OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Burmistrz Radzymina ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin.
STANOWISKO PRACY: podinspektor/inspektor ds. ogólnoorganizacyjnych w Referacie Ogólnoorganizacyjnym (stanowisko ustalone odpowiednio do kwalifikacji i doświadczenia kandydata), w wymiarze pełnego etatu.
wymiar czasu pracy – pełny etat, planowany termin zatrudnienia – III kwartał 2018.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego, 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o kierunku prawo, administracja, zarządzanie, 6) co najmniej 5 letni staż pracy, preferowany w administracji rządowej lub /i samorządowej w zakresie objętym naborem udokumentowany świadectwami pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu, 7) znajomość przepisów i ustaw: o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ochronie informacji niejawnych, znajomość zasad i procedur wykorzystywanych do prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, podstawy prawa zamówień publicznych, 8) biegła znajomość obsługi urządzeń informatycznych i biurowych, 9) dobra znajomość systemu operacyjnego Microsoft Windows oraz pakietu biurowego MS Office (Word, Excel), 10) obowiązkowość, rzetelność, dokładność, dobra organizacja pracy, samodzielność, kreatywność, systematyczność w działaniu, umiejętność działania pod presją czasu, 11) prawo jazdy Kat. B, 12) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
2. WYMAGANIA DODATKOWE:
1) znajomość struktury i organizacji urzędu, 2) preferowana znajomość obsługi systemu EZD UMWM (Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją), 3) doświadczenie w zarządzaniu flotą samochodową (min. 3 pojazdy), 4) umiejętność organizacji własnej pracy, umiejętność pracy w zespole, 5) posiadanie dodatkowych kursów i szkoleń adekwatnych do tego stanowiska pracy.
3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
1. Współprowadzenie kancelarii Urzędu, a w szczególności: 1) rejestracja pism wpływających i wychodzących z Urzędu w formie tradycyjnej, 2) przyjmowanie na dziennik korespondencyjny wszelkich pism, skarg i wniosków od mieszkańców, kierowanie interesantów do odpowiednich referatów oraz udzielanie im niezbędnych informacji, 3) obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej i wewnętrznej, poprzez rejestrację, dekretację i zarządzanie obiegiem korespondencji w dowolnej postaci, a także zarządzanie tworzonymi sprawami, rejestrami, procesami, poleceniami, przekazywanie spraw do archiwum oraz monitorowanie terminów realizacji spraw i zadań zgodnie z wprowadzonym EZD (Systemem Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją), 4) wydawanie interesantom niezbędnych formularzy (druki, wnioski itp.), 5) pomoc przy wypełnianiu dokumentów składanych przez interesantów, 6) współpraca z referatami odnośnie wydawanych przez Biuro Obsługi Interesanta druków pod względem ich prawidłowości i zgodności z aktualnymi przepisami prawa. 2. Przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego do 30.000 euro i udział w przygotowaniach zadań przekraczających wartością 30.000 euro, dbałość o prawidłową realizację udzielonych zamówień w zakresie prowadzonych spraw przez Referat Ogólnoorganizacyjny, zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami wewnętrznymi; 3. Prowadzenie zaopatrzenia materiałowo-technicznego na cele administracyjne Urzędu; 4. Obsługa gospodarcza Urzędu oraz zaopatrywanie pracowników Urzędu w materiały biurowe i środki czystości a artykuły spożywcze itp.; 5. Zarządzanie flotą samochodów służbowych używanych przez pracowników urzędu z wyłączeniem tych, które używane są przez robotników gospodarczych, a w tym: a) dbałość o stan techniczny, dokonywanie okresowych przeglądów technicznych, w uprawnionych stacjach diagnostycznych, b) zakup i rozliczanie paliwa i materiałów eksploatacyjnych, dbałość o terminowe nawiązywanie umów ubezpieczeniowych, c) efektywne dysponowanie samochodami z uwzględnieniem składanych potrzeb przez referaty i pracowników urzędu, d) organizowanie zbywania lub przekazywanie do kasacji pojazdów. 6. Przygotowywanie, przeprowadzanie oraz udział w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy i usługi związane z gminnym zasobem samochodowym; 7. Opracowywanie analiz i sprawozdań z prowadzonych spraw, w tym obowiązujących sprawozdań statystycznych; 8. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu, jednostkami organizacyjnymi gminy, organami administracji publicznej i innymi instytucjami; 9. Kompletowanie i przechowywanie dokumentów z zakresu swojego stanowiska pracy oraz przygotowywanie i przekazywanie do archiwum; 10. Wykonywanie zadań z zakresu spraw wojskowych i obrony cywilnej wynikających z tytułu zajmowanego stanowiska; 11. Wykonywanie zadań związanych z realizacją ustawy o samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych oraz uchwał rady, zarządzeń i decyzji burmistrza; 12. Prowadzenie niektórych spraw socjalnych pracowników, w tym prowadzenie ewidencji przydziału środków ochrony indywidualnej pracownika; 13. Przekazywanie informacji do BIP w ramach działania stanowiska pracy; 14. Zastępstwo pracownika na stanowisku ds. obsługi sekretariatu i interesantów; 15. Branie udziału w przygotowaniu obchodów rocznic i świąt lokalnych.
4. WARUNKI PRACY:
1) miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy Radzymin, pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, 2) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, 3) obowiązuje równoważny system czasu pracy z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin, przeciętnie 40-godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym; praca urzędu w poniedziałki od 10.00 do 19.00, od wtorku do czwartku od godz. 8.00 -16.00 i w piątki od godz. 8.00 do 15.00, 4) praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) ale wymagająca również wyjazdów służbowych, 5) przeważającą pozycją pracy jest praca siedząca, 6) u pracodawcy jest utworzony Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, 7) budynek nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
5. WYMAGANE DOKUMENTY:
1) list motywacyjny, 2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej, 3) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zał. nr 1), 4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), 5) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, 6) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, 7) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów, 8) oświadczenie kandydata, o posiadaniu umiejętności w zakresie wskazanym przez niego w Curriculum Vitae oraz, że nie posiada przeciwwskazań do wykonywania pracy na wolnym stanowisku, o które się ubiega, 9) kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza, 10) skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów, 11) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
DOKUMENTY APLIKACYJNE: LIST MOTYWACYJNY ORAZ CV POWINNY BYĆ OPATRZONE KLAUZULĄ: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2018, poz.1000). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.).
Oświadczenie powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesami rekrutacji do pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w siedzibie Urzędu lub doręczone listownie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28 czerwca 2018 r. do godz. 16.00 na adres:
Urząd Miasta i Gminy Radzymin, Pl. Tadeusza Kościuszki 2, 05-250 Radzymin (sekretariat, pok. 24)
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor/inspektor ds. ogólnoorganizacyjnych w Referacie Ogólnoorganizacyjnym”. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do Urzędu) nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w głównej siedzibie Urzędu (pok. 23) w dniu 29 czerwca 2018 r. o godz. 12.00.
Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl (Zarządzenie Nr 0050.100.2014 Burmistrza Radzymina z dnia 29 sierpnia 2014 r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na wolne kierownicze stanowiska urzędnicze” w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl oraz na tablicy informacyjnej w głównej siedzibie Urzędu przy pl. T. Kościuszki 2 w Radzyminie, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze.
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY z art. 13 RODO Informacja dotycząca przetwarzana danych osobowych w związku z naborem na wolne stanowisko urzędnicze znajduje się na stronie BIP Urzędu Miasta i Gminy Radzymin w zakładce Oferty Pracy w Urzędzie – Czynność przetwarzania: Rekrutacja - obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - link target=_new>http://bip.radzymin.pl/index.php?id=306
INNE INFORMACJE: Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć: oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż, oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy, potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych – zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy. Niezłożenie ww. dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę. Osoby, które spełniły niezbędne wymagania formalne i zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane. Osoby, które nie spełniły niezbędnych wymagań formalnych i nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane. Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu. Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony. Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej rekrutacji nie są odsyłane. Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one komisyjnie zniszczone. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do drugiego etapu i których nazwiska zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane zostaną do archiwum zakładowego. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: - w zakresie procedury naboru, spraw formalnych, wymagań i zadań: Monika Orłowska - Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego, tel. 22 667 68 37.
Burmistrz /-/ mgr Krzysztof Chaciński
Radzymin, dnia 18 czerwca 2018 r.
|