Zakończone

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO
URZĘDNICZE STANOWISKO PRACY:
PODINSPEKTOR/INSPEKTOR DS. ARCHIWUM W REFERACIE
OGÓLNOORGANIZACYJNYM (STANOWISKO USTALONE
ODPOWIEDNIO DO KWALIFIKACJI I DOŚWIADCZENIA
KANDYDATA) 

 

OgO.2110.4.2018

OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Burmistrz Radzymina ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
 w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2,
05-250 Radzymin.


STANOWISKO PRACY:
podinspektor/inspektor ds. archiwum w Referacie Ogólnoorganizacyjnym
(stanowisko ustalone odpowiednio do kwalifikacji i doświadczenia kandydata)

wymiar czasu pracy – pełny etat,
planowany termin zatrudnienia – I-II kwartał 2018.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane   z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe I lub II drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, preferowane o kierunku lub specjalności archiwalnej, archiwistyki i zarządzania dokumentacją, administracji, lub studia podyplomowe z zakresu archiwistyki,
6) co najmniej 3 letni staż pracy oraz doświadczenie zawodowe w archiwizowaniu dokumentów różnych jednostek lub na stanowisku archiwisty prowadzącego archiwum zakładowe - preferowane w administracji publicznej lub jednostkach samorządu terytorialnego lub w innych budżetowych jednostkach organizacyjnych w zakresie objętym naborem udokumentowany świadectwami pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu,
7) preferowany ukończony kurs dla archiwistów I lub II stopnia,
8) znajomość przepisów i ustaw: ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ustawy o samorządzie gminnym, o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ochronie informacji niejawnych,
9) biegła znajomość obsługi urządzeń informatycznych i biurowych,
10) dobra znajomość systemu operacyjnego Microsoft Windows oraz pakietu biurowego MS Office (Word, Excel),
11) obowiązkowość, rzetelność, dokładność, dobra organizacja pracy, samodzielność, kreatywność, systematyczność w działaniu,
12) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
 
2. WYMAGANIA DODATKOWE:

1) znajomość struktury organizacyjnej urzędu,
2) umiejętność organizacji własnej pracy, umiejętność pracy w zespole,
3) posiadanie dodatkowych kursów i szkoleń adekwatnych do tego stanowiska pracy,
4) prawo jazdy Kat. B.

3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:

1) prowadzenie archiwum zakładowego urzędu oraz nadzór nad terminowym i właściwym przekazywaniem akt do archiwum,
2) porządkowanie, przechowywanie zgromadzonej dokumentacji w archiwum oraz prowadzenie jej ewidencji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
3) należyte zabezpieczenie dokumentacji przed zniszczeniem  bądź zabraniem przez osoby nieupoważnione,
4) wycofywanie dokumentacji ze stanu archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej,
5) prowadzenie archiwum akt osobowych pracowników,
6) przeprowadzanie kwerend archiwalnych,
7) przeprowadzanie skontrum dokumentacji,
8) przeprowadzanie procedury brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz udział w jej komisyjnym brakowaniu po uprzednim uzyskaniu zgody właściwego archiwum państwowego,
9) przygotowywanie materiałów archiwalnych do przekazania i udział w ich przekazaniu  do właściwego Archiwum Państwowego,
10) udostępnianie i wypożyczanie akt zgromadzonych w archiwum oraz prowadzenie ewidencji udostępniania dokumentacji archiwalnej,
11)  sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności archiwum zakładowego i stanu dokumentacji w archiwum zakładowym,
12)  stała współpraca z Archiwum Państwowym w Warszawie Oddział w Otwocku, Grodzisku Mazowieckim, Pułtusku i innymi według właściwości,
13)  prowadzenie ewidencji wyników pomiaru temperatury i wilgotności powietrza w archiwum,
14) sprawowanie funkcji koordynatora czynności kancelaryjnych,
15) doradzanie pracownikom urzędu w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją,
16)  prowadzenie innych czynności archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
17) przekazywanie informacji  do BIP w ramach działania stanowiska pracy,
18) prowadzenie spotkań informacyjnych dla nowoprzyjętych pracowników, stażystów, praktykantów na temat sosowanych przepisów kancelaryjno - archiwalnych.

4. WARUNKI PRACY:

1) miejsce wykonywania pracy: pomieszczenia archiwum zakładowego znajdują się przy ul. Letniej 15, 05-250 Radzymin, na parterze budynku,
2) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
3) obowiązuje równoważny system czasu pracy z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin, przeciętnie 40-godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym; praca urzędu w poniedziałki od 10.00 do 19.00, od wtorku do czwartku od godz. 8.00 -16.00 i w piątki od godz. 8.00 do 15.00),
4) praca administracyjno - biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) ale wymagająca również wyjazdów służbowych,
5) przeważającą pozycją pracy jest praca siedząca,
6) u pracodawcy jest utworzony Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych,
7) budynek nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

5. WYMAGANE DOKUMENTY:

1) list motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zał. nr 1),
4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
6) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
7) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów,
8) oświadczenie kandydata, o posiadaniu umiejętności w zakresie wskazanym przez niego w Curriculum Vitae oraz, że nie posiada przeciwwskazań do wykonywania pracy na wolnym stanowisku, o które się ubiega,
9) kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów,
10) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

DOKUMENTY APLIKACYJNE:
LIST MOTYWACYJNY ORAZ CV POWINNY BYĆ OPATRZONE KLAUZULĄ:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U.                   z 2016 r. poz. 922 ze zm.).
Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.).

Oświadczenie powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesami rekrutacji do pracy.

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w siedzibie Urzędu lub doręczone listownie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13 marca 2018 r. do godz. 16.00
na adres:

Urząd Miasta i Gminy Radzymin,
Pl. Tadeusza Kościuszki 2,
05-250 Radzymin
(sekretariat, pok. 24)

w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor/inspektor ds. archiwum w Referacie Ogólnoorganizacyjnym”.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do Urzędu) nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi w głównej siedzibie Urzędu (pok. 23) w dniu 14 marca  2018 r. o godz. 9.00.

Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl (Zarządzenie Nr 0050.100.2014 Burmistrza Radzymina z dnia 29 sierpnia 2014 r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na wolne kierownicze stanowiska urzędnicze” w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl oraz na tablicy informacyjnej w głównej siedzibie Urzędu przy pl. T. Kościuszki 2 w Radzyminie, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze.

INNE INFORMACJE:

Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć: oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż, oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy, potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych – zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy. Niezłożenie ww. dokumentów będzie skutkowało nie - zawarciem umowy o pracę.

Osoby, które spełniły niezbędne wymagania formalne i zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane.

Osoby, które nie spełniły niezbędnych wymagań formalnych i nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane.

Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu.

Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej rekrutacji nie są odsyłane.

Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one komisyjnie zniszczone.

Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do drugiego etapu i których nazwiska zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane zostaną do archiwum zakładowego.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
- w zakresie wymagań i zadań oraz w zakresie procedury naboru i spraw formalnych: Monika Orłowska - Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego, tel. 22 667 68 37.

 

Radzymin, dnia 26 lutego 2018 r.

 

Burmistrz
/-/ mgr Krzysztof Chaciński

 Kwestionariusz osobowy

Opublikowane przez: Anna Kotowska | Autor: Monika Orłowska - Kierownik Referatu OgO | Data wprowadzenia: 2018-02-26 14:59:59 | Data modyfikacji: 2018-04-09 15:31:26.
Data wprowadzenia: 2018-02-26 14:59:59
Data modyfikacji: 2018-04-09 15:31:26
Autor: Monika Orłowska - Kierownik Referatu OgO
Opublikowane przez: Anna Kotowska
« powrót