OgO.2110.5.2018
BURMISTRZ RADZYMINA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W URZĘDZIE MIASTA I GMINY RADZYMIN, PL. T. KOŚCIUSZKI 2, 05-250 RADZYMIN.
STANOWISKO PRACY: OD PODINSPEKTORA DO GŁÓWNEGO SPECJALISTY DS. MELIORACJI I ODWODNIENIA W REFERACIE MELIORACJI I ODWODNIENIA (stanowisko ustalone odpowiednio do kwalifikacji i doświadczenia kandydata)
wymiar czasu pracy – pełny etat, planowany termin zatrudnienia – II kwartał 2018.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego, 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) wykształcenie wyższe I lub II drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, o kierunku lub specjalności z zakresu gospodarki wodnej, inżynierii wodnej, melioracji wodnych, budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w obszarze budów hydrotechnicznych, obiektów budowlanych melioracji wodnych oraz z zakresu gospodarowania wodami, inżynierów ochrony środowiska, ogólnobudowlanych i drogowych, 6) co najmniej 3 letni staż pracy w zakresie objętym naborem udokumentowany świadectwami pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu, 7) znajomość przepisów i ustaw: znajomość obowiązujących przepisów prawa w szczególności z zakresu ustawy prawo wodne, prawa budowlanego, prawo ochrony środowiska, prawa zamówień publicznych w podstawowym zakresie ustawy o ustawy o dostępie do informacji publicznej, KPA, 8) biegła znajomość obsługi urządzeń informatycznych i biurowych, 9) dobra znajomość systemu operacyjnego Microsoft Windows oraz pakietu biurowego MS Office (Word, Excel), 10) obowiązkowość, rzetelność, dokładność, dobra organizacja pracy, samodzielność, kreatywność, systematyczność w działaniu, 11) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku, 12) prawo jazdy Kat. B. 2. WYMAGANIA DODATKOWE:
1) doświadczenie zawodowe w zakresie objętym naborem; 2) znajomość podziału kompetencji administracji publicznej w gospodarce wodnej; 3) znajomość topografii gminy Radzymin i lokalnych uwarunkowań hydrogeologicznych; 4) znajomość oprogramowania: NORMA, AutoCad; 5) posiadane uprawnienia budowlane w specjalności wodno-melioracyjnej, hydrotechnicznej, wod.-kan. lub konstrukcyjno-budowlanej; 6) umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania spraw problemowych oraz realizacji powierzonych zadań, odporność na sytuacje stresowe, umiejętność pracy w zespole, umiejętność właściwej organizacji pracy i wykonywania zadań pod presją czasu a także terminowość, dokładność i sumienność; 7) posiadanie dodatkowych kursów i szkoleń adekwatnych do tego stanowiska pracy.
3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
1. Prowadzenie spraw nakładanych na gminę przez ustawę Prawo wodne wraz z aktami wykonawczymi i innymi przepisami prawa regulującymi stosunki wodne w gminie; 2. Udział w przygotowywaniu przedsięwzięć z zakresu gospodarki wodnej z uwzględnieniem krajowych i europejskich środków finansowych; 3. Planowanie i prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania wodami w kontekście minimalizacji zagrożeń podtopieniami i powodziami; 4. Budowanie długofalowych planów systemów melioracji i odwodnienia na terenie Gminy Radzymin; 5. Aktywna współpraca z gminnym centrum zarządzania kryzysowego zakresie zagrożenia powodzią oraz suszą.
4. WARUNKI PRACY:
1) miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy Radzymin, Pl. Tadeusza Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, 2) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, 3) obowiązuje równoważny system czasu pracy z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin, przeciętnie 40-godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym (praca w poniedziałki od 10.00 do 19.00, od wtorku do czwartku od godz. 8.00-16.00 i w piątki od godz. 8.00 do 15.00), 4) praca z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie), 5) przeważającą pozycją pracy jest praca siedząca, 6) praca biurowa w siedzibie Urzędu, związana z bezpośrednim kontaktem z interesantami, ale wymagająca również wyjazdów służbowych oraz wyjazdów w teren (wizja w terenie), 7) u pracodawcy jest utworzony Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, budynek nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
5. WYMAGANE DOKUMENTY:
1) list motywacyjny, 2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej, 3) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zał. nr 1), 4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), 5) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, 6) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, 7) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów, 8) oświadczenie kandydata, o posiadaniu umiejętności w zakresie wskazanym przez niego w Curriculum Vitae oraz, że nie posiada przeciwwskazań do wykonywania pracy na wolnym stanowisku, o które się ubiega, 9) kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów, 10) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
DOKUMENTY APLIKACYJNE: LIST MOTYWACYJNY ORAZ CV POWINNY BYĆ OPATRZONE KLAUZULĄ: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.). Oświadczenie powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesami rekrutacji do pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w siedzibie Urzędu lub doręczone listownie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 6 kwietnia 2018 r. do godz. 15.00 na adres:
Urząd Miasta i Gminy Radzymin, Pl. Tadeusza Kościuszki 2, 05-250 Radzymin (sekretariat, pok. 24)
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze od podinspektora do głównego specjalisty ds. melioracji i odwodnienia w Referacie Melioracji i Odwodnienia”.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do Urzędu) nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w głównej siedzibie Urzędu (pok. 23) w dniu 9 kwietnia 2018 r. o godz. 10.30.
Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl (Zarządzenie Nr 0050.100.2014 Burmistrza Radzymina z dnia 29 sierpnia 2014 r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na wolne kierownicze stanowiska urzędnicze” w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin). Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl oraz na tablicy informacyjnej w głównej siedzibie Urzędu przy pl. T. Kościuszki 2 w Radzyminie, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze.
INNE INFORMACJE:
Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć: oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż, oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy, potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych – zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy. Niezłożenie ww. dokumentów będzie skutkowało nie - zawarciem umowy o pracę.
Osoby, które spełniły niezbędne wymagania formalne i zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane.
Osoby, które nie spełniły niezbędnych wymagań formalnych i nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane.
Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu.
Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej rekrutacji nie są odsyłane.
Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one komisyjnie zniszczone.
Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do drugiego etapu i których nazwiska zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane zostaną do archiwum zakładowego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: - w zakresie wymagań i zadań: Andrzej Makieła – Kierownik Referatu Melioracji i Odwodnienia, tel. 22 667 68 77 - w zakresie procedury naboru i spraw formalnych: Monika Orłowska – Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego, tel. 22 667 68 37.
Burmistrz /-/ mgr Krzysztof Chaciński
Radzymin, dnia 21.03.2018 r.
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY |