OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - KIEROWNIK REFERATU OGÓLNOORGANIZACYJNEGO |
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE Kierownika Referatu Ogólnoorganizacyjnego w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin I. Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie 2) wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi oraz posiadanie certyfikatu Specjalisty ds. personalnych 3) minimum 4-letni staż pracy w instytucjach administracji samorządowej, w tym doświadczenie w zakresie prowadzenia spraw kadrowych w samorządzie, 4) umiejętność obsługi urządzeń biurowych (komputer – programy EXCEL, WORD, internet, fax., kserokopiarka) oraz komputerowych programów kadrowo-płacowych, 5) znajomość przepisów ustaw, a w szczególności: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, o lustracji, o ochronie: danych osobowych, informacji niejawnych, o systemie ubezpieczeń społecznych, kodeksu pracy i innych przepisów związanych z prawem pracy. 6) pełna zdolność do czynności prawnych, 7) korzystanie z pełni praw publicznych 8) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, 9) nieposzlakowana opinia, 10) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym
1) umiejętność pracy w zespole, 2) wysoka kultura osobista 3) sumienność, 4) odpowiedzialność, 5) samodzielność, 6) komunikatywność. III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1. Przygotowywanie dokumentacji kadrowej związanej z zatrudnianiem, zwalnianiem, udzielaniem urlopów, zwolnień od pracy, awansami, karaniem, wydawaniem świadectw pracy, itp. 2. Przygotowywanie dokumentacji związanej z powoływaniem kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, 3. Prowadzenie akt osobowych pracowników Urzędu, dyrektorów i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, 4. Prowadzenie spraw związanych z ogłaszaniem naboru pracowników na stanowiska urzędnicze w Urzędzie i czuwanie nad prawidłowym przebiegiem procesu naboru zgodnie z obowiązującymi przepisami 5. Dbałość o zapewnienie prawidłowej realizacji uprawnień pracowniczych, 6. Wydawanie pracownikom legitymacji służbowych i ubezpieczeniowych, 7. Prowadzenie ewidencji: obecności w pracy, czasu pracy oraz zwolnień lekarskich pracowników , ewidencji druków ścisłego zarachowania (dot. wydanych legitymacji ubezpieczeniowych dla pracowników oraz członków ich rodzin) 8. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie spraw pracowniczych. 9. Prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem i doskonaleniem zawodowym pracowników, 10. Przygotowywanie umów o ryczałt samochodowy na używanie własnego samochodu osobowego pracownika do celów służbowych, 11. Wydawanie delegacji służbowych, 12. Kompletowanie aktów prawnych (Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich) i przekazywanie roczników tychże aktów do oprawy, 13. Prowadzenie rejestru gminnych instytucji kultury, 14. Prowadzenie ogólnozakładowego rejestru umów i zleceń, 15. Koordynowanie spraw związanych z wydawaniem druków oświadczeń majątkowych osobom zobowiązanym do ich złożenia Burmistrzowi Miasta i Gminy i przyjmowaniem wypełnionych oświadczeń. 16. Sporządzanie informacji na sesję Rady Miejskiej z przyjętych oświadczeń majątkowych, 17. Przekazywanie oświadczeń o stanie majątkowym do Urzędu Skarbowego oraz do Biuletynu Informacji Publicznej, 18. Sporządzanie deklaracji miesięcznych wpłat na PFRON oraz rozliczeniowej rocznej. 19. Rozpatrywanie skarg i wniosków na podległych pracowników Referatu Ogólnoorganizacyjnego 20. Prowadzenie rejestrów: - zarządzeń Burmistrza - upoważnień Burmistrza - zakładowego rejestru pieczęci służbowych /w tym zamawianie pieczęci służbowych i czuwanie nad prawidłowym ich przechowywaniem/ 21. Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem archiwum zakładowego Urzędu i w tym zakresie ścisła współpraca z Archiwum Państwowym m.st. Warszawy – Oddział w Otwocku. 22. Udzielanie pomocy interesantom w kierowaniu ich do właściwych jednostek archiwów państwowych, w związku z zaginięciem dokumentów związanych z zatrudnieniem w zakładach, które uległy likwidacji. 23. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem duplikatów świadectw pracy i zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu RP-7 w stosunku do byłych pracowników zlikwidowanego Zakładu Remontowo-Budowlanego (jednostki pomocniczej Gminy Radzymin) 24. Sporządzanie wniosków do Powiatowego Urzędu Pracy o zorganizowanie w Urzędzie Miasta i Gminy stażu pracy, prac interwencyjnych i robót publicznych dla bezrobotnych oraz prowadzenie akt osobowych skierowanych osób do w/wym. prac, a także ścisła współpraca w tym zakresie z PUP. 25. Opieka nad uczniami i studentami odbywającymi praktyki uczniowskie i studenckie w Urzędzie. 26. Kierowanie pracowników Urzędu na wstępne, okresowe i kontrolne badania lekarskie w ramach medycyny pracy. 27. Dbanie o aktualizację wiedzy pracowników na temat bezpieczeństwa i higieny pracy i w tym zakresie organizowanie szkoleń wstępnych i okresowych w zakresie bhp i ppoż zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 28. Podpisywanie pod względem merytorycznym faktur stwierdzających wykonanie danej pracy przez wykonawcę robót zgodnie z zakresem zadań realizowanych przez Referat. 29. Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym wypełnianiem obowiązków służbowych przez podległych pracowników 30. Wykonywanie powierzonych zadań z zakresu świadczeń na rzecz obrony kraju. 31. Pełnienie obowiązków kierownika Kancelarii Tajnej w Urzędzie. 32. Udział w organizowaniu i przeprowadzaniu spisów i innych badań masowych. 33. Inicjowanie wydawania niezbędnych zarządzeń, decyzji oraz poleceń w sprawach należących do zakresu czynności Referatu. 34. Wykonywanie innych czynności zgodnie z poleceniem przełożonych. IV. WYMAGANE DOKUMENTY 1. List motywacyjny. 2. Życiorys – Curriculum Vitae. 3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje i umiejętności. 4. Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających wymagany staż pracy, a w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie o zatrudnieniu wskazujące datę jego rozpoczęcia. 5. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie obowiązujący druk kwestionariusza stanowi załącznik nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22.06.2006 r. - Dziennik Ustaw Nr 125 z 2006 r., poz. 869) 6.Oświadczenie o niekaralności Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w Sekretariacie Urzędu (II piętro, pokój 24) lub przesyłać pocztą na adres: Urzad Miasta i Gminy Radzymin Plac T. Kościuszki 2 05-250 Radzymin w terminie do dnia 28 lutego 2008r. do godz. 14:00. Na kopercie kandydat powinien umieścić swoje imię i nazwisko oraz dopisek: „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Referatu Ogólnoorganizacyjnego”. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.radzymin.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2. Inne informacje: Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć oryginały świadectw pracy, świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenia o niekaralności z KRK oraz zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do pracy na danym stanowisku. Nie złożenie w/w dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę. |
Data modyfikacji: 2008-04-03 11:39:19
Opublikowane przez: Anna Kotowska
« powrót |