Burmistrz Radzymina ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin.
STANOWISKO PRACY: Podinspektor lub Inspektor ds. Księgowości Budżetowej w Referacie Finansowym ( stanowisko ustalone odpowiednio do kwalifikacji i doświadczenia kandydata),
pełny wymiar czasu pracy – 2 etaty
1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) wykształcenie minimum średnie o kierunku ekonomia, rachunkowość, finanse lub pokrewnym, 6) co najmniej 3-letni staż pracy w księgowości, 7) posiadanie wiedzy z zakresu: a) ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( tekst jednolity, Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz.1591 ze zm.), b) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych ( Dz. U. Nr 157, poz. 1240), c) ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (tekst jednolity, Dz. U. z 2009r. Nr 152, poz.1223 ze zm.), 8) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
2. WYMAGANIA DODATKOWE:
1. Preferowane wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym i staż pracy w księgowości budżetowej administracji publicznej na takim samym lub podobnym stanowisku; 2. Znajomość Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 lipca 2006 roku w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych; 3. Znajomość Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 14 czerwca 2006 roku w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych; 4. Podstawowa znajomość procedur administracyjnych (Kodeks postępowania administracyjnego- tekst jednolity, Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.); 5. Umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie programów użytkowych w zakresie ww. stanowiska oraz innych urządzeń biurowych; 6. Odpowiedzialność, systematyczność, dokładność w działaniu; 7. Umiejętność pracy w zespole.
3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
1. Prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej dochodów i wydatków w budżecie i jednostce; 2. Księgowanie planu budżetu i jednostki oraz zmian w ciągu roku budżetowego na podstawie Uchwał rady, zarządzeń Burmistrza; 3. Inwentaryzacja kont rozrachunkowych na koniec każdego okresu sprawozdawczego; 4. Sporządzanie sprawozdań z wykonania budżetu jednostki; 5. Uzgadnianie dochodów gminy z księgowością podatkową; 6. Rozliczanie inwentaryzacji; 7. Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz pozostałych środków trwałych; 8. Sporządzanie sprawozdań o stanie środków trwałych; 9. Dekretacja dokumentów księgowych; 10. Prowadzenie rejestru VAT; 11. Księgowanie sprawozdań z podległych jednostek budżetowych; 12. Rozliczanie dotacji przekazywanych przez Gminę innym podmiotom oraz dotacji otrzymywanych przez Gminę; 13. Dokonywanie uzgodnień niezbędnych do prawidłowego wykazywania danych w sprawozdaniach.
4. WYMAGANE DOKUMENTY:
1) list motywacyjny, 2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej, 3) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zał. nr 1), 4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone za zgodność z oryginałem), 5) kserokopie dokumentów (poświadczone za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, 6) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, 7) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów, 8) oświadczenie kandydata, o posiadaniu umiejętności w zakresie wskazanym przez niego w Curriculum Vitae oraz, że nie posiada przeciwwskazań do wykonywania pracy na wolnym stanowisku, o które się ubiega, 9) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
DOKUMENTY APLIKACYJNE: LIST MOTYWACYJNY ORAZ CV POWINNY BYĆ OPATRZONE KLAUZULĄ:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458).
Oświadczenie powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesami rekrutacji do pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 21 kwietnia 2010r. do godz. 16.00 pod adresem:
Urząd Miasta i Gminy Radzymin, Pl. Tadeusza Kościuszki 2, 05-250 Radzymin (sekretariat, pok.24)
w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektora lub Inspektora ds. Księgowości Budżetowej w Referacie Finansowym”.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data stempla pocztowego), nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w głównej siedzibie Urzędu (pok. 23) w dniu 22 kwietnia 2010r. o godz. 14.00.
Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej Urzędu www.radzymin.pl (Zarządzenie Nr 21/2009 Burmistrza Radzymina z dnia 16.02.2009r.) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl oraz na tablicy informacyjnej w głównej siedzibie Urzędu przy pl. T. Kościuszki 2 w Radzyminie, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze.
INNE INFORMACJE:
Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć: oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż, oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych – zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy. Nie złożenie w/w dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę. Zastrzega się wolę zatrudnienia wybranego kandydata na okres próbny.
Osoba wyłoniona w naborze może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: - w zakresie wymagań i zadań: Pani Janina Witkowska- Kierownik Referatu Finansowego, tel.22-786-62-92/93 wew.126, - w zakresie procedury naboru i spraw formalnych: Pani Monika Orłowska-Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego, tel. (022)-786-62-92/93 wew.130.
Burmistrz /-/ Zbigniew Piotrowski
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE |