Zakończone

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO
URZĘDNICZE -STANOWISKO PRACY:
PODINSPEKTOR/INSPEKTOR DS. OGÓLNOORGANIZACYJNYCH
W REFERACIE OGÓLNOORGANIZACYJNYM 

OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Burmistrz Radzymina ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2,
05-250 Radzymin.

STANOWISKO PRACY: podinspektor/inspektor ds. ogólnoorganizacyjnych
w Referacie Ogólnoorganizacyjnym
(stanowisko ustalone odpowiednio do kwalifikacji i doświadczenia kandydata),
w wymiarze pełnego etatu.

wymiar czasu pracy – pełny etat,
planowany termin zatrudnienia – III kwartał 2018.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.


1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o kierunku prawo, administracja, zarządzanie,
6) co najmniej 5 letni staż pracy, preferowany w administracji rządowej lub /i samorządowej w zakresie objętym naborem udokumentowany świadectwami pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu,
7) znajomość przepisów i ustaw: o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ochronie informacji niejawnych, znajomość zasad i procedur wykorzystywanych do prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, podstawy prawa zamówień publicznych,
8) biegła znajomość obsługi urządzeń informatycznych i biurowych,
9) dobra znajomość systemu operacyjnego Microsoft Windows oraz pakietu biurowego MS Office (Word, Excel),
10) obowiązkowość, rzetelność, dokładność, dobra organizacja pracy, samodzielność, kreatywność, systematyczność w działaniu, umiejętność działania pod presją czasu,
11) prawo jazdy Kat. B,
12) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.

2. WYMAGANIA DODATKOWE:

1) znajomość struktury i organizacji urzędu,
2) preferowana znajomość obsługi systemu EZD UMWM (Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją),
3) doświadczenie w zarządzaniu flotą samochodową (min. 3 pojazdy),
4) umiejętność organizacji własnej pracy, umiejętność pracy w zespole,
5) posiadanie dodatkowych kursów i szkoleń adekwatnych do tego stanowiska pracy.

3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:

1. Współprowadzenie kancelarii Urzędu, a w szczególności:
1) rejestracja pism wpływających i wychodzących z Urzędu w formie tradycyjnej,
2) przyjmowanie na dziennik korespondencyjny wszelkich pism, skarg i wniosków od mieszkańców, kierowanie interesantów do odpowiednich referatów oraz udzielanie im niezbędnych informacji,
3) obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej i wewnętrznej, poprzez rejestrację, dekretację i zarządzanie obiegiem korespondencji w dowolnej postaci, a także zarządzanie tworzonymi sprawami, rejestrami, procesami, poleceniami, przekazywanie spraw do archiwum oraz monitorowanie terminów realizacji spraw i zadań zgodnie z wprowadzonym EZD (Systemem Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją),
4) wydawanie interesantom niezbędnych formularzy (druki, wnioski itp.),
5) pomoc przy wypełnianiu dokumentów składanych przez interesantów,
6) współpraca z referatami odnośnie wydawanych przez Biuro Obsługi Interesanta druków pod względem ich prawidłowości i zgodności z aktualnymi przepisami prawa.
2. Przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego do 30.000 euro i udział w przygotowaniach zadań przekraczających wartością 30.000 euro, dbałość o prawidłową realizację udzielonych zamówień w zakresie prowadzonych spraw przez Referat Ogólnoorganizacyjny, zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami wewnętrznymi;
3. Prowadzenie zaopatrzenia materiałowo-technicznego na cele administracyjne Urzędu;
4. Obsługa gospodarcza Urzędu oraz zaopatrywanie pracowników Urzędu w materiały biurowe i środki czystości a artykuły spożywcze itp.;
5. Zarządzanie flotą samochodów służbowych używanych przez pracowników urzędu z wyłączeniem tych, które używane są przez robotników gospodarczych, a w tym:
a) dbałość o stan techniczny, dokonywanie okresowych przeglądów technicznych, w uprawnionych stacjach diagnostycznych,
b) zakup i rozliczanie paliwa i materiałów eksploatacyjnych, dbałość o terminowe nawiązywanie umów ubezpieczeniowych,
c) efektywne dysponowanie samochodami z uwzględnieniem składanych potrzeb przez referaty i pracowników urzędu,
d) organizowanie zbywania lub przekazywanie do kasacji pojazdów.
6. Przygotowywanie, przeprowadzanie oraz udział w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy i usługi związane z gminnym zasobem samochodowym;
7. Opracowywanie analiz i sprawozdań z prowadzonych spraw, w tym obowiązujących sprawozdań statystycznych;
8. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu, jednostkami organizacyjnymi gminy, organami administracji publicznej i innymi instytucjami;
9. Kompletowanie i przechowywanie dokumentów z zakresu swojego stanowiska pracy oraz przygotowywanie i przekazywanie do archiwum;
10. Wykonywanie zadań z zakresu spraw wojskowych i obrony cywilnej wynikających z tytułu zajmowanego stanowiska;
11. Wykonywanie zadań związanych z realizacją ustawy o samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych oraz uchwał rady, zarządzeń i decyzji burmistrza;
12. Prowadzenie niektórych spraw socjalnych pracowników, w tym prowadzenie ewidencji przydziału środków ochrony indywidualnej pracownika;
13. Przekazywanie informacji do BIP w ramach działania stanowiska pracy;
14. Zastępstwo pracownika na stanowisku ds. obsługi sekretariatu i interesantów;
15. Branie udziału w przygotowaniu obchodów rocznic i świąt lokalnych.

4. WARUNKI PRACY:

1) miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy Radzymin, pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin,
2) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
3) obowiązuje równoważny system czasu pracy z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin, przeciętnie 40-godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym; praca urzędu w poniedziałki od 10.00 do 19.00, od wtorku do czwartku od godz. 8.00 -16.00 i w piątki od godz. 8.00 do 15.00,
4) praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) ale wymagająca również wyjazdów służbowych,
5) przeważającą pozycją pracy jest praca siedząca,
6) u pracodawcy jest utworzony Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych,
7) budynek nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

5. WYMAGANE DOKUMENTY:

1) list motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zał. nr 1),
4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
6) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
7) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów,
8) oświadczenie kandydata, o posiadaniu umiejętności w zakresie wskazanym przez niego w Curriculum Vitae oraz, że nie posiada przeciwwskazań do wykonywania pracy na wolnym stanowisku, o które się ubiega,
9) kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza,
10) skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów,
11) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

DOKUMENTY APLIKACYJNE:
LIST MOTYWACYJNY ORAZ CV POWINNY BYĆ OPATRZONE KLAUZULĄ:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2018, poz.1000).
Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.).

Oświadczenie powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesami rekrutacji do pracy.

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w siedzibie Urzędu lub doręczone listownie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28 czerwca 2018 r. do godz. 16.00 na adres:

Urząd Miasta i Gminy Radzymin,
Pl. Tadeusza Kościuszki 2,
05-250 Radzymin
(sekretariat, pok. 24)

w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor/inspektor ds. ogólnoorganizacyjnych w Referacie Ogólnoorganizacyjnym”.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do Urzędu) nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi w głównej siedzibie Urzędu (pok. 23) w dniu 29 czerwca 2018 r. o godz. 12.00.

Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl (Zarządzenie Nr 0050.100.2014 Burmistrza Radzymina z dnia 29 sierpnia 2014 r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na wolne kierownicze stanowiska urzędnicze” w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl oraz na tablicy informacyjnej w głównej siedzibie Urzędu przy pl. T. Kościuszki 2 w Radzyminie, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze.

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY z art. 13 RODO
Informacja dotycząca przetwarzana danych osobowych w związku z naborem na wolne stanowisko urzędnicze znajduje się na stronie BIP Urzędu Miasta i Gminy Radzymin w zakładce Oferty Pracy w Urzędzie – Czynność przetwarzania: Rekrutacja - obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - link target=_new>http://bip.radzymin.pl/index.php?id=306

INNE INFORMACJE:
Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć: oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż, oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy, potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych – zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy. Niezłożenie ww. dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę.
Osoby, które spełniły niezbędne wymagania formalne i zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane.
Osoby, które nie spełniły niezbędnych wymagań formalnych i nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane.
Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu.
Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej rekrutacji nie są odsyłane.
Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one komisyjnie zniszczone.
Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do drugiego etapu i których nazwiska zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane zostaną do archiwum zakładowego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
- w zakresie procedury naboru, spraw formalnych, wymagań i zadań: Monika Orłowska - Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego, tel. 22 667 68 37.

Burmistrz
/-/ mgr Krzysztof Chaciński

Radzymin, dnia 18 czerwca 2018 r.

 

 

Opublikowane przez: Katarzyna Czuba | Autor: Monika Orłowska - kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego | Data wprowadzenia: 2018-07-10 10:21:55 | Data modyfikacji: 2018-07-10 10:23:54.
Data wprowadzenia: 2018-07-10 10:21:55
Data modyfikacji: 2018-07-10 10:23:54
Autor: Monika Orłowska - kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego
Opublikowane przez: Katarzyna Czuba
« powrót