Zakończone

 

OgO.2110.4.2017

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Burmistrz Radzymina ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2,
05-250 Radzymin.


STANOWISKO PRACY:
Zastępca Kierownika
Referatu Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Utrzymania Dróg.

wymiar czasu pracy – pełny etat.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

1) obywatelstwo polskie;
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie wyższe pierwszego stopnia w rozumieniu przepisów
o szkolnictwie wyższym o kierunku: administracja, drogownictwo, budownictwo, geodezja;
6) co najmniej 4 letni staż pracy zawodowej (preferowany na stanowiskach związanych z budową i remontami dróg);
7) znajomość zasad funkcjonowania gospodarki komunalnej oraz budowy, utrzymania remontów i eksploatacji dróg, regulacji prawnych w zakresie dróg publicznych;
8) umiejętność posługiwania się mapami ewidencyjnymi i projektowymi;
9) znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego, prawo zamówień publicznych, ustawy o drogach publicznych, prawo budowlane, przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o finansach publicznych;
10) bardzo dobra obsługa komputera i pakietów MS Office (Word, Excel) i innych urządzeń biurowych;
11) prawo jazdy kat. B;
12) zdolności w zakresie organizacji, zarządzania i kierowania zespołem ludzi;
13) dobra organizacja pracy, samodzielność, kreatywność, własna inicjatywa, umiejętność pracy pod presją czasu, systematyczność w działaniu;
14) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.

2. WYMAGANIA DODATKOWE:

1) preferowane doświadczenie zawodowe w drogownictwie lub budownictwie;
2) preferowane wykształcenie techniczne w rozumieniu ukończenia szkoły lub uczelni technicznej lub uczestniczenie w ostatnim roku nauki;
3) preferowane posiadanie uprawnień w zakresie drogownictwa;
4) umiejętności: analizy i syntezy informacji, redagowania pism oraz samodzielnego rozwiązywania problemów, analizy i interpretacji przepisów aktów prawnych, organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole;
5) znajomość kosztorysowania.


3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:

1) realizacja zadań gminy w zakresie drogownictwa;
2) opracowanie planów i projektów, modernizacji, napraw, remontów, utrzymania i ochrony dróg oraz obiektów drogowych;
3) współdziałanie z innymi zarządcami dróg na terenie gminy w zakresie zadań referatu;
4) prowadzenie spraw związanych z remontami, budową, przebudową i utrzymaniem oświetlenia drogowego;
5) przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego dróg, mostów, przepustów;
6) nadzór nad naprawami dróg gminnych;
7) realizacja spraw związanych z oznakowaniem pionowym i poziomym dróg, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wdrażanie zmian organizacji ruchu;
8) podejmowanie czynności mających na celu przeciwdziałanie niszczeniu dróg przez ich użytkowników;
9) uczestniczenie w nadzorze nad zimowym utrzymaniem dróg i chodników;
10) weryfikowanie w terenie pod względem zasadności skarg, wniosków i odwołań wpływających od mieszkańców;
11) nadzór nad bieżącym utrzymaniem placów i skwerów;
12) planowanie, przygotowanie i realizacja bieżącego utrzymania i konserwacji zieleni miejskiej;
13) realizacja bieżącego utrzymania ogólnodostępnych gminnych placów zabaw;
14) realizacja bieżącego utrzymania wiat przystankowych, ławek parkowych, koszy parkowych, słupów ogłoszeniowych i innych elementów małej architektury;
15) realizacja i rozliczanie zadań związanych z Funduszem Sołeckim;
16) nadzór nad wykonywaniem robót interwencyjnych i zabezpieczeniowych;
17) przygotowywanie i realizacja postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na wykonywanie robót budowlanych, dostaw i usług w zakresie prowadzonych spraw, zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami wewnętrznymi;
18) inicjowanie i podejmowanie przedsięwzięć w celu zapewnienia właściwej i terminowej realizacji zadań zawartych w budżecie gminy, współdziałanie ze Skarbnikiem oraz Referatem Planowania i Realizacji Budżetu w przedmiotowym zakresie;
19) przygotowywanie w zakresie właściwości projektów uchwał i innych materiałów dla Rady Miejskiej i jej Komisji wraz z uzasadnieniem;
20) opracowywanie w zakresie właściwości projektów zarządzeń Burmistrza, umów, porozumień i innych dokumentów;
21) opracowywanie analiz i sprawozdań z prowadzonych spraw, w tym opracowywanie i składanie obowiązujących sprawozdań statystycznych;
22) współpraca i współdziałanie z Radą Miejską i jej Komisjami, radnymi, organami jednostek pomocniczych gminy i organizacjami mieszkańców gminy;
23) współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu, jednostkami organizacyjnymi gminy, organami administracji publicznej i innymi instytucjami;
24) zastępowanie kierownika referatu.

4. WARUNKI PRACY:

1) miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy Radzymin,
pl. Tadeusza Kościuszki 2, 05-250 Radzymin;
2) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy;
3) obowiązuje równoważny system czasu pracy z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin, przeciętnie 40-godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym (praca w poniedziałki od 10.00 do 19.00, od wtorku do czwartku od godz. 8.00-16.00 i w piątki od godz. 8.00 do 15.00);
4) praca z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie);
5) praca biurowa w siedzibie Urzędu, związana z bezpośrednim kontaktem z interesantami, ale wymagająca również wyjazdów służbowych oraz wyjazdów w teren (wizja w terenie);
6) przeważającą pozycją pracy jest praca siedząca;
7) u pracodawcy jest utworzony Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych,
8) budynek nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

5. WYMAGANE DOKUMENTY:

1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
3) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zał. nr 1);
4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
5) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
6) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne;
7) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów;
8) oświadczenie kandydata, o posiadaniu umiejętności w zakresie wskazanym przez niego w Curriculum Vitae oraz, że nie posiada przeciwwskazań do wykonywania pracy na wolnym stanowisku, o które się ubiega;
9) kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów;
10) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.


DOKUMENTY APLIKACYJNE:
LIST MOTYWACYJNY ORAZ CV POWINNY BYĆ OPATRZONE KLAUZULĄ:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie
z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902).
Oświadczenie powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesami rekrutacji do pracy.

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w siedzibie Urzędu lub doręczone listownie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 lipca 2017 r. do godz. 19.00

pod adresem:

Urząd Miasta i Gminy Radzymin,
Pl. Tadeusza Kościuszki 2,
05-250 Radzymin
(sekretariat, pok. 24)

w zaklejonych kopertach z dopiskiem:

„Nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika Referatu Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Utrzymania Dróg”.

 Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do Urzędu) nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi w głównej siedzibie Urzędu (pok. 23) w dniu 18 lipca 2017 r. o godz. 9.00

Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl (Zarządzenie Nr 0050.100.2014 Burmistrza Radzymina z dnia 29 sierpnia 2014 r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na wolne kierownicze stanowiska urzędnicze” w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl oraz na tablicy informacyjnej w głównej siedzibie Urzędu przy pl. T. Kościuszki 2 w Radzyminie, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze.


INNE INFORMACJE:
Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć: oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż, oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy, potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych – zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy. Niezłożenie ww. dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę.

Osoby, które spełniły niezbędne wymagania formalne i zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane.

Osoby, które nie spełniły niezbędnych wymagań formalnych i nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane.

Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu.

Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej rekrutacji nie są odsyłane.

Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one komisyjnie zniszczone.

Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do drugiego etapu i których nazwiska zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane zostaną do archiwum zakładowego.


Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:

 w zakresie wymagań i zadań: Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Utrzymania Dróg - Robert Nogalski - tel. (22) 786-62-92/93 wew.149;
 w zakresie procedury naboru i spraw formalnych: Monika Orłowska - Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego, tel. (22) 786-62-92/93 wew. 130.


Radzymin, dnia 6 lipca 2017 r.

Burmistrz Radzymina

/-/ Krzysztof Chaciński

 

 KWESTIONARIUSZ_.pdf

Opublikowane przez: Anna Kotowska | Autor: Adam Ślubowski - Sekretarz Gminy | Data wprowadzenia: 2017-07-06 16:10:34 | Data modyfikacji: 2017-08-07 10:39:04.
Data wprowadzenia: 2017-07-06 16:10:34
Data modyfikacji: 2017-08-07 10:39:04
Autor: Adam Ślubowski - Sekretarz Gminy
Opublikowane przez: Anna Kotowska
« powrót