Zakończone

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO
URZĘDNICZE W URZĘDZIE MIASTA I GMINY RADZYMIN -
STANOWISKO PRACY: OD PODINSPEKTORA DO GŁÓWNEGO
SPECJALISTY DS. MELIORACJI I ODWODNIENIA W
REFERACIE MELIORACJI I ODWODNIENIA 

 

OgO.2110.5.2018

BURMISTRZ RADZYMINA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 W URZĘDZIE MIASTA I GMINY RADZYMIN, PL. T. KOŚCIUSZKI 2,
05-250 RADZYMIN.


STANOWISKO PRACY:
OD PODINSPEKTORA DO GŁÓWNEGO SPECJALISTY DS. MELIORACJI I ODWODNIENIA
W REFERACIE MELIORACJI I ODWODNIENIA
(stanowisko ustalone odpowiednio do kwalifikacji i doświadczenia kandydata)

 

wymiar czasu pracy – pełny etat,
planowany termin zatrudnienia –  II kwartał 2018.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane   z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe I lub II drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, o kierunku lub specjalności z zakresu  gospodarki wodnej, inżynierii wodnej, melioracji wodnych, budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w obszarze budów hydrotechnicznych, obiektów budowlanych melioracji wodnych oraz z zakresu gospodarowania wodami, inżynierów ochrony środowiska, ogólnobudowlanych i drogowych,
6) co najmniej 3 letni staż pracy w zakresie objętym naborem udokumentowany świadectwami pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu,
7) znajomość przepisów i ustaw: znajomość obowiązujących przepisów prawa w szczególności z zakresu ustawy prawo wodne, prawa budowlanego, prawo ochrony środowiska, prawa zamówień publicznych w podstawowym zakresie ustawy o ustawy o dostępie do informacji publicznej, KPA,
8) biegła znajomość obsługi urządzeń informatycznych i biurowych,
9) dobra znajomość systemu operacyjnego Microsoft Windows oraz pakietu biurowego MS Office (Word, Excel),
10) obowiązkowość, rzetelność, dokładność, dobra organizacja pracy, samodzielność, kreatywność, systematyczność w działaniu,
11) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
12) prawo jazdy Kat. B.
 
2. WYMAGANIA DODATKOWE:

1) doświadczenie zawodowe w zakresie objętym naborem;
2) znajomość podziału kompetencji administracji publicznej w gospodarce wodnej;
3) znajomość topografii gminy Radzymin i lokalnych uwarunkowań hydrogeologicznych;
4) znajomość oprogramowania: NORMA, AutoCad;
5) posiadane uprawnienia budowlane w specjalności wodno-melioracyjnej, hydrotechnicznej, wod.-kan. lub konstrukcyjno-budowlanej;
6) umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania spraw problemowych oraz realizacji powierzonych zadań, odporność na sytuacje stresowe, umiejętność pracy w zespole, umiejętność właściwej organizacji pracy i wykonywania zadań pod presją czasu a także terminowość, dokładność i sumienność;
7) posiadanie dodatkowych kursów i szkoleń adekwatnych do tego stanowiska pracy.

3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:

1. Prowadzenie spraw nakładanych na gminę przez ustawę Prawo wodne wraz z aktami wykonawczymi i innymi przepisami prawa regulującymi stosunki wodne w gminie;
2. Udział w przygotowywaniu przedsięwzięć z zakresu gospodarki wodnej z uwzględnieniem krajowych i europejskich środków finansowych;
3. Planowanie i prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania wodami w kontekście minimalizacji zagrożeń podtopieniami i powodziami;
4. Budowanie długofalowych planów systemów melioracji i odwodnienia na terenie Gminy Radzymin;
5. Aktywna współpraca z gminnym centrum zarządzania kryzysowego zakresie zagrożenia powodzią oraz suszą.

4. WARUNKI PRACY:

1) miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy Radzymin, Pl. Tadeusza Kościuszki 2, 05-250 Radzymin,
2) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
3) obowiązuje równoważny system czasu pracy z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin, przeciętnie 40-godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym (praca w poniedziałki od 10.00 do 19.00, od wtorku do czwartku od godz. 8.00-16.00 i w piątki od godz. 8.00 do 15.00),
4) praca z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie),
5) przeważającą pozycją pracy jest praca siedząca,
6) praca biurowa w siedzibie Urzędu, związana z bezpośrednim kontaktem z interesantami, ale wymagająca również wyjazdów służbowych oraz wyjazdów w teren (wizja w terenie),
7) u pracodawcy jest utworzony Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, budynek nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

5. WYMAGANE DOKUMENTY:

1) list motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zał. nr 1),
4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
6) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
7) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów,
8) oświadczenie kandydata, o posiadaniu umiejętności w zakresie wskazanym przez niego w Curriculum Vitae oraz, że nie posiada przeciwwskazań do wykonywania pracy na wolnym stanowisku, o które się ubiega,
9) kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów,
10) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

DOKUMENTY APLIKACYJNE:
LIST MOTYWACYJNY ORAZ CV POWINNY BYĆ OPATRZONE KLAUZULĄ:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z  późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.).
Oświadczenie powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesami rekrutacji do pracy.

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w siedzibie Urzędu lub doręczone listownie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 6 kwietnia 2018 r. do godz. 15.00
na adres:

Urząd Miasta i Gminy Radzymin,
Pl. Tadeusza Kościuszki 2,
05-250 Radzymin
(sekretariat, pok. 24)

w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze od podinspektora do głównego specjalisty ds. melioracji i odwodnienia w Referacie Melioracji i Odwodnienia”.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do Urzędu) nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi w głównej siedzibie Urzędu (pok. 23) w dniu 9 kwietnia  2018 r. o godz. 10.30.

Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl (Zarządzenie Nr 0050.100.2014 Burmistrza Radzymina z dnia 29 sierpnia 2014 r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na wolne kierownicze stanowiska urzędnicze” w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl oraz na tablicy informacyjnej w głównej siedzibie Urzędu przy pl. T. Kościuszki 2 w Radzyminie, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze.

INNE INFORMACJE:

Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć: oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż, oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy, potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych – zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy. Niezłożenie ww. dokumentów będzie skutkowało nie - zawarciem umowy o pracę.

Osoby, które spełniły niezbędne wymagania formalne i zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane.

Osoby, które nie spełniły niezbędnych wymagań formalnych i nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane.

Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu.

Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej rekrutacji nie są odsyłane.

Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one komisyjnie zniszczone.

Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do drugiego etapu i których nazwiska zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane zostaną do archiwum zakładowego.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
- w zakresie wymagań i zadań: Andrzej Makieła – Kierownik Referatu Melioracji i Odwodnienia, tel. 22 667 68 77
- w zakresie procedury naboru i spraw formalnych: Monika Orłowska – Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego, tel. 22 667 68 37.

Burmistrz
/-/ mgr Krzysztof Chaciński

Radzymin, dnia 21.03.2018 r.

 

 KWESTIONARIUSZ OSOBOWY

Opublikowane przez: Anna Kotowska | Autor: Monika Orłowska - Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego | Data wprowadzenia: 2018-03-23 08:41:35 | Data modyfikacji: 2018-04-19 09:07:19.
Data wprowadzenia: 2018-03-23 08:41:35
Data modyfikacji: 2018-04-19 09:07:19
Autor: Monika Orłowska - Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego
Opublikowane przez: Anna Kotowska
« powrót