OgO.2110.8.2017
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Burmistrz Radzymina ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin.
STANOWISKO PRACY OD PODINSPEKTORA DO INSPEKTORA DS. GOSPODARKI KOMUNALNEJ W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ (stanowisko ustalone odpowiednio do kwalifikacji i doświadczenia kandydata),
wymiar czasu pracy – pełny etat, planowany/proponowany termin zatrudnienia: IV kwartał 2017 r. – I kwartał 2018 r.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1) obywatelstwo polskie, 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym. Preferowane kierunki wykształcenia prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie, zarządzanie nieruchomościami, ekonomika przedsiębiorstw, budowlane i inne techniczne, 6) co najmniej 3 letni staż pracy zawodowy w zakresie zadań określonych na stanowisku objętym niniejszym naborem, udokumentowany świadectwami pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu, 7) umiejętność posługiwania się mapami ewidencyjnymi, 8) znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, prawo zamówień publicznych oraz innych niezbędnych do wykonywania powierzonych obowiązków, 9) bardzo dobra obsługa komputera i pakietów MS Office (Word, Excel) i innych urządzeń biurowych, 10) dobra organizacja pracy, samodzielność, kreatywność, własna inicjatywa, umiejętność pracy pod presją czasu, systematyczność w działaniu, 11) prawo jazdy kat. B, 12) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
2. WYMAGANIA DODATKOWE:
1) preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego w realizowaniu działań związanych z pracami komunalnymi (w tym min. dotyczącymi placów, chodników, skwerów, przystanków autobusowych, gruntów zabudowanych i niezabudowanych) poprzez własne ekipy gospodarcze oraz zlecenia zewnętrzne z zastosowaniem trybów zamówień określonych w ustawie prawo zamówień publicznych i wewnętrznych uregulowań do postępowań poniżej równowartości 30.000 euro, 2) preferowane doświadczenie w prowadzeniu spraw związanych z zatrudnianiem osób kierowanych przez sąd do odbycia kary poprzez pracę na cele społeczne i organizowanie im pracy, 3) mile widziana znajomość obowiązków ciążących na gminie w związku z użytkowaniem publicznych placów zabaw, siłowni zewnętrznych i im podobnych, 4) umiejętności: analizy i syntezy informacji, korzystania z przepisów, ich interpretacji i stosowania, płynnego formułowania myśli, redagowania pism urzędowych oraz samodzielnego rozwiązywania problemów, organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole, dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań, 5) posiadanie dodatkowych kursów i szkoleń, adekwatnych do tego stanowiska pracy, 6) znajomość Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin.
3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
1) przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego placów zabaw i rekreacji oraz urządzeń małej architektury miejskiej, 2) bieżące utrzymanie zieleni miejskiej z wyłączeniem przynależnej do dróg i pasów drogowych, 3) dbałość o jakość i terminowe załatwianie spraw związanych z nadzorowanymi robotami i zadaniami oraz zgodnością z ustalonym zakresem, a) udział w dokonywaniu odbiorów wykonywanych robót i zadań, b) rozliczenie finansowe nadzorowanych robót i zadań, c) prowadzenie rejestru wykonanych prac przez grupę robotników gospodarczych, 4) realizacja zadań w ramach kompetencji na stanowisku z zakresu ustawy o funduszu sołeckim, 5) konserwacja i bieżące utrzymanie w czystości wiat przystankowych, koszy parkowych, słupów ogłoszeniowych itp., 6) przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do uruchamiania procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz udział w prowadzonych postępowaniach w zakresie własnych obowiązków, 7) weryfikowanie w terenie pod względem zasadności skarg, wniosków i odwołań wpływających do urzędu w sprawach przynależnych do zajmowanego stanowiska, 8) kompletowanie i przechowywanie dokumentów z zakresu swojego stanowiska pracy, 9) udział w sporządzaniu kwartalnych sprawozdań z udzielonych zamówień, 10) utrzymywanie we właściwym stanie mogił zbiorowych poległych żołnierzy na Cmentarzu Poległych i innych osób biorących udział w walkach narodowo-wyzwoleńczych oraz pozostałych miejsc pamięci narodowej, 11) udział w opracowaniu referatowego planu wydatków budżetowych i planu zamówień publicznych, 12) organizowanie prac dla grupy robotników gospodarczych, 13) nadzór nad pracami zleconymi przez gminę w systemie zadań zlecanych w trybie zamówień publicznych i innych, 14) nadzór nad robotami publicznymi organizowanymi w porozumieniu z Powiatowym Urzędem Pracy, 15) wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.
4. WARUNKI PRACY:
1. Miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy Radzymin: Pl. Tadeusza Kościuszki 2, 05-250 Radzymin; 2. Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy; 3. Obowiązuje równoważny system czasu pracy z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin, przeciętnie 40-godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym (praca urzędu w poniedziałki od 10.00 do 19.00, od wtorku do czwartku od godz. 8.00-16.00 i w piątki od godz. 8.00 do 15.00) lub w systemie pracy od poniedziałku do piątku od godz. 7.00 – 15.00; 4. Praca z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie); 5. Praca biurowa w siedzibie Urzędu, związana z bezpośrednim kontaktem z interesantami, wymagająca również wyjazdów służbowych oraz wyjazdów w teren; 6. Przeważającą pozycją pracy jest praca siedząca; 7. U pracodawcy jest utworzony Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych; 8. Budynek nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
5. WYMAGANE DOKUMENTY:
1. List motywacyjny; 2. Życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; 3. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zał. nr 1); 4. Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem); 5. Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe; 6. Oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne; 7. Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów; 8. Oświadczenie kandydata, o posiadaniu umiejętności w zakresie wskazanym przez niego w Curriculum Vitae oraz, że nie posiada przeciwwskazań do wykonywania pracy na wolnym stanowisku, o które się ubiega; 9. Kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów; 10. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
DOKUMENTY APLIKACYJNE: LIST MOTYWACYJNY ORAZ CV POWINNY BYĆ OPATRZONE KLAUZULĄ: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U.z 2016, poz. 922). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.).
Oświadczenie powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesami rekrutacji do pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w siedzibie Urzędu lub doręczone listownie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 7 listopada 2017 r. do godz. 16.00 pod adresem:
Urząd Miasta i Gminy Radzymin, Pl. Tadeusza Kościuszki 2, 05-250 Radzymin (sekretariat, pok. 24)
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze „Od podinspektora do inspektora ds. gospodarki komunalnej w Referacie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej”.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do Urzędu) nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w głównej siedzibie Urzędu (pok. 23) w dniu 8 listopada 2017 r. o godz. 9.00
Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl (Zarządzenie Nr 0050.100.2014 Burmistrza Radzymina z dnia 29 sierpnia 2014 r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na wolne kierownicze stanowiska urzędnicze” w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin). Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl oraz na tablicy informacyjnej w głównej siedzibie Urzędu przy pl. T. Kościuszki 2 w Radzyminie, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze.
INNE INFORMACJE:
Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć: oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż, oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy, potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych – zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy. Niezłożenie ww. dokumentów będzie skutkowało niezawarciem umowy o pracę.
Osoby, które spełniły niezbędne wymagania formalne i zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym poinformowane drogą telefoniczną, e-mail-ową lub pocztową.
Osoby, które nie spełniły niezbędnych wymagań formalnych i nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym poinformowane drogą telefoniczną, e-mail-ową lub pocztową.
Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu.
Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej rekrutacji nie są odsyłane.
Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one komisyjnie zniszczone.
Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do drugiego etapu i których nazwiska zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane zostaną do archiwum zakładowego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
- w zakresie procedury naboru i spraw formalnych: Monika Orłowska - Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego, tel. (22) 667 68 37.
Radzymin, dnia 26.10.2017 r.
Burmistrz /-/ mgr Krzysztof Chaciński
Kwestionariusz osobowy |