Zakończone

OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO URZĘDNICZE W
RAMACH UMOWY O PRACĘ NA ZASTĘPSTWO W REFERACIE
GEODEZJI I GOSPODARKI GRUNTAMI, URZĄD MIASTA I
GMINY RADZYMIN 

OgO.2110.12.2018

 
OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO URZĘDNICZE
W RAMACH UMOWY O PRACĘ NA ZASTĘPSTWO
w Referacie Geodezji i Gospodarki Gruntami, Urząd Miasta i Gminy Radzymin,
Pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin

 

- wymiar czasu pracy – pełny etat,
- planowany termin zatrudnienia – III kwartał 2018,
- umowa o pracę na czas określony – zastępstwo,
- stanowisko pracy: referent / podinspektor (stanowisko ustalone odpowiednio do kwalifikacji i doświadczenia kandydata),


Urząd Miasta i Gminy Radzymin zatrudni w ramach umowy na czas określony (na zastępstwo) pracownika ma stanowisko referent/ podinspektor w Referacie Geodezji i Gospodarki Gruntami.

Osoby zainteresowane mogą składać podania oraz CV wraz z informacją o wykształceniu  i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej do Sekretariatu Urzędu (pok. 24 , II piętro), Urząd Miasta i Gminy Radzymin, Pl. Tadeusza Kościuszki 2,05-250 Radzymin.

Wymagane ww. dokumenty winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 sierpnia 2018 r. do godz. 16.00, w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze w Referacie Geodezji i Gospodarki Gruntami w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin – umowa o prace na czas określony - zastępstwo”.

Prosimy o podanie danych kontaktowych.

1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) posiadanie nieposzlakowanej opinii,
5) wykształcenie minimum średnie, preferowane  wyższe I lub II stopnia  w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym) o profilu geodezja lub pokrewne,
6) dobra znajomość systemu operacyjnego Microsoft Windows oraz pakietu biurowego MS Office (Word, Excel) oraz innych urządzeń biurowych,
7) obowiązkowość, sumienność, dokładność, dobra organizacja pracy,  systematyczność w działaniu, umiejętność działania pod presją czasu,
8) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
 
2. WARUNKI PRACY:

1) miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy Radzymin, pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin,
2) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
3) obowiązuje równoważny system czasu pracy z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin, przeciętnie 40-godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym; praca urzędu w poniedziałki od 10.00 do 19.00, od wtorku do czwartku od godz. 8.00 do 16.00 i w piątki od godz. 8.00 do 15.00. W przypadku osób niepełnosprawnych w stopniu znacznym lub umiarkowanym obowiązuje skrócony wymiar czasu pracy (7 godzin na dobę i 35 godzin tygodniowo),
4) praca administracyjno - biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego, zmienne tempo pracy,
5) praca w siedzibie Urzędu związana z bezpośrednim kontaktem z interesantami, ale wymagająca również wyjazdów służbowych,
6) przeważającą pozycją pracy jest praca siedząca,
7) u pracodawcy jest utworzony Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych,
8) budynek nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.


DOKUMENTY APLIKACYJNE POWINNY BYĆ OPATRZONE KLAUZULĄ:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2018, poz.1000), Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronię danych osobowych), (tekst w języku polskim: Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L 119 z 04.05.2016 ), (RODO).
Oświadczenie powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesami rekrutacji do pracy - ( załącznik nr 1)

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY z art. 13 RODO

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE  (tekst w języku polskim:  Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, Nr 4.5.2016) (RODO), informujemy iż:
a) administratorem Pana/Pani* danych osobowych jest Burmistrz Radzymina z siedzibą w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin, pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin. Dane kontaktowe: Gmina Radzymin z siedzibą w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin, pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, tel. 22 667 67 67, fax. 22 786-51-95, e-mail: umig@radzymin.pl**, W sprawach związanych z ochroną danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin można kontaktować się bezpośrednio z inspektorem ochrony danych, wysyłając wiadomość elektroniczną na adres: iod@radzymin.pl”,
b) Pana/Pani* dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenia rekrutacji,
c) podstawę przetwarzania Pana/Pani* danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. a) RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. c) oraz f) RODO – wskazane przepisy pozwalają administratorowi danych na przetwarzanie ich na podstawie zgody udzielonej przez podmiot, którego dane dotyczą, oraz na przetwarzanie danych z uwagi na uzasadniony interes administratora,
d) Pana/Pani* dane osobowe będą przekazywane innym odbiorcom tj.: partnerom świadczącym usługi techniczne, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe, firmom archiwizującym dokumenty, operatorom pocztowym, firmom drukującym korespondencję lub obsługującym korespondencję**,
e) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać Pana/Pani* danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, w tym również do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdziła odpowiedni stopień ochrony.
f) okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: do zakończenia procesu rekrutacji na dane stanowisko i upływu czasu niezbędnego do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń przysługujących, wypełnienia obowiązku prawnego administratora danych, w sytuacji gdy Pan/Pani* wyraził/a zgodę na przetwarzanie danych także dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych – do czasu wycofania zgody lub upływu 5 lat od jej udzielenia,
g) przysługuje Panu/Pani* prawo  do żądania od administratora dostępu do danych osobowych Pana/Pani* dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych do innego administratora danych, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
h) przysługuje Pani/Panu* prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy osoby, której dane dotyczą lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO,
i) podanie przez Panią/Pana* danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne
w celu podjęcia działań związanych z rekrutacją do pracy w przedsiębiorstwie administratora danych. W przypadku niepodania danych prowadzenie rekrutacji nie będzie możliwe,
j) Pana/Pani* dane osobowe nie są profilowane – oświadczenie o zapoznaniu się obowiązkiem informacyjnym art.13  RODO (załącznik nr 2).

Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej rekrutacji nie są odsyłane.
Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zakwalifikowały się do zatrudnienia mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 30 dni od dnia upływu terminu składania aplikacji. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one komisyjnie zniszczone.

Osoba wyłoniona do zatrudnienia zostanie o tym poinformowana telefonicznie.

DO PROWADZONEJ PROCEDURY NABORU NIE MAJĄ ZASTOSOWANIA PRZEPISY USTAWY O PRACOWNIKACH SAMORZĄDOWYCH z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260).

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
- w zakresie wymagań i zadań: Anna Berta  – Kierownik Referatu Geodezji i Gospodarki Gruntami, tel. 22 667 68 29,

Burmistrz
/-/ mgr Krzysztof Chaciński

Oświadczenie przetwarzania danych osobowych

Obowiązek informacyjny z art. 13 RODO

 

Opublikowane przez: Anna Kotowska | Autor: Monika Orłowska - kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego | Data wprowadzenia: 2018-08-07 15:51:21 | Data modyfikacji: 2018-08-20 10:18:35.
Data wprowadzenia: 2018-08-07 15:51:21
Data modyfikacji: 2018-08-20 10:18:35
Autor: Monika Orłowska - kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego
Opublikowane przez: Anna Kotowska
« powrót