OgO.2110.4.2018
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Burmistrz Radzymina ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin.
STANOWISKO PRACY: podinspektor/inspektor ds. archiwum w Referacie Ogólnoorganizacyjnym (stanowisko ustalone odpowiednio do kwalifikacji i doświadczenia kandydata)
wymiar czasu pracy – pełny etat, planowany termin zatrudnienia – I-II kwartał 2018.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego, 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) wykształcenie wyższe I lub II drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, preferowane o kierunku lub specjalności archiwalnej, archiwistyki i zarządzania dokumentacją, administracji, lub studia podyplomowe z zakresu archiwistyki, 6) co najmniej 3 letni staż pracy oraz doświadczenie zawodowe w archiwizowaniu dokumentów różnych jednostek lub na stanowisku archiwisty prowadzącego archiwum zakładowe - preferowane w administracji publicznej lub jednostkach samorządu terytorialnego lub w innych budżetowych jednostkach organizacyjnych w zakresie objętym naborem udokumentowany świadectwami pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu, 7) preferowany ukończony kurs dla archiwistów I lub II stopnia, 8) znajomość przepisów i ustaw: ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ustawy o samorządzie gminnym, o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ochronie informacji niejawnych, 9) biegła znajomość obsługi urządzeń informatycznych i biurowych, 10) dobra znajomość systemu operacyjnego Microsoft Windows oraz pakietu biurowego MS Office (Word, Excel), 11) obowiązkowość, rzetelność, dokładność, dobra organizacja pracy, samodzielność, kreatywność, systematyczność w działaniu, 12) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku. 2. WYMAGANIA DODATKOWE:
1) znajomość struktury organizacyjnej urzędu, 2) umiejętność organizacji własnej pracy, umiejętność pracy w zespole, 3) posiadanie dodatkowych kursów i szkoleń adekwatnych do tego stanowiska pracy, 4) prawo jazdy Kat. B.
3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
1) prowadzenie archiwum zakładowego urzędu oraz nadzór nad terminowym i właściwym przekazywaniem akt do archiwum, 2) porządkowanie, przechowywanie zgromadzonej dokumentacji w archiwum oraz prowadzenie jej ewidencji zgodnie z obowiązującymi przepisami, 3) należyte zabezpieczenie dokumentacji przed zniszczeniem bądź zabraniem przez osoby nieupoważnione, 4) wycofywanie dokumentacji ze stanu archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej, 5) prowadzenie archiwum akt osobowych pracowników, 6) przeprowadzanie kwerend archiwalnych, 7) przeprowadzanie skontrum dokumentacji, 8) przeprowadzanie procedury brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz udział w jej komisyjnym brakowaniu po uprzednim uzyskaniu zgody właściwego archiwum państwowego, 9) przygotowywanie materiałów archiwalnych do przekazania i udział w ich przekazaniu do właściwego Archiwum Państwowego, 10) udostępnianie i wypożyczanie akt zgromadzonych w archiwum oraz prowadzenie ewidencji udostępniania dokumentacji archiwalnej, 11) sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności archiwum zakładowego i stanu dokumentacji w archiwum zakładowym, 12) stała współpraca z Archiwum Państwowym w Warszawie Oddział w Otwocku, Grodzisku Mazowieckim, Pułtusku i innymi według właściwości, 13) prowadzenie ewidencji wyników pomiaru temperatury i wilgotności powietrza w archiwum, 14) sprawowanie funkcji koordynatora czynności kancelaryjnych, 15) doradzanie pracownikom urzędu w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją, 16) prowadzenie innych czynności archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami, 17) przekazywanie informacji do BIP w ramach działania stanowiska pracy, 18) prowadzenie spotkań informacyjnych dla nowoprzyjętych pracowników, stażystów, praktykantów na temat sosowanych przepisów kancelaryjno - archiwalnych.
4. WARUNKI PRACY:
1) miejsce wykonywania pracy: pomieszczenia archiwum zakładowego znajdują się przy ul. Letniej 15, 05-250 Radzymin, na parterze budynku, 2) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, 3) obowiązuje równoważny system czasu pracy z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin, przeciętnie 40-godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym; praca urzędu w poniedziałki od 10.00 do 19.00, od wtorku do czwartku od godz. 8.00 -16.00 i w piątki od godz. 8.00 do 15.00), 4) praca administracyjno - biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) ale wymagająca również wyjazdów służbowych, 5) przeważającą pozycją pracy jest praca siedząca, 6) u pracodawcy jest utworzony Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, 7) budynek nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
5. WYMAGANE DOKUMENTY:
1) list motywacyjny, 2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej, 3) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zał. nr 1), 4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), 5) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, 6) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, 7) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów, 8) oświadczenie kandydata, o posiadaniu umiejętności w zakresie wskazanym przez niego w Curriculum Vitae oraz, że nie posiada przeciwwskazań do wykonywania pracy na wolnym stanowisku, o które się ubiega, 9) kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów, 10) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
DOKUMENTY APLIKACYJNE: LIST MOTYWACYJNY ORAZ CV POWINNY BYĆ OPATRZONE KLAUZULĄ: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ze zm.). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.).
Oświadczenie powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesami rekrutacji do pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w siedzibie Urzędu lub doręczone listownie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13 marca 2018 r. do godz. 16.00 na adres:
Urząd Miasta i Gminy Radzymin, Pl. Tadeusza Kościuszki 2, 05-250 Radzymin (sekretariat, pok. 24)
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor/inspektor ds. archiwum w Referacie Ogólnoorganizacyjnym”.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do Urzędu) nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w głównej siedzibie Urzędu (pok. 23) w dniu 14 marca 2018 r. o godz. 9.00.
Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl (Zarządzenie Nr 0050.100.2014 Burmistrza Radzymina z dnia 29 sierpnia 2014 r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na wolne kierownicze stanowiska urzędnicze” w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin). Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl oraz na tablicy informacyjnej w głównej siedzibie Urzędu przy pl. T. Kościuszki 2 w Radzyminie, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze.
INNE INFORMACJE:
Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć: oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż, oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy, potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych – zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy. Niezłożenie ww. dokumentów będzie skutkowało nie - zawarciem umowy o pracę.
Osoby, które spełniły niezbędne wymagania formalne i zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane.
Osoby, które nie spełniły niezbędnych wymagań formalnych i nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane.
Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu.
Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej rekrutacji nie są odsyłane.
Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one komisyjnie zniszczone.
Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do drugiego etapu i których nazwiska zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane zostaną do archiwum zakładowego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: - w zakresie wymagań i zadań oraz w zakresie procedury naboru i spraw formalnych: Monika Orłowska - Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego, tel. 22 667 68 37.
Radzymin, dnia 26 lutego 2018 r.
Burmistrz /-/ mgr Krzysztof Chaciński Kwestionariusz osobowy |