Zakończone

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO
URZĘDNICZE NA STANOWISKO OD PODINSPEKTORA DO
INSPEKTORA DS. GEODEZJI W REFERACIE GEODEZJI I
GOSPODARKI GRUNTAMI 

OgO.2110.2.2013

OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Burmistrz Radzymina ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin,
Pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin.

STANOWISKO PRACY:
od podinspektora do inspektora ds.  geodezji w Referacie Geodezji i Gospodarki Gruntami

pełny wymiar czasu pracy – 1 etat

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.


1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie wyższe z zakresu geodezji i kartografii;
6) uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji  w zakresie rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych;
7) co najmniej 2 letni staż pracy w urzędach administracji rządowej lub organach administracji samorządu terytorialnego;
8) doświadczenie zawodowe poza urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności;
9) prawo jazdy kat. B;
10) biegła obsługa komputerowa w środowisku Windows, w tym pakietu Microsoft Office, a także w zakresie specjalistycznych programów geodezyjnych typu: EGB, GEO-MAP, oraz programów prawnych typu LEX;
11) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.

2. WYMAGANIA DODATKOWE:

1) znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami, prawo geodezyjne i kartograficzne, o planowaniu  i zagospodarowaniu przestrzennym, o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny;
2) posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: odpowiedzialność, obowiązkowość, dokładność, terminowość i zaangażowanie w wykonywaniu zadań, a także  umiejętności: analizy i interpretacji przepisów aktów prawnych, umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej, analizy selekcji i syntezy  informacji, samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji, działanie w sytuacjach stresowych, sprawnej i efektywnej  organizacji pracy;
3) znajomość topografii gminy;
4) gotowość do podwyższania kwalifikacji.

3. WARUNKI PRACY

1) miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy Radzymin, pl. Tadeusza Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, Referat Geodezji i Gospodarki Gruntami;
2) obowiązuje 8-godzinna norma dobowa i przeciętnie 40-godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu czasu pracy, miesięcznym okresie rozliczeniowym (praca w poniedziałki od godz. 9.00 do godz. 17.00, od wtorku do piątku od godz. 8.00 do godz. 16.00);
3) praca z komputerem, przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie), obsługa urządzeń technicznych i narzędzi informatycznych;
4) praca biurowa w siedzibie Urzędu, związana z bezpośrednim kontaktem z interesantami, ale wymagająca również wyjazdów służbowych oraz wyjazdów w teren (wizja w terenie, kontrole, interwencje);
5) u pracodawcy jest utworzony Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych;
6) budynek nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

4. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:

1. Przeprowadzanie procedur administracyjnych w celu wydawania decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości;
2. Przeprowadzanie postępowania w sprawie rozgraniczenia nieruchomości,
3. Prowadzenie spraw związanych z ustaleniem odszkodowania za drogi przejęte z mocy prawa na rzecz gminy;
4. Prowadzenie spraw sądowych w zakresie ujawnienia własności nieruchomości gminnych w księgach wieczystych;
5. Opracowywanie informacji przewidzianych do udostępnienia w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu oraz w sposób zwyczajowo przyjęty;
6. Analiza danych i przygotowywanie danych do sprawozdań.
Do zadań pomocniczych osoby zatrudnionej na ww. stanowisku będzie należało:
1. Współpraca przy przeprowadzaniu procedur administracyjnych w celu wydania decyzji dotyczących rozliczenia opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości na skutek jej podziału.
2. Wykonywanie zadań zleconych wynikających z zakresu pracy referatu.

5. WYMAGANE DOKUMENTY:

1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
3) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zał. nr 1);
4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
5) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
6) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne;
7) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów;
8) oświadczenie kandydata o posiadaniu umiejętności w zakresie wskazanym przez niego w Curriculum Vitae oraz, że nie posiada przeciwwskazań do wykonywania pracy na wolnym stanowisku, o które się ubiega;
9) kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata za zgodnoś z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów;
10) inne dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji i umiejętności.

DOKUMENTY APLIKACYJNE: LIST MOTYWACYJNY ORAZ CV POWINNY BYĆ OPATRZONE KLAUZULĄ:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych  (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).

Oświadczenie powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesami rekrutacji do pracy.

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 26 kwietnia 2013 r. do godz. 16.00 pod adresem:

Urząd Miasta i Gminy Radzymin
Pl. Tadeusza Kościuszki 2
05-250 Radzymin
(sekretariat, pok. 24)

w zaklejonych kopertach z dopiskiem:

„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze od podinspektora do inspektora ds. geodezji w Referacie Geodezji i Gospodarki Gruntami”

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do Urzędu), nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi w głównej siedzibie Urzędu (pok. 23) w dniu 29 kwietnia 2013 r. o godz. 10.00.

Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się  na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl (Zarządzenie Nr 0050.121.2011 Burmistrza Radzymina z dnia 23 grudnia 2011 r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na wolne kierownicze stanowiska urzędnicze” w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl oraz na tablicy informacyjnej w głównej siedzibie Urzędu przy pl. T. Kościuszki 2 w Radzyminie, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze.

INNE INFORMACJE:

Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć: oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż, oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy, potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych – zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy.
Nie złożenie ww. dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę.

Zastrzega się wolę zatrudnienia wybranego kandydata na okres próbny nieprzekraczający 3 miesięcy w celu praktycznego sprawdzenia umiejętności i doświadczenia zawodowego pracownika lub na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, gdy osoba wyłoniona w naborze podejmuje po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym i zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
- w zakresie wymagań i zadań: Pani Anna Berta - Kierownik Referatu Geodezji i Gospodarki Gruntami, tel. 22-786-62-92/93 wew. 136, 135, 134
- w zakresie procedury naboru i spraw formalnych: Pani Monika Orłowska - Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego, tel. 22-786-62-92/93 wew. 130.

Radzymin, dnia 11.04.2013 r.

BURMISTRZ
/-/ mgr Zbigniew Piotrowski

 Załącznik Nr 1 - Kwestionariusz osobowy

Opublikowane przez: Anna Kotowska | Autor: Monika Orłowska - Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego | Data wprowadzenia: 2013-04-12 12:41:28 | Data modyfikacji: 2013-04-30 12:45:44.
Data wprowadzenia: 2013-04-12 12:41:28
Data modyfikacji: 2013-04-30 12:45:44
Autor: Monika Orłowska - Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego
Opublikowane przez: Anna Kotowska
« powrót