Zakończone

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO
URZĘDNICZE: INSPEKTOR DS. GOSPODARKI KOMUNALNEJ I
MELIORACJI W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I
OCHRONY ŚRODOWISKA 


Burmistrz Radzymina
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin,
Pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin

STANOWISKO PRACY:
Inspektor ds. Gospodarki Komunalnej i Melioracji w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska;

pełny wymiar czasu pracy – 1 etat.

1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie wyższe II stopnia techniczne ( mgr inż.) z zakresu inżynierii środowiska, melioracji wodnych;
6) co najmniej 3 letni staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej;
7) znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego;
8) umiejętność  obsługi  komputera min. Microsoft  Word , Microsoft Excel, Systemu Informacji Prawnej LEX.
  
2. WYMAGANIA DODATKOWE:

1) preferowana specjalizacja w zakresie melioracji;
2) znajomość Ustaw: Prawo wodne, Prawo budowlane, Prawo ochrony środowiska, Ustawy o drogach publicznych, Ustawy o ruchu drogowym i aktów wykonawczych do nich oraz Kodeksu Postępowania Administracyjnego;
3) prawo jazdy kat. B;


3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:

1) realizacja zadań wynikających z Ustawy prawo wodne;
2) wykonywanie czynności związanych z ochroną przeciwpowodziową oraz koordynacja prac melioracyjnych;
3) opiniowanie i uzgodnienie projektów z zakresu gospodarki wodnej;
4) nadzór techniczno-budowlany na obiektami gospodarki wodnej;
5) realizacja zadań wynikających z ustawy o drogach publicznych
 i prawa budowlanego typu:
a) wydawanie decyzji o lokalizacji zjazdów indywidualnych z dróg gminnych,
b)  wydawanie decyzji o zajęciu pasa drogowego drogi gminnej
 w celu wykonania urządzeń infrastruktury technicznej,
c) wydawanie decyzji o umieszczeniu reklam w pasie drogowym,
d) wydawanie decyzji o lokalizacji urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami w pasie drogowym dróg gminnych,
6) Współpraca z Wojewódzkim Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych w zakresie urządzeń gospodarki wodnej.
  
4. WYMAGANE DOKUMENTY:

1) list motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zał. nr 1),
4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone za zgodność z oryginałem),
5) kserokopie dokumentów (poświadczone za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
6) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
7) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów,
8) oświadczenie kandydata, o posiadaniu umiejętności w zakresie wskazanym przez niego w Curriculum Vitae oraz, że nie posiada przeciwwskazań do wykonywania pracy na wolnym stanowisku, o które się ubiega,
9) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

DOKUMENTY APLIKACYJNE: LIST MOTYWACYJNY ORAZ CV POWINNY BYĆ OPATRZONE KLAUZULĄ:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458).

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 17 lipca  2009r. do godz. 16.00 pod adresem:

Urząd Miasta i Gminy Radzymin,
 Pl. Tadeusza Kościuszki 2,
 05-250 Radzymin
(sekretariat, pok.24)

w zaklejonych kopertach z dopiskiem:

„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora ds. Gospodarki Komunalnej i Melioracji w  Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska”.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data stempla pocztowego), nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi w głównej siedzibie Urzędu (pok. 22) w dniu 20 lipca 2009r. o godz. 11.00

Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się  na stronie internetowej Urzędu www.radzymin.pl (Zarządzenie Nr 21/2009 Burmistrza Radzymina z dnia 16.02.2009r.)
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej   Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl oraz na tablicy informacyjnej w głównej siedzibie Urzędu przy ul. T. Kościuszki 2 w Radzyminie, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze.


INNE INFORMACJE:

Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć: oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż, oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy.
Nie złożenie w/w dokumentów będzie skutkowało niezawarciem umowy o pracę.
         
Zastrzega się wolę zatrudnienia wybranego kandydata na okres próbny.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
- w zakresie wymagań i zadań: Pani Maria Niegowska- Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, tel. 0-22-786-62-92/93 wew.132,
- w zakresie procedury naboru i spraw formalnych: Pani Monika Orłowska-Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego, tel. (022)-786-62-92/93 wew.130.

Burmistrz
/-/ Zbigniew Piotrowski

 KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE

Opublikowane przez: Anna Kotowska | Autor: Monika Orłowska | Data wprowadzenia: 2009-07-07 15:25:51 | Data modyfikacji: 2009-07-21 14:14:29.
Data wprowadzenia: 2009-07-07 15:25:51
Data modyfikacji: 2009-07-21 14:14:29
Autor: Monika Orłowska
Opublikowane przez: Anna Kotowska
« powrót