Zakończone

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO
URZĘDNICZE - KIEROWNIK REFERATU
OGÓLNOORGANIZACYJNEGO 

                             


BURMISTRZ MIASTA I GMINY RADZYMIN

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Kierownika Referatu Ogólnoorganizacyjnego

w  Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin

 

I.  Wymagania niezbędne:    

1)  obywatelstwo polskie

2) wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi oraz posiadanie certyfikatu Specjalisty ds. personalnych 

3) minimum 4-letni staż pracy w instytucjach administracji samorządowej, w tym doświadczenie w zakresie prowadzenia spraw kadrowych w samorządzie,

4) umiejętność obsługi urządzeń biurowych (komputer – programy EXCEL, WORD, internet, fax., kserokopiarka) oraz komputerowych programów kadrowo-płacowych,

5) znajomość przepisów ustaw, a w szczególności:  o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, o lustracji, o ochronie: danych osobowych, informacji niejawnych, o systemie ubezpieczeń społecznych, kodeksu pracy  i innych przepisów związanych z prawem pracy.

6)  pełna zdolność do czynności prawnych,

7)  korzystanie z pełni praw publicznych

8)  niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,

9)  nieposzlakowana opinia,

10)  stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym


II.  Wymagania dodatkowe
:

1) umiejętność pracy w zespole,

2) wysoka kultura osobista

3) sumienność,

4) odpowiedzialność,

5)  samodzielność,

6) komunikatywność.

 

III.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Przygotowywanie dokumentacji kadrowej związanej z zatrudnianiem, zwalnianiem, udzielaniem urlopów, zwolnień od pracy, awansami, karaniem, wydawaniem świadectw pracy, itp.

2. Przygotowywanie dokumentacji związanej z powoływaniem kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,

3. Prowadzenie akt osobowych pracowników Urzędu, dyrektorów i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,

4. Prowadzenie spraw związanych z ogłaszaniem naboru pracowników na stanowiska  urzędnicze w Urzędzie i czuwanie nad prawidłowym przebiegiem procesu naboru zgodnie z obowiązującymi przepisami

5. Dbałość o zapewnienie prawidłowej realizacji uprawnień pracowniczych,

6. Wydawanie pracownikom legitymacji służbowych i ubezpieczeniowych,

7.  Prowadzenie ewidencji:  obecności w pracy, czasu pracy oraz zwolnień lekarskich  pracowników , ewidencji  druków ścisłego zarachowania (dot. wydanych legitymacji ubezpieczeniowych  dla pracowników oraz członków ich rodzin)

8. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie spraw pracowniczych.

9. Prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem i doskonaleniem zawodowym pracowników,

10. Przygotowywanie umów o ryczałt samochodowy na używanie własnego samochodu osobowego pracownika do celów służbowych,

11. Wydawanie delegacji służbowych,

12. Kompletowanie aktów prawnych (Dzienników Ustaw i  Monitorów Polskich) i przekazywanie roczników tychże aktów do oprawy,

13. Prowadzenie rejestru  gminnych instytucji kultury,

14. Prowadzenie ogólnozakładowego rejestru umów i zleceń,

15. Koordynowanie spraw związanych z wydawaniem druków oświadczeń majątkowych osobom zobowiązanym  do ich złożenia Burmistrzowi Miasta i Gminy i przyjmowaniem wypełnionych oświadczeń.

16. Sporządzanie informacji na sesję Rady Miejskiej z przyjętych oświadczeń majątkowych,

17. Przekazywanie oświadczeń o stanie majątkowym do Urzędu Skarbowego

oraz do Biuletynu Informacji Publicznej,

18. Sporządzanie deklaracji  miesięcznych wpłat na PFRON oraz rozliczeniowej rocznej.

19. Rozpatrywanie skarg i wniosków na podległych pracowników Referatu Ogólnoorganizacyjnego

20. Prowadzenie rejestrów:

-  zarządzeń Burmistrza

-  upoważnień Burmistrza

-  zakładowego rejestru pieczęci służbowych  /w tym zamawianie pieczęci służbowych i czuwanie nad prawidłowym ich przechowywaniem/

21. Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem archiwum zakładowego Urzędu i w tym zakresie ścisła współpraca z Archiwum Państwowym m.st. Warszawy – Oddział w Otwocku.

22. Udzielanie pomocy interesantom w kierowaniu ich do właściwych jednostek  archiwów państwowych, w związku z zaginięciem dokumentów związanych z zatrudnieniem w zakładach, które uległy likwidacji.

23.  Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem duplikatów świadectw pracy i zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu RP-7 w stosunku do byłych pracowników zlikwidowanego Zakładu Remontowo-Budowlanego (jednostki pomocniczej Gminy Radzymin)

24.  Sporządzanie wniosków  do Powiatowego Urzędu Pracy o zorganizowanie w Urzędzie Miasta i Gminy stażu pracy, prac interwencyjnych i robót publicznych dla bezrobotnych oraz prowadzenie akt osobowych skierowanych osób do w/wym. prac, a także ścisła współpraca w tym zakresie z PUP.

25. Opieka nad uczniami i studentami odbywającymi praktyki uczniowskie i studenckie w Urzędzie.

26. Kierowanie pracowników Urzędu na wstępne, okresowe  i kontrolne badania lekarskie w ramach medycyny pracy.

27. Dbanie o aktualizację wiedzy pracowników na temat bezpieczeństwa i higieny pracy i w tym zakresie organizowanie szkoleń wstępnych i okresowych w zakresie bhp  i ppoż  zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.

28.  Podpisywanie pod względem merytorycznym faktur stwierdzających wykonanie danej pracy przez wykonawcę robót zgodnie z zakresem zadań realizowanych przez Referat.

29. Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym wypełnianiem obowiązków służbowych przez podległych pracowników

30.  Wykonywanie powierzonych zadań z zakresu świadczeń na rzecz obrony kraju.

31.  Pełnienie obowiązków kierownika Kancelarii Tajnej w Urzędzie.

32. Udział w organizowaniu i przeprowadzaniu spisów i innych badań masowych.

33. Inicjowanie wydawania niezbędnych zarządzeń, decyzji oraz poleceń w sprawach należących do zakresu czynności Referatu.

34. Wykonywanie innych czynności zgodnie z  poleceniem  przełożonych.

 

IV.  WYMAGANE DOKUMENTY

 

1. List motywacyjny.

2. Życiorys – Curriculum Vitae.

3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje i umiejętności.

4. Kserokopie świadectw pracy  lub zaświadczeń potwierdzających wymagany staż pracy, a w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie o zatrudnieniu wskazujące datę jego rozpoczęcia.

5. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie obowiązujący druk kwestionariusza stanowi załącznik nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22.06.2006 r. - Dziennik Ustaw Nr 125 z 2006 r., poz. 869)

6.Oświadczenie o niekaralności

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w Sekretariacie Urzędu  (II piętro, pokój 24) lub przesyłać pocztą na adres:

 

Urzad Miasta i Gminy Radzymin

Plac T. Kościuszki 2

05-250 Radzymin

 

 w terminie do dnia 28 lutego 2008r. do godz. 14:00.  Na kopercie kandydat powinien umieścić swoje imię i nazwisko oraz dopisek: „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Referatu Ogólnoorganizacyjnego”. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.radzymin.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2.

 

Inne informacje:

 

Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć oryginały  świadectw pracy, świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenia o niekaralności z KRK oraz zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do pracy na danym stanowisku.

Nie złożenie w/w dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę.


 

 KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE

Opublikowane przez: Anna Kotowska | Data wprowadzenia: 2008-02-13 15:34:41 | Data modyfikacji: 2008-04-03 11:39:19.
Data wprowadzenia: 2008-02-13 15:34:41
Data modyfikacji: 2008-04-03 11:39:19
Opublikowane przez: Anna Kotowska
« powrót