OgO.2110.7.2016
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Burmistrz Radzymina ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin, pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin.
STANOWISKO PRACY: inspektor ds. zamówień publicznych w Biurze Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin,
wymiar czasu pracy – pełny etat,
proponowany termin zatrudnienia – IV kwartał 2016 r.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1) obywatelstwo polskie; 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku; 5) wykształcenie wyższe co najmniej pierwszego stopnia, preferowane kierunki: administracja publiczna, prawo lub studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych; 6) minimum pięcioletni staż pracy, w tym minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe przy przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; 7) znajomość przepisów prawa z obszaru zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań; 8) znajomość zagadnień realizacji zamówień publicznych w szczególności dokumentowania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym umiejętność samodzielnego opracowania kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego.
2. WYMAGANIA DODATKOWE:
1) preferowane – doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego w zakresie przygotowywania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; 2) preferowane doświadczenie w przygotowywaniu projektów aktów normatywnych; 3) znajomość przepisów ustaw z zakresu prawa samorządowego, w szczególności przepisów prawnych regulujących ustrój, kompetencje i finanse publiczne samorządu gminnego, postępowania administracyjnego, Prawa budowlanego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz aktów wykonawczych do nich; 4) umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, skrupulatność; 5) znajomość aktualnych dyrektyw unijnych w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych; 6) prawo jazdy kat. B.
3. WARUNKI PRACY
1) miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy Radzymin, pl. Tadeusza Kościuszki 2, 05-250 Radzymin; 2) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy; 3) obowiązuje równoważny system czasu pracy z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin, przeciętnie 40-godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym (praca w poniedziałki od 10.00 do 19.00, od wtorku do czwartku od godz. 8.00-16.00 i w piątki od godz. 8.00 do 15.00); 4) praca z komputerem, obsługa urządzeń technicznych i narzędzi informatycznych; 5) praca biurowa w siedzibie Urzędu; 6) przeważającą pozycją pracy jest praca siedząca; 7) u pracodawcy jest utworzony Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych; 8) budynek nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
4. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
1) przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym: - opracowywanie i publikowanie ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, - przygotowywanie i publikowanie w BIP Urzędu dokumentów takich jak min.: ogłoszenia, SIWZ, wyjaśnienia, - przygotowywanie treści i prowadzenie korespondencji z Wykonawcami w trakcie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, - przygotowywanie rozstrzygnięć/unieważnień postępowań; 2) udział w pracach komisji przetargowej, sporządzenie protokołów postępowania o zamówienie publiczne; 3) przygotowywanie projektów aktów normatywnych regulujących udzielanie zamówień publicznych w UMiG; 4) opracowywanie treści rozstrzygnięć odwołań i udział w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą i sądem w związku z prowadzonymi postepowaniami; 5) udział w przygotowywaniu umów pod względem zgodności z przepisami z zakresu zamówień publicznych; 6) przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 30 tys. euro; 7) prowadzenie rejestru umów i statystyki zamówień publicznych, sporządzanie planu zamówień, planu postepowań i sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych; 8) przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwizacji; 9) współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie udzielania zamówień publicznych.
5. WYMAGANE DOKUMENTY: 1) list motywacyjny; 2) życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; 3) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zał. nr 1); 4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia; 5) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe; 6) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne; 7) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów; 8) oświadczenie kandydata o posiadaniu umiejętności w zakresie wskazanym przez niego w Curriculum Vitae oraz, że nie posiada przeciwwskazań do wykonywania pracy na wolnym stanowisku, o które się ubiega; 9) kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów; 10) inne dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji i umiejętności.
DOKUMENTY APLIKACYJNE: LIST MOTYWACYJNY ORAZ CV POWINNY BYĆ OPATRZONE KLAUZULĄ: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2016, poz. 902).
Oświadczenie powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesami rekrutacji do pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 6 października 2016 r. do godz. 16.00 pod adresem:
Urząd Miasta i Gminy Radzymin Pl. Tadeusza Kościuszki 2 05-250 Radzymin (sekretariat, pok. 24)
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze inspektor ds. zamówień publicznych w Biurze Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin”. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do Urzędu), nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w głównej siedzibie Urzędu (pok. 23) w dniu 7 października 2016 r. o godz. 10.00.
Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl (Zarządzenie Nr 0050.100.2014 Burmistrza Radzymina z dnia 29 sierpnia 2014 r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na wolne kierownicze stanowiska urzędnicze” w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin). Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl oraz na tablicy informacyjnej w głównej siedzibie Urzędu przy pl. T. Kościuszki 2 w Radzyminie, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze.
INNE INFORMACJE:
Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć: oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż, oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy, potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych – zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy. Niezłożenie ww. dokumentów będzie skutkowało niezawarciem umowy o pracę.
Osoby, które spełniły niezbędne wymagania formalne i zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane.
Osoby, które nie spełniły niezbędnych wymagań formalnych i nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane.
Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu.
Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej rekrutacji nie są odsyłane.
Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one komisyjnie zniszczone.
Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do drugiego etapu i których nazwiska zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane zostaną do archiwum zakładowego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: - w zakresie wymagań i zadań: Główny Specjalista ds. zamówień publicznych w Biurze Zamówień Publicznych - Malwina Parandyk, tel. (22) 786-62-92/93 wew.134; - w zakresie procedury naboru i spraw formalnych: Monika Orłowska - Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego, tel. (22) 786-62-92/93 wew.130.
Burmistrz /-/ mgr Krzysztof Chaciński
Radzymin, dnia 22.09.2016 r. KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE |