OgO.2110.3.2012
Burmistrz Radzymina ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin.
STANOWISKO PRACY: SKARBNIK GMINY RADZYMIN
pełny wymiar czasu pracy: 1 etat, podstawa stosunku pracy: powołanie
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
1. Wymagania niezbędne: Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
1) posiada obywatelstwo polskie; 2) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego; 3) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; 4) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; 5) spełnia jeden z poniższych warunków: a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości; b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości; c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów; d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów; 6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku pracy.
2. Wymagania dodatkowe 1) znajomość regulacji prawnych w zakresie: ustawy o rachunkowości oraz przepisów dotyczących rachunkowości budżetowej jednostek samorządu terytorialnego i aktów wykonawczych, ustawy o finansach publicznych i aktów wykonawczych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych i jej aktów wykonawczych, ustawy o podatku od towarów i usług i jej aktów wykonawczych, ustawy o opłacie skarbowej i jej aktów wykonawczych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i jej aktów wykonawczych ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ordynacji podatkowej, ustawy o samorządzie gminnym i aktów wykonawczych, Kodeksu postępowania administracyjnego; 2) doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym; 3) dobra znajomość komputerowych programów finansowo – księgowych i programów sprawozdawczych; 4) prawo jazdy kat. B; 5) pełna dyspozycyjność.
3. Warunki pracy: 1) miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy Radzymin, Pl. Tadeusza Kościuszki 2, 05-250 Radzymin; 2) obowiązuje 8-godzinna norma dobowa i przeciętnie 40-godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu czasu pracy, miesięcznym okresie rozliczeniowym (praca w poniedziałki od 9.00 do 17.00, od wtorku do piątku od godz. 8.00 do 16.00); 3) praca z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie), obsługa urządzeń technicznych i narzędzi informatycznych; 4) praca biurowa w siedzibie Urzędu, wymagająca również wyjazdów służbowych; 5) u pracodawcy jest utworzony Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych; 6) budynek nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Zadania głównego księgowego jednostki sektora finansów publicznych określa art. 54 ust.1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.). Skarbnik Gminy, wykonuje zadania określone przez Burmistrza, według właściwości – z uwzględnieniem przepisów szczególnych, dotyczących praw i obowiązków głównych księgowych budżetu – zajmuje się problemami ekonomiczno-finansowymi Gminy oraz obsługą finansowo-księgową Gminy.
Do zadań Skarbnika Gminy należy w szczególności: 1) przygotowanie projektu budżetu Gminy; 2) nadzorowanie i kontrola realizacji budżetu Gminy; 3) kontrasygnowanie czynności prawnych mogących spowodować powstanie zobowiązań pieniężnych, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi; 4) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów w zakresie operacji finansowych i gospodarczych; 5) zapewnienie prawidłowego wykonywania zadań Gminy w zakresie spraw finansowych - sprawując kierownictwo, kontrolę i nadzór nad działalnością komórek organizacyjnych Urzędu oraz jednostek organizacyjnych Gminy realizujących te zadania; 6) wykonywanie określonych przepisami prawa obowiązków w zakresie rachunkowości; 7) przygotowywanie sprawozdania o wykonaniu budżetu oraz przygotowanie sprawozdania finansowego Gminy; 8) współdziałanie w sporządzaniu sprawozdawczości budżetowej; 9) planowanie i koordynowanie prowadzenia kontroli finansowej jednostek organizacyjnych Gminy; 10) opracowywanie analiz w zakresie wykonywania budżetu; 11) nadzór nad prawidłowością obiegu dokumentów finansowo – księgowych; 12) współpraca z organami administracji rządowej, samorządowej oraz jednostkami i komórkami organizacyjnymi Gminy w ww. sprawach.
5. WYMAGANE DOKUMENTY: 1) list motywacyjny; 2) życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; 3) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zał. nr 1); 4) kopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe; 5) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem); 6) kopia dowodu osobistego albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem); 7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych, a także oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego i za umyślne przestępstwo skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne; 8) oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; 9) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów; 10) oświadczenie kandydata o posiadaniu umiejętności w zakresie wskazanym przez niego w Curriculum Vitae oraz, że nie posiada przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku, o które się ubiega; 11) kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów.
Można również dołączyć kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i osiągnięciach zawodowych (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), np. kopie zaświadczeń o odbytych szkoleniach, kursach, referencje, opinie, nagrody, wyróżnienia itp.
DOKUMENTY APLIKACYJNE: LIST MOTYWACYJNY ORAZ CV POWINNY BYĆ OPATRZONE KLAUZULĄ:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).
Oświadczenie powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesami rekrutacji do pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 29 marca 2012 r. do godz. 16.00 pod adresem:
Urząd Miasta i Gminy Radzymin Pl. Tadeusza Kościuszki 2 05-250 Radzymin (sekretariat, pok. 24)
w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze „SKARBNIKA GMINY RADZYMIN”
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do Urzędu), nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w głównej siedzibie Urzędu (pok. 23) w dniu 30 marca 2012 r. o godz. 10.00.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl oraz na tablicy informacyjnej w głównej siedzibie Urzędu przy Pl. T. Kościuszki 2 w Radzyminie, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze.
Informacje dodatkowe:
1) W okresie do 10 dni od upływu terminu otwarcia ofert osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub droga elektroniczną o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej mającej na celu wyłonienie kandydata na stanowisko Skarbnika. Osoby, które nie spełnia wymagań formalnych, nie będą informowane. 2) Stosunek pracy ze Skarbnikiem Gminy nawiązuje się na podstawie powołania (art.4 ust.1 pkt.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych - Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.). 3) Skarbnika Gminy powołuje uchwałą Rada Miejska na wniosek Burmistrza (art. 18 ust.2 pkt 3 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym - t.j. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591 ze zm.). Osoba wyłoniona w konkursie zostanie kandydatem przedstawionym do powołania przez Radę Miejską w Radzyminie. 4) Wybrany kandydat, przed nawiązaniem stosunku pracy, zobowiązany jest przedłożyć: oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż, oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy, potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych – zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie podlegają zwrotowi i będą przechowywane w Referacie Ogólnoorganizacyjnym tut. Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: - w zakresie wymagań i zadań: Pani Stanisława Pachołowska – Skarbnik Gminy Radzymin, tel. 22-786-62-92/93 wew.128 oraz Pani Janina Witkowska – Kierownik Referatu Finansowego, tel. 22-786-62-92/93 wew. 126, - w zakresie procedury naboru i spraw formalnych: Pani Monika Orłowska – Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego, tel. 22-786-62-92/93 wew.130.
Burmistrz /-/ Zbigniew Piotrowski
Radzymin, dnia 14.03.2012 r.
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY |