Zakończone

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO
URZĘDNICZE - INSPEKTOR DS. OPŁAT ADIACENCKICH I
RENTY PLANISTYCZNEJ W REFERACIE GEODEZJI I
GOSPODARKI GRUNTAMI 

Burmistrz Radzymina ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin,
Pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin

STANOWISKO PRACY:
Inspektor ds. opłat adiacenckich i renty planistycznej w Referacie Geodezji i Gospodarki Gruntami,

pełny wymiar czasu pracy – 1 etat


1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) wykształcenie wyższe z zakresu gospodarki przestrzennej, geodezji, prawa, administracji ( preferowane studia inżynierskie lub magisterskie),
5) udokumentowany min. 3 – letni staż pracy, w tym co najmniej rok na stanowisku związanym z pracą w jednostkach samorządu terytorialnego,
6) posiadanie wiedzy z zakresu ustaw: o gospodarce nieruchomościami,
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o finansach publicznych, Prawa zamówień publicznych, Kodeks cywilny, Kodeks postępowania administracyjnego,
7) biegła obsługa komputera w środowisku Windows, w tym pakietu Microsoft Office, a także w zakresie specjalistycznych programów geodezyjnych, typu: EGB, GEO - MAP oraz programów prawnych typu LEX,
8) nieposzlakowana opinia,
9) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

2. WYMAGANIA DODATKOWE:
1) preferowane doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach samorządu gminnego na takim samym lub podobnym stanowisku,
2) znajomość zagadnień i zasad związanych z funkcjonowaniem gminnej administracji samorządowej w świetle obowiązujących przepisów,
w szczególności ustawy o samorządzie gminnym,
3) ukończone kursy, szkolenia, warsztaty; z merytorycznego zakresu ww. stanowiska,
4) posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: odpowiedzialność, obowiązkowość, dokładność, terminowość i zaangażowanie w wykonywaniu zadań, korzystanie
z przepisów prawa, umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej, analizy selekcji i syntezy informacji, samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji, działania w sytuacjach stresowych, sprawnej i efektywnej organizacji pracy.

3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
1) przeprowadzanie procedury administracyjnej w celu wydania decyzji dotyczącej naliczenia opłaty adiacenckiej i renty planistycznej,
2) analiza umów zbycia nieruchomości pod kątem wszczęcia z urzędu postępowania dotyczącego naliczenia renty planistycznej,
3) przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych, postanowień, zaświadczeń oraz podejmowanie innych czynności w postępowaniach dotyczących ustalenia i pobierania opłat przewidzianych w ustawie
o gospodarce nieruchomościami oraz ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
4) współpraca przy zatwierdzaniu podziałów nieruchomości i przy rozgraniczeniach,
5) prowadzenie i obsługa umów cywilnoprawnych w zakresie objętym stanowiskiem,
6) prowadzenie spraw sądowych pod względem merytorycznym.

4. WYMAGANE DOKUMENTY:
1) list motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się
o zatrudnienie (zał. nr 1),
4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone za zgodność z oryginałem) lub/i innych dokumentów potwierdzających posiadany przez kandydata staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania
w stosunku pracy;
5) kserokopie dokumentów (poświadczone za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
6) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
7) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych
z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów,
8) oświadczenie kandydata, o posiadaniu umiejętności w zakresie wskazanym przez niego w Curriculum Vitae oraz, że nie posiada przeciwwskazań do wykonywania pracy na wolnym stanowisku, o które się ubiega,
9) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

DOKUMENTY: LIST MOTYWACYJNY ORAZ CV POWINNY BYĆ OPATRZONE KLAUZULĄ:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458).

Oświadczenie powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesami rekrutacji do pracy.

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 6 października 2010r. do godz. 16.00 pod adresem:

Urząd Miasta i Gminy Radzymin,
Pl. Tadeusza Kościuszki 2,
05-250 Radzymin
(sekretariat, pok.24)

w zaklejonych kopertach z dopiskiem:

„Nabór na wolne stanowisko pracy
Inspektora ds. opłat adiacenckich i renty planistycznej
w Referacie Geodezji i Gospodarki Gruntami”.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data stempla pocztowego), nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi w głównej siedzibie Urzędu (pok. 23)
w dniu 7 października 2010r. o godz. 10.00.

Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej Urzędu www.radzymin.pl (Zarządzenie Nr 21/2009 Burmistrza Radzymina z dnia 16.02.2009r.)
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl oraz na tablicy informacyjnej w głównej siedzibie Urzędu przy pl. T. Kościuszki 2 w Radzyminie, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze.


INNE INFORMACJE:

Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć: oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż, oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych – zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy.
Nie złożenie w/w dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy
o pracę.

Zastrzega się wolę zatrudnienia wybranego kandydata na okres próbny.

Osoba wyłoniona w naborze może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
- w zakresie wymagań i zadań: Pani Teresa Przesmycka - Kierownik Referatu Geodezji i Gospodarki Gruntami, tel. (22) 786-62-92/93 wew. 136,
- w zakresie procedury naboru i spraw formalnych: Pani Monika Orłowska-Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego, tel. (22) 786-62-92/93 wew.130.

Burmistrz
/-/ mgr Zbigniew Piotrowski

 

 KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE

Opublikowane przez: Anna Kotowska | Autor: Monika Orłowska | Data wprowadzenia: 2010-09-22 14:17:53 | Data modyfikacji: 2010-10-14 11:44:53.
Data wprowadzenia: 2010-09-22 14:17:53
Data modyfikacji: 2010-10-14 11:44:53
Autor: Monika Orłowska
Opublikowane przez: Anna Kotowska
« powrót