Zakończone

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO
URZĘDNICZE Burmistrz Radzymina ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta
i Gminy Radzymin: podinspektor/główny
specjalista ds. utrzymania i eksploatacji dróg w
Referacie Budowy i Utrzymania Dróg „1” 

OgO.2110.1.2018

OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Burmistrz Radzymina ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2,
05-250 Radzymin.


STANOWISKO PRACY:
podinspektor/główny specjalista ds. utrzymania i eksploatacji dróg
w Referacie Budowy i Utrzymania Dróg „1”.
(stanowisko ustalone będzie odpowiednio do kwalifikacji i doświadczenia kandydata)

wymiar czasu pracy – pełny etat,
planowany termin zatrudnienia - I kwartał 2018.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

1) obywatelstwo polskie,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe I lub II drugiego stopnia w rozumieniu przepisów
o szkolnictwie wyższym, o preferowanych kierunkach: budownictwo,
6) co najmniej 3 letni staż pracy udokumentowany świadectwami pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu,
7) znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego, prawo zamówień publicznych, ustawy o drogach publicznych, prawo budowlane, przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o finansach publicznych,
8) bardzo dobra obsługa komputera i pakietów MS Office (Word, Excel),
9) prawo jazdy kat. B,
10) dobra organizacja pracy, samodzielność, kreatywność, własna inicjatywa, umiejętność pracy pod presją czasu, systematyczność w działaniu,
11) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.

2. WYMAGANIA DODATKOWE:

1) posiadanie dodatkowych kursów i szkoleń adekwatnych do tego stanowiska pracy,
2) znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa z zakresu postępowania administracyjnego i administracji samorządowej,
3) umiejętności: analizy i syntezy informacji, redagowania pism oraz samodzielnego rozwiązywania problemów, analizy i interpretacji przepisów aktów prawnych, organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole.

3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:

1) planowanie, przygotowanie, realizacja i rozliczenie zadań inwestycyjnych,
2) udział w ustalaniu potrzeb inwestycyjnych i w opracowaniu, aktualizacji oraz zatwierdzaniu planów inwestycyjnych gminy,
3) uzyskanie wszystkich decyzji administracyjnych zezwalających na wykonanie robót budowlanych,
4) koordynowanie spraw związanych z oceną i zatwierdzeniem projektów budowlanych,
5) przygotowywanie umów lub pełnomocnictw,
6) udział w przygotowywaniu wniosków aplikacyjnych o uzyskanie środków
z funduszy Unii Europejskiej i innych pozabudżetowych,
7) wykonywanie funkcji inwestora bezpośredniego w stosunku do inwestycji
i remontów podejmowanych na podstawie uchwały rady i finansowanych
z budżetu gminy,
8) koordynowanie działań związanych z przebiegiem robót, o których mowa w pkt 7,
9) przekazywanie do użytku inwestycji i rozliczenie jej kosztów poprzez:
a) sprawdzenie kalkulacji przedkładanych przez wykonawcę,
b) sporządzanie końcowych zestawień kosztów realizacji inwestycji i remontów,
c) wyegzekwowanie od projektanta lub wykonawcy należnych odszkodowań lub kar umownych,
d) przekazywanie inwestycji do użytkowania,
e) organizowanie lub udział w przeglądach gwarancyjnych;
10) prowadzenie spraw związanych z nadzorem nad robotami w zakresie budowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg wraz z niezbędną infrastrukturą,
11) nadzór nad wykonywanymi projektami oraz zapewnienie aktualnej
i kompletnej dokumentacji projektowej,
12) przeprowadzenie procesu inwestycyjnego od momentu analizy przed realizacyjnej do odbioru wykonanych prac i przekazania obiektu do użytkowania,
13) kontakty z projektantami oraz wykonawcami robót,
14) nadzór i odbiór robót budowlanych w imieniu inwestora, reprezentowanie inwestora w ramach umowy o wykonawstwo prac, prowadzenie korespondencji związanej z zakresem realizowanych przez referat zadań,
15) weryfikacja projektów stałych i czasowych organizacji ruchu,
16) prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem dróg,
17) wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.

Zadania pomocnicze:

1) przygotowywanie dokumentacji do przetargów,
2) weryfikowanie w terenie pod względem zasadności skarg, wniosków
i odwołań wpływających od mieszkańców,
3) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych wewnątrz referatu,
4) wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.

4. WARUNKI PRACY:

1) miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy Radzymin,
pl. Tadeusza Kościuszki 2, 05-250 Radzymin,
2) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
3) obowiązuje równoważny system czasu pracy z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin, przeciętnie 40-godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym; praca urzędu
w poniedziałki od 10.00 do 19.00, od wtorku do czwartku od godz. 8.00-16.00 i w piątki od godz. 8.00 do 15.00),
4) praca z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie),
5) praca biurowa w siedzibie Urzędu, związana z bezpośrednim kontaktem
z interesantami, ale wymagająca również wyjazdów służbowych oraz wyjazdów w teren,
6) przeważającą pozycją pracy jest praca siedząca,
7) u pracodawcy jest utworzony Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych,
8) budynek nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

5. WYMAGANE DOKUMENTY:

1) list motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się
o zatrudnienie (zał. nr 1),
4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem),
5) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
6) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
7) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych
z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów,
8) oświadczenie kandydata, o posiadaniu umiejętności w zakresie wskazanym przez niego w Curriculum Vitae oraz, że nie posiada przeciwwskazań
do wykonywania pracy na wolnym stanowisku, o które się ubiega,
9) kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata za zgodność
z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów,
10) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.


DOKUMENTY APLIKACYJNE:
LIST MOTYWACYJNY ORAZ CV POWINNY BYĆ OPATRZONE KLAUZULĄ:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie
z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji
w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie
z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.). Oświadczenie powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesami rekrutacji do pracy.

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w siedzibie Urzędu lub doręczone listownie
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 stycznia 2018 r. do godz. 19.00
na adres:

Urząd Miasta i Gminy Radzymin,
Pl. Tadeusza Kościuszki 2,
05-250 Radzymin
(sekretariat, pok. 24)

w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor/główny specjalista ds. utrzymania i eksploatacji dróg w Referacie Budowy i Utrzymania Dróg „1””.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu
do Urzędu) nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi w głównej siedzibie Urzędu (pok. 23) w dniu 16 stycznia 2018 r. o godz. 9.00.

Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się
na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl (Zarządzenie Nr 0050.100.2014 Burmistrza Radzymina z dnia 29 sierpnia 2014 r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na wolne kierownicze stanowiska urzędnicze” w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl oraz na tablicy informacyjnej w głównej siedzibie Urzędu przy pl. T. Kościuszki 2 w Radzyminie, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze.


INNE INFORMACJE:

Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć: oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż, oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy, potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych – zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy. Niezłożenie ww. dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę.

Osoby, które spełniły niezbędne wymagania formalne i zakwalifikowały
się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane.

Osoby, które nie spełniły niezbędnych wymagań formalnych i nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane.

Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia
z obowiązku zdania egzaminu.

Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej rekrutacji nie są odsyłane.

Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 30 dni
od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one komisyjnie zniszczone.

Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do drugiego etapu i których nazwiska zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat,
a następnie przekazane zostaną do archiwum zakładowego.


Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:

- w zakresie wymagań i zadań: Kierownik Referatu Budowy i Utrzymania Dróg – Marcin Sojecki tel. 22 667 68 82 lub Zastępca Kierownika Referatu Budowy i Utrzymania Dróg – Marlena Kondratczyk 22 667 68 89;
- w zakresie procedury naboru i spraw formalnych: Monika Orłowska - Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego, tel. 22 667 68 37

 

 

 Radzymin, dnia 03.01.2018 r.

Burmistrz
/-/ mgr Krzysztof Chaciński

 

 

 Zal Nr 1 Kwestionariusz oso.doc

Opublikowane przez: Anna Kotowska | Data wprowadzenia: 2018-01-03 13:09:13 | Data modyfikacji: 2018-01-19 13:20:32.
Data wprowadzenia: 2018-01-03 13:09:13
Data modyfikacji: 2018-01-19 13:20:32
Opublikowane przez: Anna Kotowska
« powrót