Zakończone

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO
URZĘDNICZE W URZĘDZIE MIASTA I GMINY RADZYMIN -
STANOWISKO PRACY: PODINSPEKTOR DS.
OGÓLNOORGANIZACYJNYCH W REFERACIE
OGÓLNOORGANIZACYJNYM 

 

OgO.2110.6.2018

OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Burmistrz Radzymina ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
 w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2,
05-250 Radzymin.

STANOWISKO PRACY:
podinspektor ds. ogólnoorganizacyjnych
w Referacie Ogólnoorganizacyjnym

 

wymiar czasu pracy – pełny etat,
planowany termin zatrudnienia – II kwartał 2018.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe I lub II drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o kierunku administracja publiczna lub prawo pracy i polityka zatrudnienia,
6) co najmniej 4 letni staż pracy oraz w administracji publicznej lub jednostkach samorządu terytorialnego w zakresie objętym naborem udokumentowany świadectwami pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu,
7) znajomość obsługi systemu EZD UMWM (Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją),
8) znajomość przepisów i ustaw: samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ochronie informacji niejawnych,
9) doświadczenie w zarządzaniu flotą samochodową (min. 3 auta), w tym przygotowanie i udział w procedurze zbywania środków transportowych w trybach otwartych  konkurencyjnych w formach ustnych, pisemnych, tradycyjnych lub elektronicznych,
10) biegła znajomość obsługi urządzeń informatycznych i biurowych,
11) dobra znajomość systemu operacyjnego Microsoft Windows oraz pakietu biurowego MS Office (Word, Excel),
12) obowiązkowość, rzetelność, dokładność, dobra organizacja pracy, samodzielność, kreatywność, systematyczność w działaniu, umiejętność działania pod presją czasu,
13) prawo jazdy Kat. B,
14) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.

2. WYMAGANIA DODATKOWE:

1) znajomość struktury i organizacji urzędu,
2) znajomość topografii dróg i organizacji ruchu samochodów w Warszawie,
3) umiejętność organizacji własnej pracy, umiejętność pracy w zespole,
4) posiadanie dodatkowych kursów i szkoleń adekwatnych do tego stanowiska pracy.

3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
                                                              
1. Prowadzenie kancelarii Urzędu, a w szczególności:
1) rejestracja pism wpływających i wychodzących z Urzędu w formie tradycyjnej,
2) przyjmowanie na dziennik korespondencyjny wszelkich pism, skarg i wniosków od mieszkańców, kierowanie interesantów do odpowiednich referatów oraz udzielanie im  niezbędnych informacji,
3) obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej i wewnętrznej, poprzez rejestrację, dekretację i zarządzanie obiegiem korespondencji w dowolnej postaci, a także zarządzanie tworzonymi sprawami, rejestrami, procesami, poleceniami, przekazywanie spraw do archiwum oraz monitorowanie terminów realizacji spraw i zadań zgodnie z wprowadzonym EZD (Systemem Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją),
4) wydawanie interesantom niezbędnych formularzy (druki, wnioski itp.),
5) pomoc przy wypełnianiu dokumentów składanych przez interesantów,
6) współpraca z referatami odnośnie wydawanych przez Biuro Obsługi Interesanta druków pod względem ich prawidłowości i zgodności z aktualnymi przepisami prawa,
 
2. Przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego do 30.000 euro, dbałość o prawidłową realizację udzielonych zamówień w zakresie prowadzonych spraw przez Referat Ogólnoorganizacyjny, zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami wewnętrznymi;
3. Prowadzenie zaopatrzenia materiałowo-technicznego na cele administracyjne Urzędu;
4. Obsługa gospodarcza Urzędu oraz zaopatrywanie pracowników Urzędu w materiały biurowe i środki czystości;
5. Zarządzanie flotą samochodów służbowych używanych przez pracowników urzędu z wyłączeniem tych, które używane są przez robotników gospodarczych, a w tym:
a) dbałość o stan techniczny, dokonywanie okresowych przeglądów technicznych, w uprawnionych stacjach diagnostycznych,
b) zakup i rozliczanie paliwa i materiałów eksploatacyjnych, dbałość o terminowe nawiązywanie umów ubezpieczeniowych,
c)  efektywne dysponowanie samochodami z uwzględnieniem składanych potrzeb przez referaty i pracowników urzędu,
d) organizowanie zbywania lub przekazywanie do kasacji pojazdów.
6. Przygotowywanie, przeprowadzanie oraz udział w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy i usługi związane z gminnym zasobem samochodowym;
7. Opracowywanie analiz i sprawozdań z prowadzonych spraw, w tym obowiązujących sprawozdań statystycznych;
8. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu, jednostkami organizacyjnymi gminy, organami  administracji publicznej i innymi instytucjami;
9.  Kompletowanie i przechowywanie dokumentów z zakresu swojego stanowiska pracy  oraz przygotowywanie i przekazywanie do archiwum;
10. Wykonywanie zadań z zakresu spraw wojskowych i obrony cywilnej wynikających z tytułu zajmowanego stanowiska;
11.  Wykonywanie zadań związanych z realizacją ustawy o samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych oraz uchwał rady, zarządzeń i  decyzji burmistrza;
12. Prowadzenie niektórych spraw socjalnych pracowników, w tym prowadzenie ewidencji przydziału środków ochrony indywidualnej pracownika;
13. Przekazywanie informacji  do BIP w ramach działania stanowiska pracy;
14. Branie udziału w przygotowaniu obchodów rocznic i świąt lokalnych.

4. WARUNKI PRACY:

1) miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy Radzymin, pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin,
2) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
3) obowiązuje równoważny system czasu pracy z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin, przeciętnie 40-godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym; praca urzędu w poniedziałki od 10.00 do 19.00, od wtorku do czwartku od godz. 8.00 -16.00 i w piątki od godz. 8.00 do 15.00),
4) praca administracyjno - biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) ale wymagająca również wyjazdów służbowych,
5) przeważającą pozycją pracy jest praca siedząca,
6) u pracodawcy jest utworzony Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych,
7) budynek nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

5. WYMAGANE DOKUMENTY:

1) list motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zał. nr 1),
4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
6) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
7) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów,
8) oświadczenie kandydata, o posiadaniu umiejętności w zakresie wskazanym przez niego w Curriculum Vitae oraz, że nie posiada przeciwwskazań do wykonywania pracy na wolnym stanowisku, o które się ubiega,
9) kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów,
10) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

DOKUMENTY APLIKACYJNE:
LIST MOTYWACYJNY ORAZ CV POWINNY BYĆ OPATRZONE KLAUZULĄ:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie  z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późń. zm.).

Oświadczenie powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesami rekrutacji do pracy.

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w siedzibie Urzędu lub doręczone listownie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 kwietnia 2018 r. do godz. 15.00
na adres:

Urząd Miasta i Gminy Radzymin,
Pl. Tadeusza Kościuszki 2,
05-250 Radzymin
(sekretariat, pok. 24)

w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor ds. ogólnoorganizacyjnych w Referacie Ogólnoorganizacyjnym”.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do Urzędu) nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi w głównej siedzibie Urzędu (pok. 23) w dniu 23 kwietnia  2018 r. o godz. 10.30.

Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl (Zarządzenie Nr 0050.100.2014 Burmistrza Radzymina z dnia 29 sierpnia 2014 r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na wolne kierownicze stanowiska urzędnicze” w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl oraz na tablicy informacyjnej w głównej siedzibie Urzędu przy pl. T. Kościuszki 2 w Radzyminie, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze.

INNE INFORMACJE:

Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć: oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż, oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy, potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych – zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy. Niezłożenie ww. dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę.

Osoby, które spełniły niezbędne wymagania formalne i zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane.

Osoby, które nie spełniły niezbędnych wymagań formalnych i nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane.

Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu.

Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej rekrutacji nie są odsyłane.

Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one komisyjnie zniszczone.

Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do drugiego etapu i których nazwiska zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane zostaną do archiwum zakładowego.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
- w zakresie wymagań i zadań oraz w zakresie procedury naboru i spraw formalnych: Monika Orłowska - Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego, tel. 22 667 68 37.

Burmistrz
/-/ mgr Krzysztof Chaciński


Radzymin, dnia 9 kwietnia 2018 r.

 KWESTIONARIUSZ OSOBOWY

Opublikowane przez: Anna Kotowska | Autor: Monika Orłowska - Kierownik Referatu OgO | Data wprowadzenia: 2018-04-09 18:17:52 | Data modyfikacji: 2018-04-26 13:26:33.
Data wprowadzenia: 2018-04-09 18:17:52
Data modyfikacji: 2018-04-26 13:26:33
Autor: Monika Orłowska - Kierownik Referatu OgO
Opublikowane przez: Anna Kotowska
« powrót