Zakończone

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE INSPEKTORA
W REFERACIE GEODEZJI I GOSPODARKI GRUNTAMI W
URZĘDZIE MIASTA I GMINY RADZYMIN 

BURMISTRZ RADZYMINA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
INSPEKTORA W REFERACIE GEODEZJI I GOSPODARKI GRUNTAMI
W URZĘDZIE MIASTA I GMINY RADZYMIN

 

 Nazwa stanowiska pracy:

 inspektor ds. gospodarki gruntami komunalnymi – obrotu nieruchomościami;

 

 Liczba lub wymiar etatu: 1

 

I WYMAGANIA NIEZBĘDNE: 

1. Wykształcenie – wyższe, kierunek geodezja;

2. Doświadczenie zawodowe – staż pracy minimum 3 - letni w jednostkach samorządu terytorialnego  na takim samym lub podobnym stanowisku;

3. Bardzo dobra znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o ujawnianiu w księgach wieczystych mienia samorządu terytorialnego, o samorządzie gminnym oraz prawa geodezyjnego i kartograficznego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego i Kodeksu Cywilnego;

4. Umiejętności:

1) biegła znajomość obsługi  komputera w zakresie programów geodezyjnych EKB i GEO- MAP oraz  Pakiet Office i Internetu,

2) odczytywania map geodezyjnych i orientacja w terenie,

3) doświadczenie w  badaniu ksiąg wieczystych,

5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku;

6. Obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni  praw publicznych;

7. Niekaralność sądowa za przestępstwa umyślne, nieposzlakowana opinia;

8. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz  korzystania z pełni  praw publicznych.

 

II WYMAGANIA DODATKOWE POŻĄDANE OD KANDYDATA:

1. Posiadanie dodatkowych kursów, szkoleń z zakresu gospodarki gruntami, obrotu nieruchomościami ;

2. Umiejętność interpretacji i stosowania aktów prawnych, przygotowywania projektów umów dzierżaw i najmu oraz projektów uchwał Rady Miejskiej;

3. Znajomość przepisów z zakresu: prawa budowlanego, ustawy o drogach publicznych, zamówień publicznych, finansów publicznych, samorządu terytorialnego, planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz umiejętność stosowania Kodeksu postępowania administracyjnego;

4. Prawo jazdy kat. B;

5. Znajomość języków obcych, w szczególności języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

 

III ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU PRACY:

1. Prowadzenie spraw związanych z gminnym zasobem nieruchomości - prowadzenie dokumentacji z zakresu ewidencji gruntów własności komunalnej;

2. Regulacja stanu prawnego nieruchomości gminnych w trybie administracyjnym;

3. Przygotowywanie spraw do nabywania i zbywania (rozdysponowywania) gruntów komunalnych;

4. Obsługa referatu w zakresie informatycznego opracowywania pism, wykazów, spisów i zestawień;

5. Bieżące zapoznawanie się z treścią aktów prawnych niezbędnych do 

     wykonywania obowiązków służbowych.

 

IV. WYMAGANE DOKUMENTY:

1). Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – (zał. Nr 1);

2). List motywacyjny i CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;

3). Kserokopie ( lub odpisy ) świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);

4). Kserokopie ( lub odpisy)  dokumentów potwierdzających: wykształcenie     i wymagane kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);

5). Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach i inne dokumenty  o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;

6). Kserokopia dowodu osobistego;

7). Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za przestępstwa popełnione umyślne (zał. Nr 2);

8). Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanych  stanowisku;

9). Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się on do niewykonywania zajęć tożsamych, pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach zajęć i obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność ( zał. Nr 3);

10). Oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych

11). Inne, które kandydat uzna za ważne dla jego przyszłej pracy bądź mogące mieć znaczenie przy podejmowaniu decyzji o wyborze.

 

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).

 

V. PREZBIEG POSTĘPOWANIA W SPRAWIE NABORU:                                   

1. Termin i miejsce składania ofert:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie osobiście
w Sekretariacie Urzędu ( II piętro, pokój nr 24) lub winny być przesłane pocztą na adres:

Urząd Miasta i Gminy Radzymin,

Plac Tadeusza Kościuszki 2,

05-250 Radzymin

 

w terminie do dnia 24 września 2008r. do  godz. 16.00

 

Na kopercie kandydat powinien umieścić swoje imię i nazwisko oraz dopisek:

„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze:  Inspektor ds. gospodarki gruntami”.

 

Decyduje data wpływu oferty do Urzędu. Oferty, które  wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin, Sala Konferencyjna (II piętro pokój nr 23) do dnia 26 września 2008r. 

 

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona  na stronie internetowej  Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin pod adresem www.bip.radzymin.ploraz na tablicy ogłoszeń Urzędu umiejscowionej na parterze budynku głównego  przy  Pl. Tadeusza Kościuszki 2 w Radzyminie.

 

Uprzejmie informujemy, że złożonych dokumentów nie odsyłamy.

 

Z trybem naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin można się zapoznać na stronie internetowej  Biuletynu Informacji Publicznej  pod adresem: www.bip.radzymin.pl  (zał. Nr 4)

 

2. Inne informacje:

Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę,  zobowiązany jest przedłożyć: oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż, oryginał  świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie,  zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczenia o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy.

Nie złożenie w/w dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę.

Zastrzega się wolę zatrudnienia wybranego kandydata na okres próbny, w celu praktycznego sprawdzenia umiejętności i doświadczenia zawodowego pracownika.

 

 Dodatkowych informacji i wyjaśnień udziela:

- w zakresie wymagań  i  zadań:  Przesmycka Teresa – Kierownik Referatu Geodezji i Gospodarki Gruntami Urzędu Miasta i Gminy w Radzyminie, tel. (022) 786- 62-92 wew. 136
- w zakresie procedury naboru i spraw formalnych: Orłowska Monika  -  Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Radzyminie, tel. (022) 786-50-25 wew.130

 

 

 

  Burmistrz Radzymina

/-/ Zbigniew Piotrowski

 

ZAŁĄCZNIK NR 1 - KWESTIONARIUSZ OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O PRACĘ

ZAŁĄCZNIK NR 2 - OŚWIADCZENIE O NIEKARALNOŚCI

ZAŁĄCZNIK NR 3 - OŚWIADCZENIE Z ART. 18 UST. 1 i 2 USTAWY O PRACOWNIKACH SAMORZĄDOWYCH

ZAŁĄCZNIK NR 4 - ZARZĄDZENIE W SPRAWIE TRYBU NABORU KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE

 

Opublikowane przez: Anna Kotowska | Autor: Monika Orłowska | Data wprowadzenia: 2008-09-10 14:03:30 | Data modyfikacji: 2008-09-29 14:01:01.
Data wprowadzenia: 2008-09-10 14:03:30
Data modyfikacji: 2008-09-29 14:01:01
Autor: Monika Orłowska
Opublikowane przez: Anna Kotowska
« powrót