OgO.2110.7.2018
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Burmistrz Radzymina ogłasza nabór na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin.
STANOWISKO PRACY: Podinspektor/inspektor ds. utrzymania i eksploatacji dróg w Referacie Budowy i Utrzymania Dróg (stanowisko ustalone odpowiednio do kwalifikacji i doświadczenia kandydata) – 2 etaty
wymiar czasu pracy – pełny etat, planowany termin zatrudnienia – II-III kwartał 2018.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego, 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, 6) co najmniej 3 letni staż pracy zawodowej w zakresie wykonywania zadań zbliżonych do określonych na stanowisku objętym niniejszym naborem, udokumentowany świadectwami pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu, 7) znajomość zasad utrzymania, remontów i eksploatacji dróg, regulacji prawnych w zakresie dróg publicznych, 8) umiejętność posługiwania się mapami ewidencyjnymi i projektowymi, 9) znajomość topografii miasta i gminy Radzymin, 10) znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego, prawo zamówień publicznych, ustawy o drogach publicznych oraz pozostałych niezbędnych do wykonywania powierzonych obowiązków, 11) bardzo dobra obsługa komputera i pakietów MS Office (Word, Excel) oraz innych urządzeń biurowych, 12) dobra organizacja pracy, samodzielność, kreatywność, własna inicjatywa, umiejętność pracy pod presją czasu, systematyczność w działaniu, 13) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku. 2. WYMAGANIA DODATKOWE:
1) preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego, administracji rządowej lub w innych jednostkach budżetowych, 2) umiejętności: analizy i syntezy informacji, redagowania pism urzędowych, analizy i interpretacji przepisów aktów prawnych oraz samodzielnego rozwiązywania problemów, organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole, dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań, 3) posiadanie dodatkowych kursów i szkoleń, adekwatnych do danego stanowiska pracy.
3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
1) przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego dróg, 2) planowanie i zlecanie zadań w zakresie utrzymania dróg gminnych oraz mechanicznego oczyszczania ulic i chodników na terenie gminy, 3) czuwanie nad terminowością i jakością nadzorowanych robót oraz zgodnością z ustalonym zakresem: a) udział w dokonywaniu odbiorów wykonywanych robót, b) rozliczenie finansowe nadzorowanych robót, c) prowadzenie rejestru wykonanych prac; 4) przygotowywanie projektów uchwał w zakresie powierzonych obowiązków, 5) realizacja spraw związanych z oznakowaniem pionowym i poziomym dróg, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wdrażanie zmian organizacji ruchu, 6) podejmowanie czynności mających na celu przeciwdziałanie niszczeniu dróg przez ich użytkowników, 7) przygotowywanie planu odśnieżania dróg gminnych, przygotowywanie procedury ofertowej dot. odśnieżania dróg gminnych, 8) uczestniczenie w nadzorze nad zimowym utrzymaniem dróg i chodników, 9) kontrola bieżącej konserwacji infrastruktury oświetleniowej, 10) realizacja zadań w ramach kompetencji na stanowisku z zakresu ustawy o funduszu sołeckim, 11) realizacja zadań związanych z wypłacaniem odszkodowań zdarzeń losowych, kolizji, które wydarzyły się na drogach gminnych z polisy OC posiadanej przez gminę, 12) przygotowywanie dokumentacji do przetargów oraz prowadzenie i rozstrzyganie postępowania, 13) weryfikowanie w terenie pod względem zasadności skarg, wniosków i odwołań wpływających od mieszkańców, przygotowywanie odpowiedzi na złożone wnioski, wydawanie zaświadczeń, 14) udzielanie pisemnych odpowiedzi na wnioski składane przez radnych na sesjach Rady Miejskiej oraz na wnioski sołtysów, weryfikowanie złożonych wniosków w terenie, 15) prowadzenie korespondencji w przedmiocie powierzonych zadań, 16) weryfikacja merytoryczna faktur dotyczących powierzonego zakresu czynności, 17) wydawanie identyfikatorów na przejazd pojazdów ponadnormatywnych po drogach gminnych z ograniczeniem tonażu, 18) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji zezwalających na usuwanie drzew i krzewów z pasa drogowego, 19) wydawanie wstępnych opinii dotyczących budowy sieci i przyłączy: kablowych, światłowodowych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych, 20) wydawanie wstępnych opinii dotyczących imprez masowych i sportowych przeprowadzanych na drogach gminnych, 21) wydawanie decyzji na lokalizację urządzenia nie związanego z potrzebami zarządzania drogą w związku z budowa sieci lub przyłącza, 22) wydawanie decyzji na posadowienie reklamy, 23) wydawanie i ewidencja decyzji na zajęcie pasa drogowego celem realizacji robót, wbudowania urządzeń wraz z kontrolą ich realizacji w zakresie zajętej powierzchni i terminów zajęcia, 24) prowadzenie ewidencji dochodów z zajęcia pasa drogowego i innych terenów komunikacyjnych (obsługa programu „ Opłaty Lokalne” – współpraca z Referatem Podatków i Opłat Lokalnych), 25) wydawanie decyzji na lokalizację zjazdów, 26) odbiór pasa drogowego po robotach, odbiór wykonanych zjazdów oraz przygotowywanie protokołów odbioru, 27) opracowywanie i wydawanie warunków technicznych odtworzenia nawierzchni dróg gminnych po robotach, 28) kompletowanie i przechowywanie dokumentów z zakresu swojego stanowiska pracy, 29) sporządzanie kwartalnych i rocznych sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych, 30) współpraca z właściwymi służbami, w szczególności z Policją, w celu zapewnienia bezpieczeństwa ruchu drogowego i zarządzania drogami, 31) udział w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie ze środków zewnętrznych, w zakresie modernizacji i budowy dróg, 32) udział w opracowaniu planu wydatków budżetowych i planu zamówień na potrzeby referatu, 33) sprawdzanie złożonych wniosków pod względem merytorycznym i kompletności, 34) przyjmowanie i obsługa klientów (osobiście i telefonicznie), 35) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych wewnątrz referatu, 36) wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.
4. WARUNKI PRACY:
1) miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy Radzymin, Pl. Tadeusza Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, 2) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, 3) obowiązuje równoważny system czasu pracy z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin, przeciętnie 40-godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym (praca urzędu w poniedziałki od 10.00 do 19.00, od wtorku do czwartku od godz. 8.00-16.00 i w piątki od godz. 8.00 do 15.00), 4) praca z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie), 5) praca biurowa w siedzibie Urzędu, związana z bezpośrednim kontaktem z interesantami, ale wymagająca również wyjazdów służbowych oraz wyjazdów w teren, 6) przeważającą pozycją pracy jest praca siedząca, 7) u pracodawcy jest utworzony Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, 8) budynek nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
5. WYMAGANE DOKUMENTY:
1) list motywacyjny, 2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej, 3) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zał. nr 1), 4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), 5) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, 6) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, 7) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów, 8) oświadczenie kandydata, o posiadaniu umiejętności w zakresie wskazanym przez niego w Curriculum Vitae oraz, że nie posiada przeciwwskazań do wykonywania pracy na wolnym stanowisku, o które się ubiega, 9) kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów, 10) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
DOKUMENTY APLIKACYJNE: LIST MOTYWACYJNY ORAZ CV POWINNY BYĆ OPATRZONE KLAUZULĄ: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016, poz. 922 z późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2016, poz. 902 z późn. zm.). Oświadczenie powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesami rekrutacji do pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w siedzibie Urzędu lub doręczone listownie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 04.05.2018 r. do godz. 15.00 pod adresem:
Urząd Miasta i Gminy Radzymin, Pl. Tadeusza Kościuszki 2, 05-250 Radzymin (sekretariat, pok. 24)
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowiska urzędnicze Podinspektor/Inspektor ds. utrzymania i eksploatacji dróg w Referacie Budowy i Utrzymania Dróg”.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do Urzędu) nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w głównej siedzibie Urzędu (pok. 23) w dniu 07.05.2018 r. o godz. 12.30.
Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl (Zarządzenie Nr 0050.100.2014 Burmistrza Radzymina z dnia 29 sierpnia 2014 r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na wolne kierownicze stanowiska urzędnicze” w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin). Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl oraz na tablicy informacyjnej w głównej siedzibie Urzędu przy pl. T. Kościuszki 2 w Radzyminie, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze.
INNE INFORMACJE:
Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć: oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż, oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy, potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych – zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy. Niezłożenie ww. dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę.
Osoby, które spełniły niezbędne wymagania formalne i zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane.
Osoby, które nie spełniły niezbędnych wymagań formalnych i nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane.
Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu.
Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej rekrutacji nie są odsyłane.
Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one komisyjnie zniszczone.
Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do drugiego etapu i których nazwiska zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane zostaną do archiwum zakładowego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: - w zakresie wymagań i zadań: Kierownik Referatu Budowy i Utrzymania Dróg – Marcin Sojecki - tel. 22 667 68 82, - w zakresie procedury naboru i spraw formalnych: Monika Orłowska - Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego, tel. 22 667 68 37
Burmistrz /-/ mgr Krzysztof Chaciński
Radzymin, dnia 18.04.2018 r.
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY |