Zakończone

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO
URZĘDNICZE STANOWISKO PRACY: OD PODINSPEKTORA DO
GŁÓWNEGO SPECJALISTY DS. UTRZYMANIA I
EKSPLOATACJI DRÓG W REFERACIE BUDOWY I UTRZYMANIA
DRÓG „2” 

 

OgO.2110.2.2018

OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Burmistrz Radzymina ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
 w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2,
05-250 Radzymin.


STANOWISKO PRACY:
od podinspektora do głównego specjalisty ds. utrzymania i eksploatacji dróg w Referacie Budowy i Utrzymania Dróg „2”.
 
wymiar czasu pracy – pełny etat,
planowany termin zatrudnienia - I – II kwartał 2018.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

1) obywatelstwo polskie,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane   z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe techniczne I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, o preferowanych kierunkach: elektrycznym, budownictwo, energetycznym,
6) co najmniej 4 letni staż pracy zawodowej (preferowany na stanowiskach związanych z budową i remontami sieci infrastruktury oświetleniowej i energetycznej i/lub budową i remontami dróg), udokumentowany świadectwami pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu,
7) znajomość zasad budowy, utrzymania remontów i eksploatacji dróg, regulacji prawnych w zakresie  dróg publicznych oraz podstaw prawa zamówień publicznych,
8) umiejętność posługiwania się mapami ewidencyjnymi i projektowymi,
9) znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego, prawo zamówień publicznych, ustawy o drogach publicznych, prawo budowlane, przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o finansach publicznych,
10)  bardzo dobra obsługa komputera  i pakietów MS Office (Word, Excel),
11)  prawo jazdy kat. B,
12) dobra organizacja pracy, samodzielność, kreatywność, własna inicjatywa, umiejętność pracy pod presją czasu, systematyczność w działaniu,
13)  stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
 
2. WYMAGANIA DODATKOWE:

1) umiejętności i wiedza  w zakresie konstrukcji, budowy, projektowania i eksploatacji urządzeń elektrycznych oraz infrastruktury oświetleniowej i energetycznej,
2) posiadanie dodatkowych kursów i szkoleń adekwatnych do tego stanowiska pracy,
3) znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa z zakresu postępowania administracyjnego i administracji samorządowej,
4) umiejętności: analizy i syntezy informacji, redagowania pism oraz samodzielnego rozwiązywania problemów, analizy i interpretacji przepisów aktów prawnych, organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole.

3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:

1) prowadzenie spraw dotyczących modernizacji infrastruktury oświetleniowej, w szczególności:
- przygotowanie – opracowywanie zakresu prac modernizacyjnych,
- uczestniczenie w pracach realizujących modernizację,
- uczestniczenie w pracach projektowych,
- kontrola i nadzór nad prawidłową realizacją umów,
- odbiór robót i rozliczenie umowy,
- kontrola bieżącej konserwacji infrastruktury oświetleniowej;
2) działania związane z polityką energetyczną gminy Radzymin – w tym m.in. planowanie energetyczne i działania inwestycyjne oraz ich koordynacja z działaniami przedsiębiorstw energetycznych,
3) racjonalizowanie zużycia energii,
4) wykonywanie i zlecanie analiz opłacalności zastosowania rozwiązań poprawiających efektywność energetyczną gminy,
5) przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego dróg, mostów, przepustów,
6) koordynacja i nadzór nad naprawami dróg gminnych,
7) koordynacja i nadzór nad sprzętem w zasobach referatu w zakresie napraw, oraz wystawiania i rozliczania kart pojazdów,
8) realizacja spraw związanych z oznakowaniem pionowym i poziomym dróg, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wdrażanie zmian organizacji ruchu,
9) realizacja spraw związanych z wypłacaniem odszkodowań zdarzeń losowych, kolizji, które wydarzyły się na drogach gminnych z polisy OC posiadanej przez gminę,
10) nadzór i odbiór robót budowlanych w imieniu inwestora, reprezentowanie inwestora w ramach umowy o wykonawstwo prac, prowadzenie korespondencji związanej z zakresem realizowanych przez referat zadań,
11)  organizowanie i udział w przeglądach gwarancyjnych,
12)  podejmowanie czynności mających na celu przeciwdziałanie niszczeniu dróg przez ich użytkowników,
13) uczestniczenie w nadzorze nad zimowym utrzymaniem dróg i chodników,
14) udział merytoryczny w przygotowywaniu przez Biuro Zamówień Publicznych dokumentacji przetargowych,
15) weryfikowanie w terenie pod względem zasadności skarg, wniosków i odwołań wpływających od mieszkańców,
16) nadzór nad zadaniami z zakresu energetyki i oświetlenia na terenie Gminy Radzymin,
17) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych wewnątrz referatu,
18) kompletowanie i przekazywanie potrzeb w zakresie materiałów, narzędzi i oprzyrządowania grupie remontowej.

4. WARUNKI PRACY:

1) miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy Radzymin, pl. Tadeusza Kościuszki 2, 05-250 Radzymin,
2) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
3) obowiązuje równoważny system czasu pracy z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin, przeciętnie 40-godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym; praca urzędu w poniedziałki od godz. 10.00 do 19.00, od wtorku do czwartku od godz. 8.00 do 16.00 i w piątki od godz. 8.00 do 15.00),
4) praca z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie),
5) praca biurowa w siedzibie Urzędu, związana z bezpośrednim kontaktem z interesantami, ale wymagająca również wyjazdów służbowych oraz wyjazdów w teren,
6) przeważającą pozycją pracy jest praca siedząca,
7) u pracodawcy jest utworzony Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych,
8) budynek nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

5. WYMAGANE DOKUMENTY:

1) list motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zał. nr 1),
4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
6) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
7) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów,
8) oświadczenie kandydata, o posiadaniu umiejętności w zakresie wskazanym przez niego w Curriculum Vitae oraz, że nie posiada przeciwwskazań do wykonywania pracy na wolnym stanowisku, o które się ubiega,
9) kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów,
10) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

DOKUMENTY APLIKACYJNE:
LIST MOTYWACYJNY ORAZ CV POWINNY BYĆ OPATRZONE KLAUZULĄ:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.). Oświadczenie powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesami rekrutacji do pracy.

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w siedzibie Urzędu lub doręczone listownie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18 stycznia 2018 r. do godz. 16.00 na adres:

Urząd Miasta i Gminy Radzymin,
Pl. Tadeusza Kościuszki 2,
05-250 Radzymin
(sekretariat, pok. 24)

w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze od podinspektora do głównego specjalisty ds. utrzymania i eksploatacji dróg w Referacie Budowy i Utrzymania Dróg „2””.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do Urzędu) nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi w głównej siedzibie Urzędu (pok. 23) w dniu 19 stycznia 2018 r. o godz. 9.00.

Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl (Zarządzenie Nr 0050.100.2014 Burmistrza Radzymina z dnia 29 sierpnia 2014 r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na wolne kierownicze stanowiska urzędnicze” w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl oraz na tablicy informacyjnej w głównej siedzibie Urzędu przy pl. T. Kościuszki 2 w Radzyminie, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze.

INNE INFORMACJE:

Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć: oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż, oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy, potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych – zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy. Niezłożenie ww. dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę.

Osoby, które spełniły niezbędne wymagania formalne i zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane.

Osoby, które nie spełniły niezbędnych wymagań formalnych i nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane.

Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu.

Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej rekrutacji nie są odsyłane.

Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one komisyjnie zniszczone.

Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do drugiego etapu i których nazwiska zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane zostaną do archiwum zakładowego.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:

- w zakresie wymagań i zadań: Kierownik Referatu Budowy i Utrzymania Dróg – Marcin Sojecki tel. 22 667 68 82 lub Zastępca Kierownika Referatu Budowy i Utrzymania Dróg – Marlena Kondratczyk 22 667 68 89;
- w zakresie procedury naboru i spraw formalnych: Monika Orłowska - Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego, tel. 22 667 68 37


Radzymin, dnia 08.01.2018 r.

 
Burmistrz
/-/ mgr Krzysztof Chaciński

 Kwestionariusz osobowy

Opublikowane przez: Anna Kotowska | Autor: Monika Orłowska - Kierownik Referatu OgO | Data wprowadzenia: 2018-01-08 16:38:57 | Data modyfikacji: 2018-01-19 13:26:21.
Data wprowadzenia: 2018-01-08 16:38:57
Data modyfikacji: 2018-01-19 13:26:21
Autor: Monika Orłowska - Kierownik Referatu OgO
Opublikowane przez: Anna Kotowska
« powrót