OgO.2110.13.2018
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
BURMISTRZ RADZYMINA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W URZĘDZIE MIASTA I GMINY RADZYMIN, PL. T. KOŚCIUSZKI 2, 05-250 RADZYMIN.
STANOWISKO PRACY: OD INSPEKTORA DO GŁÓWNEGO SPECJALISTY DS. UTRZYMANIA I EKSPLOATACJI DRÓG W REFERACIE BUDOWY I UTRZYMANIA DRÓG W URZĘDZIE MIASTA I GMINY RADZYMIN, (stanowisko ustalone odpowiednio do kwalifikacji i doświadczenia kandydata),
wymiar czasu pracy – pełny etat, planowany termin zatrudnienia –III - IV kwartał 2018.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego, 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) posiadanie nieposzlakowanej opinii, 5) wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o kierunku drogowym lub budowlanym; 6) minimum 3 letni staż pracy w zakresie wykonywania zadań zbliżonych do określonych na stanowisku objętym niniejszym naborem, udokumentowany świadectwami pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu, 7) znajomość zasad utrzymania, remontów i eksploatacji dróg, regulacji prawnych w zakresie dróg publicznych, 8) preferowana umiejętność posługiwania się mapami ewidencyjnymi i projektowymi, 9) znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z problematyką na stanowisku pracy m.in.: ustawy o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o drogach publicznych, ustawy prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi do ww. ustaw oraz pozostałych niezbędnych do wykonywania powierzonych obowiązków, 10) dobra znajomość systemu operacyjnego Microsoft Windows oraz pakietu biurowego MS Office (Word, Excel) oraz innych urządzeń biurowych, 11) obowiązkowość, sumienność, dokładność, dobra organizacja pracy, systematyczność w działaniu, umiejętność działania pod presją czasu, 12) prawo jazdy Kat. B, 13) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
2. WYMAGANIA DODATKOWE:
1) preferowanie doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego, administracji rządowej lub innych jednostkach budżetowych na stanowisku o podobnym charakterze, 2) umiejętności: analizy i syntezy informacji, redagowania pism urzędowych, analizy i interpretacji przepisów aktów prawnych oraz samodzielnego rozwiązywania problemów, organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole, dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań, 3) preferowane posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami drogowymi, 4) dobra znajomość systemu do kosztorysowania Norma 3, Norma Pro, 5) dobra znajomość programu AutoCad. 6) posiadanie dodatkowych kursów i szkoleń, adekwatnych do danego stanowiska pracy,
3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
1) przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego dróg, 2) planowanie i zlecanie zadań w zakresie utrzymania dróg gminnych oraz mechanicznego oczyszczania ulic i chodników na terenie gminy, 3) czuwanie nad terminowością i jakością nadzorowanych robót oraz zgodnością z ustalonym zakresem: a) udział w dokonywaniu odbiorów wykonywanych robót, b) rozliczenie finansowe nadzorowanych robót, c) prowadzenie rejestru wykonanych prac, 4) przygotowywanie projektów uchwał w zakresie powierzonych obowiązków, 5) realizacja spraw związanych z oznakowaniem pionowym i poziomym dróg, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wdrażanie zmian organizacji ruchu, 6) podejmowanie czynności mających na celu przeciwdziałanie niszczeniu dróg przez ich użytkowników, 7) przygotowywanie planu odśnieżania dróg gminnych, przygotowywanie procedury ofertowej dot. odśnieżania dróg gminnych, 8) uczestniczenie w nadzorze nad zimowym utrzymaniem dróg i chodników, 9) kontrola bieżącej konserwacji infrastruktury oświetleniowej, 10) realizacja zadań w ramach kompetencji na stanowisku z zakresu ustawy o funduszu sołeckim, 11) realizacja zadań związanych z wypłacaniem odszkodowań zdarzeń losowych, kolizji, które wydarzyły się na drogach gminnych z polisy OC posiadanej przez gminę, 12) przygotowywanie dokumentacji do przetargów oraz prowadzenie i rozstrzyganie postępowania, 13) weryfikowanie w terenie pod względem zasadności skarg, wniosków i odwołań wpływających od mieszkańców, przygotowywanie odpowiedzi na złożone wnioski, wydawanie zaświadczeń, 14) udzielanie pisemnych odpowiedzi na wnioski składane przez radnych na sesjach Rady Miejskiej oraz na wnioski sołtysów, weryfikowanie złożonych wniosków w terenie, 15) prowadzenie korespondencji w przedmiocie powierzonych zadań, 16) weryfikacja merytoryczna faktur dotyczących powierzonego zakresu czynności, 17) wydawanie identyfikatorów na przejazd pojazdów ponadnormatywnych po drogach gminnych z ograniczeniem tonażu, 18) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji zezwalających na usuwanie drzew i krzewów z pasa drogowego, 19) wydawanie wstępnych opinii dotyczących budowy sieci i przyłączy: kablowych, światłowodowych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych, 20) wydawanie wstępnych opinii dotyczących imprez masowych i sportowych przeprowadzanych na drogach gminnych, 21) wydawanie decyzji na lokalizację urządzenia nie związanego z potrzebami zarządzania drogą w związku z budowa sieci lub przyłącza, 22) wydawanie decyzji na posadowienie reklamy, 23) wydawanie i ewidencja decyzji na zajęcie pasa drogowego celem realizacji robót, wbudowania urządzeń wraz z kontrolą ich realizacji w zakresie zajętej powierzchni i terminów zajęcia, 24) prowadzenie ewidencji dochodów z zajęcia pasa drogowego i innych terenów komunikacyjnych (obsługa programu „Opłaty Lokalne” – współpraca z Referatem Podatków i Opłat Lokalnych), 25) wydawanie decyzji na lokalizację zjazdów, 26) odbiór pasa drogowego po robotach, odbiór wykonanych zjazdów oraz przygotowywanie protokołów odbioru, 27) opracowywanie i wydawanie warunków technicznych odtworzenia nawierzchni dróg gminnych po robotach, 28) kompletowanie i przechowywanie dokumentów z zakresu swojego stanowiska pracy, 29) sporządzanie kwartalnych i rocznych sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych, 30) współpraca z właściwymi służbami, w szczególności z Policją, w celu zapewnienia bezpieczeństwa ruchu drogowego i zarządzania drogami, 31) udział w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie ze środków zewnętrznych, w zakresie modernizacji i budowy dróg, 32) udział w opracowaniu planu wydatków budżetowych i planu zamówień na potrzeby referatu, 33) sprawdzanie złożonych wniosków pod względem merytorycznym i kompletności, 34) przyjmowanie i obsługa klientów (osobiście i telefonicznie), 35) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych wewnątrz referatu, 36) wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.
4. WARUNKI PRACY:
1) miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy Radzymin, pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, 2) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, 3) obowiązuje równoważny system czasu pracy z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin, przeciętnie 40-godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym; praca urzędu w poniedziałki od 10.00 do 19.00, od wtorku do czwartku od godz. 8.00 do 16.00 i w piątki od godz. 8.00 do 15.00. W przypadku osób niepełnosprawnych w stopniu znacznym lub umiarkowanym obowiązuje skrócony wymiar czasu pracy (7 godzin na dobę i 35 godzin tygodniowo), 4) praca administracyjno - biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego, zmienne tempo pracy, 5) praca w siedzibie Urzędu związana z bezpośrednim kontaktem z interesantami, ale wymagająca również wyjazdów służbowych oraz wyjazdów w teren, 6) przeważającą pozycją pracy jest praca siedząca, 7) u pracodawcy jest utworzony Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, 8) budynek nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
5. WYMAGANE DOKUMENTY:
1) list motywacyjny (odręcznie podpisany), 2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (odręcznie podpisane), 3) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – (odręcznie podpisany) - (załącznik nr 1), 4) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych na potrzeby rekrutacji, zamieszczoną w ogłoszeniu o naborze –(odręcznie podpisane) - (złącznik nr 2) 5) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), 6) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, 7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych (odręcznie podpisane), 8) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne (odręcznie podpisane), 9) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów (odręcznie podpisane), 10) oświadczenie kandydata, o posiadaniu umiejętności w zakresie wskazanym przez niego w Curriculum Vitae oraz, że nie posiada przeciwwskazań, zdrowotnych do wykonywania pracy na wolnym stanowisku, o które się ubiega (odręcznie podpisane), 11) oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii (odręcznie podpisane) - oświadczenia od pkt 7 do pkt 11 - (załącznik Nr 3), 12) kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów, 13) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
DOKUMENTY APLIKACYJNE: LIST MOTYWACYJNY ORAZ CV POWINNY BYĆ OPATRZONE KLAUZULĄ:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2018, poz.1000), Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronię danych osobowych), (tekst w języku polskim: Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L 119 z 04.05.2016 ), (RODO). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260).
Oświadczenie powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesami rekrutacji do pracy - (załącznik nr 4)
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w siedzibie Urzędu lub doręczone listownie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21 sierpnia 2018 r. do godz. 16.00 na adres:
Urząd Miasta i Gminy Radzymin, Pl. Tadeusza Kościuszki 2, 05-250 Radzymin (sekretariat, pok. 24)
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze od inspektora do głównego specjalisty ds. utrzymania i eksploatacji dróg w Referacie Budowy i Utrzymania Dróg w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin”.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do Urzędu) nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w głównej siedzibie Urzędu (pok. 23) w dniu 22 sierpnia 2018 r. o godz. 10.00.
Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl (Zarządzenie Nr 0050.100.2014 Burmistrza Radzymina z dnia 29 sierpnia 2014 r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na wolne kierownicze stanowiska urzędnicze” w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl oraz na tablicy informacyjnej w głównej siedzibie Urzędu przy pl. T. Kościuszki 2 w Radzyminie, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze.
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY z art. 13 RODO Informacja dotycząca przetwarzana danych osobowych w związku z naborem na wolne stanowisko urzędnicze znajduje się na stronie BIP Urzędu Miasta i Gminy Radzymin w zakładce Oferty Pracy w Urzędzie – Czynność przetwarzania: Rekrutacja - obowiązek informacyjny - link http://bip.radzymin.pl/index.php?id=306 .
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY: Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tekst w języku polskim: Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, Nr 4.5.2016) (RODO), informujemy iż: a) administratorem Pana/Pani* danych osobowych jest Burmistrz Radzymina z siedzibą w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin, pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin. Dane kontaktowe: Gmina Radzymin z siedzibą w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin, pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, tel. 22 667 67 67, fax. 22 786-51-95, e-mail: umig@radzymin.pl **. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin można kontaktować się bezpośrednio z inspektorem ochrony danych, wysyłając wiadomość elektroniczną na adres: iod@radzymin.pl , b) Pana/Pani* dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenia rekrutacji, c) podstawę przetwarzania Pana/Pani* danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. a) RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. c) oraz f) RODO – wskazane przepisy pozwalają administratorowi danych na przetwarzanie ich na podstawie zgody udzielonej przez podmiot, którego dane dotyczą, oraz na przetwarzanie danych z uwagi na uzasadniony interes administratora, d) Pana/Pani* dane osobowe będą przekazywane innym odbiorcom tj.: partnerom świadczącym usługi techniczne, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe, firmom archiwizującym dokumenty, operatorom pocztowym, firmom drukującym korespondencję lub obsługującym korespondencję**, e) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać Pana/Pani* danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, w tym również do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdziła odpowiedni stopień ochrony, f) okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: do zakończenia procesu rekrutacji na dane stanowisko i upływu czasu niezbędnego do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń przysługujących, wypełnienia obowiązku prawnego administratora danych, w sytuacji gdy Pan/Pani* wyraził/a zgodę na przetwarzanie danych także dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych – do czasu wycofania zgody lub upływu 5 lat od jej udzielenia, g) przysługuje Panu/Pani* prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych Pana/Pani* dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych do innego administratora danych, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych, h) przysługuje Pani/Panu* prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy osoby, której dane dotyczą lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO, i) podanie przez Panią/Pana* danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu podjęcia działań związanych z rekrutacją do pracy w przedsiębiorstwie administratora danych. W przypadku niepodania danych prowadzenie rekrutacji nie będzie możliwe, j) Pana/Pani* dane osobowe nie są profilowane.
INNE INFORMACJE: Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć: oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż, oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy, potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych – zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy. Niezłożenie ww. dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę. Osoby, które spełniły niezbędne wymagania formalne i zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane. Osoby, które nie spełniły niezbędnych wymagań formalnych i nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane. Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu. Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony. Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej rekrutacji nie są odsyłane. Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one komisyjnie zniszczone. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do drugiego etapu i których nazwiska zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane zostaną do archiwum zakładowego. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: - w zakresie wymagań i zadań: Marcin Sojecki – Kierownik Referatu Budowy i Utrzymania Dróg, tel. 22 667 68 82 lub Marlena Kondratczyk – Zastępca Kierownika Referatu Budowy i Utrzymania Dróg, tel. 22 667 68 89 - w zakresie procedury naboru, spraw formalnych: Monika Orłowska - Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego, tel. 22 667 68 37.
Burmistrz /-/ mgr krzysztof Chaciński
Radzymin, dnia, 08.08.2018 r. KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE KLAUZULA INFORMACYJNA RODO OŚWIADCZENIE OŚWIADCZENIE PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH |