na modyfikację przedmiarów robót polegającej na:
- zmianie podstawy wyceny pozycji kosztorysowej
- modyfikacji opisu pozycji kosztorysowej
- zmianie ilości jednostek w pozycji kosztorysowej
- modyfikacji nakładów w danej pozycji kosztorysowej
- dodawaniu lub ujmowaniu pozycji kosztorysowych wynikających z weryfikacji dokumentacji przetargowej.

4. Zwracamy się do Zamawiającego z uprzejmą prośbą o rozważenie kwestii przesunięcia terminu składania ofert przypadający na dzień 08.08.2014r. na koniec miesiąca sierpnia. Swoją prośbę argumentujemy krótkim (minimalnym) terminem wyznaczonym przez Zamawiającego a także trwającym obecnie okresem urlopowym. Ze względu na szeroki zakres i duży stopień skomplikowania zamówienia oraz brak edytowalnej formy przedmiarów robót uważamy iż zarówno dla Wykonawców jak i Zamawiającego przesunięcie terminu składania ofert będzie miało pozytywny wpływ na jakość złożonych ofert.
5. Wg zamieszczonej dokumentacji geologicznej wykonanej na podstawie prac terenowych przeprowadzonych w listopadzie 2013 r. wykonano 12
otworów badawczych do głębokości 2,0 – 6,0 m ppt. Rozmieszczenie wykonanych otworów przedstawia załącznik nr 1.
Po analizie dokumentacji stwierdzamy, że w załączonej dokumentacji przetargowej brakuje zał. nr 1 - Mapy dokumentacyjnej przedstawiającej rozmieszczenie 12 otworów badawczych. W związku z powyższym prosimy o pilne uzupełnienie dokumentacji.
6. Prosimy o uzupełnienie dokumentacji o wykaz gatunków roślin (drzew, krzewów i bylin) wraz z wymaganymi parametrami (wielkościami) roślin.
Według dokumentacji taki wykaz powinien się znajdować ,,w załączeniu na końcu niniejszej STWiOR.'', niestety takiego wykazu nie załączono w udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego dokumentacji przetargowej.

Odpowiedź:
Pytania 1:
Po porozumieniu się z Projektantem – Architektem Radosławem Guzowskim do czasu zamieszczenia przedmiarów na stronie internetowej w wersji edytowalnej, są one udostępniane przez Jednostkę Projektową.
Pytanie 2:
Prosimy o złożenie kosztorysu ofertowego w formie uproszczonej z załączeniem tabeli elementów scalonych i zestawień RMS.
Pytanie 3:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają :
1) przedmiary robót – załącznik nr 5 do SIWZ.
2) projekt budowlany – załącznik nr 6 do SIWZ;
3) projekt wykonawczy - załącznik nr 7 do SIWZ
4) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – załącznik nr 8 do SIWZ;
Przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy do określenia przedmiotu zamówienia. W cenie należy uwzględnić wszystkie wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków oraz wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Materiały lub urządzenia zostały opisane przy pomocy minimalnych wymaganych  parametrów jakościowych i cech  użytkowych. Ostateczna akceptacja będzie się odbywała przed wbudowaniem lub zamontowaniem, w terminie max 7 dni od momentu przedstawienia cech materiałowych, z udziałem autora projektu, który będzie miał decydujące zdanie. W takiej sytuacji wprowadzone zmiany jakościowe i ilościowe do kosztorysu ofertowego nie będą akceptowane na etapie sprawdzenia ofert. Ryzyko tych zmian ponosi Wykonawca.
Pytanie 4:
Przyjęte założenia budżetowe nie pozwalają Zamawiającemu na wydłużenie terminu składania ofert.
Pytanie 5:
Mapę dokumentacyjną przedstawiającą rozmieszczenie 12 otworów badawczych załączamy do niniejszej odpowiedzi. Za utrudnienie przepraszamy.
Pytanie 6:
Wykaz gatunków roślin (drzew, krzewów i bylin) wraz z wymaganymi parametrami (wielkościami) roślin w załączeniu.

Zastępca Burmistrza
/-/Andrzej Siarna

-----------------------------------------------------------------------

ODPOWIEDZI NA SIWZ Z DNIA 31 LIPCA 2014 ROKU

-----------------------------------------------------------------------

ODPOWIEDZI NA SIWZ NR 3 Z DNIA 4 SIERPNIA 2014 ROKU

-----------------------------------------------------------------------

ODPOWIEDZI NA SIWZ NR 4 Z DNIA 4 SIERPNIA 2014 ROKU

-----------------------------------------------------------------------

Załącznik Nr 1 - Oświadczenie

Załącznik Nr 2 - Wykaz robót

Załącznik Nr 3 - Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia

Załącznik Nr 4 - Oświadczenie

Załącznik Nr 5 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

Załącznik Nr 6 - Przynależność do grupy kapitałowej

Załącznik Nr 7 - Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w trybie przetarg ograniczony

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Załącznik Nr 1 - Wzór formularza ofertowego

Załącznik Nr 2 - Wzór umowy na roboty budowlane

Załącznik Nr 3 - Wzór harmonogramu rzeczowo-finansowego opracowany wg działu 13

Załącznik Nr 4 - Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom

Załącznik Nr 5 - Przedmiary robót

Załącznik Nr 6.1. - Projekty budowlane - zagospodarowanie terenu

Załącznik Nr 6.2. - Projekty budowlane - dokumentacja formanoprawna

Załącznik Nr 6.3. - Projekty budowlane - architektura

Załącznik Nr 6.4. - Projekty budowlane - technologia gastronomiczna

Załącznik Nr 6.5. - Projekty budowlane - konstrukcja

Załącznik Nr 6.6. - Projekty budowlane - instalacje sanitarne

Załącznik Nr 6.7. - Projekty budowlane - instalacje elektryczne

Załącznik Nr 6.8. - Projekty budowlane - zieleń

Załącznik Nr 6.9. - Projekty budowlane - drogi

Załącznik Nr 7.1. - Projekt wykonawczy - zagospodarowanie

Załącznik Nr 7.2. - Projekt wykonawczy - architektura

Załącznik Nr 7.3. - Projekt wykonawczy - technologia gastronomiczna

Załącznik Nr 7.4. - Projekt wykonawczy - technologia sportowa

Załącznik Nr 7.5. - Projekt wykonawczy - wnętrza

Załącznik Nr 7.6. - Projekt wykonawczy - konstrukcje

Załącznik Nr 7.7. - Projekt wykonawczy - instalacje sanitarne

Załącznik Nr 7.8. - Projekt wykonawczy - instalacje elektryczne

Załącznik Nr 7.9. - Projekt wykonawczy - instalacje teletechniczne

Załącznik Nr 7.10. - Projekt wykonawczy - drogi

Załącznik Nr 7.11. - Projekt wykonawczy - sieci

Załącznik Nr 8 - Specyfikacje techniczne

Mapa z lokalizacją otworów badawczych

PW - opis zieleń

PW - nasadzenia

Specyfikacja techniczna - zieleń

Pismo WZMiUW

Sanitarne zestawienia materiałów

Wyposażenie kuchni

107_KP_GIMN_ELE

107_KP_GIMN_TELE

107_KP_HALA_ELE

107_KP_HALA_TELE

PRZEDMIAR -RADZYMIN - ARCH - HALA

PW- RADZYMIN - ZIELEŃ -PRZEDMIAR

RADZYMIN - Inst.gazowa - PRZEDMIAR

RADZYMIN - kotlownia.-PRZEDMIAR

RADZYMIN - PRZEDMIAR - TECHNOLOGIA KUCHNI

RADZYMIN -c.o i c.t.hala-PRZEDMIAR

RADZYMIN -c.o.gimnazjum-PRZEDMIAR

RADZYMIN -wod-kan -gimnaz-PRZEDMIAR

RADZYMIN -wod-kan -hala.-PRZEDMIAR

RADZYMIN -zewn sanit.-PRZEDMIAR

RADZYMIN-PRZEDMIAR-DROGI 10-06-2014

RADZYMIN-SZKOŁA- PRZEDMIAR

RADZYMIN-went.gimnazjum -PRZEDMIAR

RADZYMIN-went-hala.-PRZEDMIAR

odpowiedzi

ODPOWIEDZI NA SIWZ NR 3 Z DNIA 4 SIERPNIA 2014 ROKU

INWENTARYZACJA I GOSPODAROWANIE ZIELENI

OPIS

RADZYMIN GOSPODAROWANIE ZIELENIA

RADZYMIN INWENTARYZACJA ZIELENI

ODPOWIEDZI NA SIWZ NR 4

 

Opublikowane przez: Anna Kotowska | Autor: Wojciech Jasiński - Inspektor w Referacie Inwestycji i Drogownictwa | Data wprowadzenia: 2014-06-25 14:50:23 | Data modyfikacji: 2014-08-12 15:08:55.
Data wprowadzenia: 2014-06-25 14:50:23
Data modyfikacji: 2014-08-12 15:08:55
Autor: Wojciech Jasiński - Inspektor w Referacie Inwestycji i Drogownictwa
Opublikowane przez: Anna Kotowska
« powrót