OgO.2110.13.2017
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Burmistrz Radzymina ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin.
STANOWISKO PRACY: od podinspektora do głównego specjalisty ds. utrzymania i eksploatacji dróg w Referacie Budowy i Utrzymania Dróg. wymiar czasu pracy – pełny etat, planowany termin zatrudnienia IV kwartał 2017 - I kwartał 2018.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1) obywatelstwo polskie, 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) wykształcenie wyższe techniczne I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, o preferowanych kierunkach: elektrycznym, budownictwo, energetycznym, 6) co najmniej 4 letni staż pracy zawodowej (preferowany na stanowiskach związanych z budową i remontami sieci infrastruktury oświetleniowej i energetycznej i/lub budową i remontami dróg), preferowane co najmniej 1 roczne doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, administracji rządowej lub w innych jednostkach budżetowych w zakresie zadań objętych niniejszym naborem, udokumentowany świadectwami pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu, 7) znajomość zasad budowy, utrzymania remontów i eksploatacji dróg, regulacji prawnych w zakresie dróg publicznych oraz podstaw prawa zamówień publicznych, 8) umiejętność posługiwania się mapami ewidencyjnymi i projektowymi, 9) znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego, prawo zamówień publicznych, ustawy o drogach publicznych, prawo budowlane, przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o finansach publicznych, 10) bardzo dobra obsługa komputera i pakietów MS Office (Word, Excel), 11) prawo jazdy kat. B, 12) dobra organizacja pracy, samodzielność, kreatywność, własna inicjatywa, umiejętność pracy pod presją czasu, systematyczność w działaniu, 13) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku. 2. WYMAGANIA DODATKOWE:
1) umiejętności i wiedza w zakresie konstrukcji, budowy, projektowania i eksploatacji urządzeń elektrycznych oraz infrastruktury oświetleniowej i energetycznej, 2) posiadanie dodatkowych kursów i szkoleń adekwatnych do tego stanowiska pracy, 3) znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa z zakresu postępowania administracyjnego i administracji samorządowej, 4) umiejętności: analizy i syntezy informacji, redagowania pism oraz samodzielnego rozwiązywania problemów, analizy i interpretacji przepisów aktów prawnych, organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole.
3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
1) prowadzenie spraw dotyczących modernizacji infrastruktury oświetleniowej, w szczególności: - przygotowanie – opracowywanie zakresu prac modernizacyjnych, - uczestniczenie w pracach realizujących modernizację, - uczestniczenie w pracach projektowych, - kontrola i nadzór nad prawidłową realizacją umów, - odbiór robót i rozliczenie umowy, - kontrola bieżącej konserwacji infrastruktury oświetleniowej; 2) działania związane z polityką energetyczną gminy Radzymin – w tym m.in. planowanie energetyczne i działania inwestycyjne oraz ich koordynacja z działaniami przedsiębiorstw energetycznych, 3) racjonalizowanie zużycia energii, 4) wykonywanie i zlecanie analiz opłacalności zastosowania rozwiązań poprawiających efektywność energetyczną gminy, 5) przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego dróg, mostów, przepustów, 6) koordynacja i nadzór nad naprawami dróg gminnych, 7) koordynacja i nadzór nad sprzętem w zasobach referatu w zakresie napraw, oraz wystawiania i rozliczania kart pojazdów, 8) realizacja spraw związanych z oznakowaniem pionowym i poziomym dróg, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wdrażanie zmian organizacji ruchu, 9) realizacja spraw związanych z wypłacaniem odszkodowań zdarzeń losowych, kolizji, które wydarzyły się na drogach gminnych z polisy OC posiadanej przez gminę, 10) nadzór i odbiór robót budowlanych w imieniu inwestora, reprezentowanie inwestora w ramach umowy o wykonawstwo prac, prowadzenie korespondencji związanej z zakresem realizowanych przez referat zadań, 11) organizowanie i udział w przeglądach gwarancyjnych, 12) podejmowanie czynności mających na celu przeciwdziałanie niszczeniu dróg przez ich użytkowników, 13) uczestniczenie w nadzorze nad zimowym utrzymaniem dróg i chodników, 14) udział merytoryczny w przygotowywaniu przez Biuro Zamówień Publicznych dokumentacji przetargowych, 15) weryfikowanie w terenie pod względem zasadności skarg, wniosków i odwołań wpływających od mieszkańców, 16) nadzór nad zadaniami z zakresu energetyki i oświetlenia na terenie Gminy Radzymin, 17) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych wewnątrz referatu, 18) kompletowanie i przekazywanie potrzeb w zakresie materiałów, narzędzi i oprzyrządowania grupie remontowej. 4. WARUNKI PRACY:
1) miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy Radzymin, pl. Tadeusza Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, 2) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, 3) obowiązuje równoważny system czasu pracy z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin, przeciętnie 40-godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym; praca urzędu w poniedziałki od godz. 10.00 do 19.00, od wtorku do czwartku od godz. 8.00 do 16.00 i w piątki od godz. 8.00 do 15.00), 4) praca z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie), 5) praca biurowa w siedzibie Urzędu, związana z bezpośrednim kontaktem z interesantami, ale wymagająca również wyjazdów służbowych oraz wyjazdów w teren, 6) przeważającą pozycją pracy jest praca siedząca, 7) u pracodawcy jest utworzony Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, 8) budynek nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
5. WYMAGANE DOKUMENTY:
1) list motywacyjny, 2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej, 3) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zał. nr 1), 4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), 5) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, 6) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, 7) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów, 8) oświadczenie kandydata, o posiadaniu umiejętności w zakresie wskazanym przez niego w Curriculum Vitae oraz, że nie posiada przeciwwskazań do wykonywania pracy na wolnym stanowisku, o które się ubiega, 9) kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów, 10) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
DOKUMENTY APLIKACYJNE: LIST MOTYWACYJNY ORAZ CV POWINNY BYĆ OPATRZONE KLAUZULĄ: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.).
Oświadczenie powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesami rekrutacji do pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w siedzibie Urzędu lub doręczone listownie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18 grudnia 2017 r. do godz. 19.00 na adres:
Urząd Miasta i Gminy Radzymin, Pl. Tadeusza Kościuszki 2, 05-250 Radzymin (sekretariat, pok. 24)
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze od podinspektora do głównego specjalisty ds. utrzymania i eksploatacji dróg w Referacie Budowy i Utrzymania Dróg.”.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do Urzędu) nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w głównej siedzibie Urzędu (pok. 23) w dniu 19 grudnia 2017 r. o godz. 8.30.
Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl (Zarządzenie Nr 0050.100.2014 Burmistrza Radzymina z dnia 29 sierpnia 2014 r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na wolne kierownicze stanowiska urzędnicze” w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin). Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl oraz na tablicy informacyjnej w głównej siedzibie Urzędu przy pl. T. Kościuszki 2 w Radzyminie, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze.
INNE INFORMACJE:
Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć: oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż, oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy, potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych – zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy. Niezłożenie ww. dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę.
Osoby, które spełniły niezbędne wymagania formalne i zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane.
Osoby, które nie spełniły niezbędnych wymagań formalnych i nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane.
Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu.
Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej rekrutacji nie są odsyłane.
Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one komisyjnie zniszczone.
Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do drugiego etapu i których nazwiska zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane zostaną do archiwum zakładowego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
- w zakresie wymagań i zadań: Kierownik Referatu Budowy i Utrzymania Dróg – Marcin Sojecki tel. 22 667 68 82 lub Zastępca Kierownika Referatu Budowy i Utrzymania Dróg – Marlena Kondratczyk 22 667 68 89; - w zakresie procedury naboru i spraw formalnych: Monika Orłowska - Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego, tel. 22 667 68 37
Burmistrz /-/ mgr Krzysztof Chaciński
Radzymin, dnia 05.12.2017 r. Kwestionariusz osobowy |