Zakończone

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO
URZĘDNICZE - STANOWISKO PRACY OD PODINSPEKTORA DO
INSPEKTORA DS. GOSPODARKI KOMUNALNEJ W REFERACIE
GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ 

OgO.2110.8.2017

OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Burmistrz Radzymina ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
 w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin,
Pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin.


STANOWISKO PRACY
OD PODINSPEKTORA DO INSPEKTORA DS. GOSPODARKI KOMUNALNEJ
W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ
(stanowisko ustalone odpowiednio do kwalifikacji i doświadczenia kandydata),


 
wymiar czasu pracy – pełny etat,
planowany/proponowany termin zatrudnienia:
IV kwartał 2017 r. – I kwartał 2018 r.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

1) obywatelstwo polskie,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym. Preferowane kierunki wykształcenia prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie, zarządzanie nieruchomościami, ekonomika przedsiębiorstw, budowlane i inne techniczne,
6) co najmniej 3 letni staż pracy zawodowy w zakresie zadań określonych na stanowisku objętym niniejszym naborem, udokumentowany świadectwami pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu,
7) umiejętność posługiwania się mapami ewidencyjnymi,
8) znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, prawo zamówień publicznych oraz innych niezbędnych do wykonywania powierzonych obowiązków,
9) bardzo dobra obsługa komputera  i pakietów MS Office (Word, Excel) i innych urządzeń biurowych,
10)  dobra organizacja pracy, samodzielność, kreatywność, własna inicjatywa, umiejętność pracy pod presją czasu, systematyczność w działaniu,
11)  prawo jazdy kat. B,
12)  stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.

2. WYMAGANIA DODATKOWE:

1) preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego w realizowaniu działań związanych z pracami komunalnymi (w tym min. dotyczącymi placów, chodników, skwerów, przystanków autobusowych, gruntów zabudowanych i niezabudowanych) poprzez własne ekipy gospodarcze oraz zlecenia zewnętrzne z zastosowaniem trybów zamówień określonych w ustawie prawo zamówień publicznych i wewnętrznych uregulowań do postępowań poniżej równowartości 30.000 euro,
2) preferowane doświadczenie w prowadzeniu spraw związanych z zatrudnianiem osób kierowanych przez sąd do odbycia kary poprzez pracę na cele społeczne i organizowanie im pracy,
3) mile widziana znajomość obowiązków ciążących na gminie w związku z użytkowaniem publicznych placów zabaw, siłowni zewnętrznych i im podobnych,
4) umiejętności: analizy i syntezy informacji, korzystania z przepisów, ich interpretacji i stosowania, płynnego formułowania myśli, redagowania pism urzędowych oraz samodzielnego rozwiązywania problemów, organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole, dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań,
5) posiadanie dodatkowych kursów i szkoleń, adekwatnych do tego stanowiska pracy,
6) znajomość Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin.

3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:

1) przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego placów zabaw i rekreacji oraz urządzeń małej architektury miejskiej,
2) bieżące utrzymanie zieleni miejskiej z wyłączeniem przynależnej do dróg i pasów drogowych,
3) dbałość o jakość i terminowe załatwianie spraw związanych z nadzorowanymi robotami i zadaniami oraz zgodnością z ustalonym zakresem,
a) udział w dokonywaniu odbiorów wykonywanych robót i zadań,
b) rozliczenie finansowe nadzorowanych robót i zadań,
c) prowadzenie rejestru wykonanych prac przez grupę robotników gospodarczych,
4) realizacja zadań w ramach kompetencji na stanowisku z zakresu ustawy o funduszu sołeckim,
5) konserwacja i bieżące utrzymanie w czystości wiat przystankowych, koszy parkowych, słupów ogłoszeniowych itp.,
6) przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do uruchamiania procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz udział w prowadzonych postępowaniach w zakresie własnych obowiązków,
7) weryfikowanie w terenie pod względem zasadności skarg, wniosków i odwołań wpływających do urzędu w sprawach przynależnych
do zajmowanego stanowiska,
8) kompletowanie i przechowywanie dokumentów z zakresu swojego stanowiska pracy,
9) udział w sporządzaniu kwartalnych sprawozdań z udzielonych zamówień,
10) utrzymywanie we właściwym stanie mogił zbiorowych poległych żołnierzy na Cmentarzu Poległych i innych osób biorących udział w walkach narodowo-wyzwoleńczych oraz pozostałych miejsc pamięci narodowej,
11) udział w opracowaniu referatowego planu wydatków budżetowych i planu zamówień publicznych,
12) organizowanie prac dla grupy robotników gospodarczych,
13) nadzór nad pracami zleconymi przez gminę w systemie zadań zlecanych w trybie zamówień publicznych i innych,
14) nadzór nad robotami publicznymi organizowanymi w porozumieniu z Powiatowym Urzędem Pracy,
15) wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.

4.  WARUNKI PRACY:

1. Miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy Radzymin: Pl. Tadeusza Kościuszki 2, 05-250 Radzymin;
2. Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy;
3. Obowiązuje równoważny system czasu pracy z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin, przeciętnie 40-godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym (praca urzędu w poniedziałki od 10.00 do 19.00, od wtorku do czwartku od godz. 8.00-16.00 i w piątki od godz. 8.00 do 15.00) lub w systemie pracy od poniedziałku do piątku od godz. 7.00 – 15.00;
4. Praca z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie);
5. Praca biurowa w siedzibie Urzędu, związana z bezpośrednim kontaktem z interesantami, wymagająca również wyjazdów służbowych oraz wyjazdów w teren;
6. Przeważającą pozycją pracy jest praca siedząca;
7. U pracodawcy jest utworzony Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych;
8. Budynek nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

5. WYMAGANE DOKUMENTY:

1. List motywacyjny;
2. Życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
3. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zał. nr 1);
4. Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
5. Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
6. Oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne;
7. Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów;
8. Oświadczenie kandydata, o posiadaniu umiejętności w zakresie wskazanym przez niego w Curriculum Vitae oraz, że nie posiada przeciwwskazań do wykonywania pracy na wolnym stanowisku, o które się ubiega;
9. Kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów;
10. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

DOKUMENTY APLIKACYJNE:
LIST MOTYWACYJNY ORAZ CV POWINNY BYĆ OPATRZONE KLAUZULĄ:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U.z 2016, poz. 922). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.).

Oświadczenie powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesami rekrutacji do pracy.

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w siedzibie Urzędu lub doręczone listownie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 7 listopada 2017 r. do godz. 16.00
pod adresem:

Urząd Miasta i Gminy Radzymin,
Pl. Tadeusza Kościuszki 2,
05-250 Radzymin
(sekretariat, pok. 24)

w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze „Od podinspektora do inspektora ds. gospodarki komunalnej w Referacie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej”.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do Urzędu) nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi w głównej siedzibie Urzędu (pok. 23) w dniu 8 listopada 2017 r. o godz. 9.00

Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl (Zarządzenie Nr 0050.100.2014 Burmistrza Radzymina z dnia 29 sierpnia 2014 r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na wolne kierownicze stanowiska urzędnicze” w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl oraz na tablicy informacyjnej w głównej siedzibie Urzędu przy pl. T. Kościuszki 2 w Radzyminie, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze.

INNE INFORMACJE:

Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć: oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż, oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy, potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych – zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy. Niezłożenie ww. dokumentów będzie skutkowało niezawarciem umowy o pracę.

Osoby, które spełniły niezbędne wymagania formalne i zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym poinformowane drogą telefoniczną, e-mail-ową lub pocztową.

Osoby, które nie spełniły niezbędnych wymagań formalnych i nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym poinformowane drogą telefoniczną, e-mail-ową lub pocztową.

Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu.

Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej rekrutacji nie są odsyłane.

Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one komisyjnie zniszczone.

Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do drugiego etapu i których nazwiska zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane zostaną do archiwum zakładowego.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:

- w zakresie procedury naboru i spraw formalnych: Monika Orłowska - Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego, tel. (22) 667 68 37.

 
Radzymin, dnia  26.10.2017 r.

Burmistrz
/-/ mgr Krzysztof Chaciński

Kwestionariusz osobowy

 

Opublikowane przez: Anna Kotowska | Autor: Monika Orłowska - Kierownik Referatu OgO | Data wprowadzenia: 2017-10-26 15:54:34 | Data modyfikacji: 2017-11-22 15:38:23.
Data wprowadzenia: 2017-10-26 15:54:34
Data modyfikacji: 2017-11-22 15:38:23
Autor: Monika Orłowska - Kierownik Referatu OgO
Opublikowane przez: Anna Kotowska
« powrót