Zakończone

NABÓR NA KOMENDANTA STRAŻY MIEJSKIEJ 

BURMISTRZ  MIASTA  I  GMINY RADZYMIN
OGŁASZA  NABÓR NA  WOLNE  STANOWISKO  PRACY:
KOMENDANTA  STRAŻY MIEJSKIEJ W RADZYMINIE

05-250 Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2

1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe w zakresie nauk prawnych,
b) co najmniej 2-letni staż pracy w strukturach samorządowych Straży Miejskich,
c) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
d) nieposzlakowana opinia,
e) umiejętność podejmowania trudnych i szybkich decyzji w zakresie kompetencji Komendanta Straży Miejskiej,
f) posiadanie obywatelstwa polskiego,
g) znajomość ustawy o strażach gminnych oraz przepisów wykonawczych do tejże ustawy,
h) uregulowany stosunek do służby wojskowej,
i) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku ,
potwierdzony orzeczeniem, o którym mowa w § 5 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 1 września 2004 r. w sprawie zakresu, trybu i częstotliwości przeprowadzania badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o przyjęcie do służby oraz pełniących służbę w strażach gminnych, gminnych także jednostek uprawnionych  do przeprowadzania badań (Dz.U. Nr 205, poz. 2105)
j) niekaralność,
k) umiejętność kierowania pojazdami uprzywilejowanymi, potwierdzona odpowiednim zaświadczeniem,
l) prawo jazdy kat. A i B
2. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność pracy w zespole,
b) zdecydowanie i samodzielność w działaniu,
c) dyspozycyjność,
d) odporność na stres,
e) wskazane co najmniej roczne doświadczenie w pracy pracownika ochrony fizycznej,
f) podstawowa znajomość dwóch języków obcych.
       3.   Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
g) kierowanie pracą Straży Miejskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
h) planowanie zadań Straży Miejskiej
i) kontrolowanie i nadzorowanie realizacji zadań,
j) reprezentowanie Straży Miejskiej na zewnątrz.
3. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV)
b) list motywacyjny
c) uwiarygodniona kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie (dyplom ukończenia studiów)
d) kserokopia książeczki wojskowej potwierdzająca uregulowany stosunek do służby wojskowej (strony ze zdjęciem, oraz informacja o rozpoczęciu i zakończeniu służby)
e) oryginał kwestionariusza osobowego
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
w tym potwierdzające kwalifikacje i doświadczenie w pracy pracownika ochrony fizycznej.
g) zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego i orzeczenie lekarskie o stanie zdrowia  (tylko osoba, której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia).

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Radzymin, 05-250 Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2 lub wysłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Komendanta Straży Miejskiej w Radzyminie
 w terminie do dnia 5 września 2006 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.radzymin.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2.
 
      
                                                                                          BURMISTRZ  MIASTA I GMINY
                                                                                          /-/  ZBIGNIEW PIOTROWSKI

 

Opublikowane przez: Anna Kotowska | Data wprowadzenia: 2006-08-22 16:13:39 | Data modyfikacji: 2007-02-01 14:08:26.
Data wprowadzenia: 2006-08-22 16:13:39
Data modyfikacji: 2007-02-01 14:08:26
Opublikowane przez: Anna Kotowska
« powrót