Burmistrz Radzymina ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin
STANOWISKO PRACY: Inspektor ds. opłat adiacenckich i renty planistycznej w Referacie Geodezji i Gospodarki Gruntami,
pełny wymiar czasu pracy – 1 etat
1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE: 1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) wykształcenie wyższe z zakresu gospodarki przestrzennej, geodezji, prawa, administracji ( preferowane studia inżynierskie lub magisterskie), 5) udokumentowany min. 3 – letni staż pracy, w tym co najmniej rok na stanowisku związanym z pracą w jednostkach samorządu terytorialnego, 6) posiadanie wiedzy z zakresu ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o finansach publicznych, Prawa zamówień publicznych, Kodeks cywilny, Kodeks postępowania administracyjnego, 7) biegła obsługa komputera w środowisku Windows, w tym pakietu Microsoft Office, a także w zakresie specjalistycznych programów geodezyjnych, typu: EGB, GEO - MAP oraz programów prawnych typu LEX, 8) nieposzlakowana opinia, 9) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
2. WYMAGANIA DODATKOWE: 1) preferowane doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach samorządu gminnego na takim samym lub podobnym stanowisku, 2) znajomość zagadnień i zasad związanych z funkcjonowaniem gminnej administracji samorządowej w świetle obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy o samorządzie gminnym, 3) ukończone kursy, szkolenia, warsztaty; z merytorycznego zakresu ww. stanowiska, 4) posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: odpowiedzialność, obowiązkowość, dokładność, terminowość i zaangażowanie w wykonywaniu zadań, korzystanie z przepisów prawa, umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej, analizy selekcji i syntezy informacji, samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji, działania w sytuacjach stresowych, sprawnej i efektywnej organizacji pracy.
3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU: Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: 1) przeprowadzanie procedury administracyjnej w celu wydania decyzji dotyczącej naliczenia opłaty adiacenckiej i renty planistycznej, 2) analiza umów zbycia nieruchomości pod kątem wszczęcia z urzędu postępowania dotyczącego naliczenia renty planistycznej, 3) przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych, postanowień, zaświadczeń oraz podejmowanie innych czynności w postępowaniach dotyczących ustalenia i pobierania opłat przewidzianych w ustawie o gospodarce nieruchomościami oraz ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 4) współpraca przy zatwierdzaniu podziałów nieruchomości i przy rozgraniczeniach, 5) prowadzenie i obsługa umów cywilnoprawnych w zakresie objętym stanowiskiem, 6) prowadzenie spraw sądowych pod względem merytorycznym.
4. WYMAGANE DOKUMENTY: 1) list motywacyjny, 2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej, 3) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zał. nr 1), 4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone za zgodność z oryginałem) lub/i innych dokumentów potwierdzających posiadany przez kandydata staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy; 5) kserokopie dokumentów (poświadczone za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, 6) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, 7) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów, 8) oświadczenie kandydata, o posiadaniu umiejętności w zakresie wskazanym przez niego w Curriculum Vitae oraz, że nie posiada przeciwwskazań do wykonywania pracy na wolnym stanowisku, o które się ubiega, 9) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
DOKUMENTY: LIST MOTYWACYJNY ORAZ CV POWINNY BYĆ OPATRZONE KLAUZULĄ: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458).
Oświadczenie powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesami rekrutacji do pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 6 października 2010r. do godz. 16.00 pod adresem:
Urząd Miasta i Gminy Radzymin, Pl. Tadeusza Kościuszki 2, 05-250 Radzymin (sekretariat, pok.24)
w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora ds. opłat adiacenckich i renty planistycznej w Referacie Geodezji i Gospodarki Gruntami”.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data stempla pocztowego), nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w głównej siedzibie Urzędu (pok. 23) w dniu 7 października 2010r. o godz. 10.00.
Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej Urzędu www.radzymin.pl (Zarządzenie Nr 21/2009 Burmistrza Radzymina z dnia 16.02.2009r.) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl oraz na tablicy informacyjnej w głównej siedzibie Urzędu przy pl. T. Kościuszki 2 w Radzyminie, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze.
INNE INFORMACJE:
Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć: oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż, oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych – zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy. Nie złożenie w/w dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę.
Zastrzega się wolę zatrudnienia wybranego kandydata na okres próbny.
Osoba wyłoniona w naborze może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: - w zakresie wymagań i zadań: Pani Teresa Przesmycka - Kierownik Referatu Geodezji i Gospodarki Gruntami, tel. (22) 786-62-92/93 wew. 136, - w zakresie procedury naboru i spraw formalnych: Pani Monika Orłowska-Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego, tel. (22) 786-62-92/93 wew.130.
Burmistrz /-/ mgr Zbigniew Piotrowski
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE |