OgO.2110.10.2015
Burmistrz Radzymina ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin.
STANOWISKO PRACY: od podinspektora do inspektora ds. rolnictwa i rozwoju obszarów wiejskich w Referacie Środowiska i Gospodarki Odpadami wymiar czasu pracy – pełny etat.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE: 1) obywatelstwo polskie; 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 3) nieposzlakowana opinia; 4) wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu ustawy o szkolnictwie wyższym o kierunku rolnictwo lub pokrewne; 5) co najmniej 2 letni staż pracy na podobnym stanowisku; 6) biegła znajomość obsługi programów biurowych, w tym: pakiet Microsoft Office oraz obsługi urządzeń biurowych; 7) znajomość przepisów: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o kształtowaniu ustroju rolnego, ustawy Prawo wodne, ustawy o wliczaniu okresów pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym do pracowniczego stażu pracy, o ochronie przyrody, prawo ochrony środowiska, znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, prawa zamówień publicznych; 8) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
2. WYMAGANIA DODATKOWE: 1) preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego, administracji rządowej lub w innych budżetowych jednostkach organizacyjnych w zakresie objętym naborem a także w agencjach rządowych, których zakresem działania są sprawy związane z rolnictwem; 2) znajomość organizacji jednostek samorządu terytorialnego i ich zadań; 3) dobra organizacja pracy, umiejętność pracy indywidualnie i w zespole, umiejętność redagowania pism, wysoka kultura osobista, komunikatywność, systematyczność, odpowiedzialność oraz dokładność i uczciwość, umiejętność pracy z klientem; 4) odporność na stres.
3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU: 1) wydawanie zaświadczeń o pracy w gospodarstwie rolnym rodziców lub własnym na podstawie sporządzanych protokołów wnioskodawcy i zeznań świadków; 2) lustracja pól uprawnych pod kątem zachwaszczenia; 3) zawiadamianie rolników o obowiązku likwidacji chwastów i wyznaczanie terminu ich likwidacji, w tym wydawanie decyzji z rygorem natychmiastowej wykonalności; 4) przeprowadzanie kontroli i orzekanie o odebraniu zwierząt właścicielowi na czas określony lub trwały; 5) współpraca z Inspekcją Weterynaryjną, Powiatowym Lekarzem Weterynarii w Warszawie oraz z fundacjami ochrony zwierząt; 6) wydawanie zezwoleń na utrzymanie psa rasy uznanej za agresywną; 7) realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 14 grudnia 1995 roku o izbach rolniczych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1079 z późn. zm.); 8) realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 roku o kształtowaniu ustroju rolnego (Dz. U. z 2012 r. poz. 803): a) sporządzanie list wyborców, b) wysyłanie wniosków o udostępnianie danych osobowych rolników, c) koordynacja całości przeprowadzenia wyborów; 9) przyjmowanie oświadczenia wnioskodawcy o posiadaniu kwalifikacji rolnych; 10) wydawanie zaświadczeń potwierdzających osobiste prowadzenie gospodarstwa rolnego do przedkładania w kancelarii notarialnej, w Starostwie Powiatu Wołomińskiego, ARiMR, ARR; 11) coroczna aktualizacja wykazów gospodarstw rolnych; 12) prowadzenie spraw związanych z kontrolą w sprawie zawarcia obowiązkowego ubezpieczenia budynków wchodzących w skład gospodarstwa rolnego i OC rolników; 13) współpraca z Państwową Inspekcją Ochrony Roślin i Nasiennictwa; 14) informowanie rolników o pojawianiu się agrofagów (komunikaty); 15) współpraca ze służbami weterynaryjnymi w zakresie lecznictwa i profilaktyki weterynaryjnej; 16) udział w komisji do wyceny chorych zwierząt przeznaczonych do uboju, w związku z wystąpieniem choroby zwalczanej na koszt państwa; 17) prowadzenie spraw związanych ze zbiorem, transportem i odbiorem padłych zwierząt gospodarskich; 18) wydawanie zezwolenia na uprawę maku i konopi włóknistych po otrzymaniu limitu od Marszałka Województwa Mazowieckiego; 19) kontrola pól uprawnych nielegalnego zasiewu maku i konopi oraz wydawanie decyzji o likwidacji nielegalnych plantacji maku i konopi; 20) przygotowanie dla sołtysów materiałów do opracowania wniosków o przyznanie środków z funduszu sołeckiego na dany rok budżetowy, analiza zgodności wniosków ze strategią gminy oraz realizacja zatwierdzonych wniosków; 21) udział w komisji do szacowania szkód wyrządzonych w gospodarstwach rolnych (powódź, susza, deszcze nawalne, przymrozki, huragan, gradobicie); 22) wydawanie zaświadczeń o wielkości poniesionych strat z powodu klęski; 23) organizowanie i udział w szkoleniach na rzecz rolnictwa; 24) współpraca z KRUS, Centralą Nasienną, Stacją Chemiczno-Rolniczą, MODR, ARR, ARiMR, Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Mazowieckim Urzędem Wojewódzkim, Starostwem Powiatu Wołomińskiego; 25) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów; 26) podawanie do publicznej wiadomości informacji dotyczących: - nowych przepisów z zakresu rolnictwa, - skupu interwencyjnego zbóż, - dystrybucji materiału siewnego, - kredytów dla rolników, 27) kompletowanie i przechowywanie dokumentów z zakresu swojego stanowiska pracy oraz przygotowywanie dokumentów z zakresu swojego stanowiska pracy oraz przygotowywanie i przekazywanie do archiwum zakładowego.
4. WARUNKI PRACY: 1) miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy Radzymin, pl. Tadeusza Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, 2) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, 3) obowiązuje równoważny system czasu pracy z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin, przeciętnie 40-godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w miesięcznym okresie rozliczeniowym (praca w poniedziałki od 10.00 do 19.00, od wtorku do czwartku od godz. 8.00-16.00 i w piątki od godz. 8.00 do 15.00); 4) praca z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie), 5) praca biurowa w siedzibie Urzędu, związana z bezpośrednim kontaktem z interesantami, ale wymagająca również wyjazdów służbowych oraz wyjazdów w teren (wizja w terenie, interwencje); 6) przeważającą pozycją pracy jest praca siedząca, 7) u pracodawcy jest utworzony Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, 8) budynek nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
5. WYMAGANE DOKUMENTY: 1) list motywacyjny, 2) życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej, 3) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zał. nr 1), 4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), 5) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, 6) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, 7) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów, 8) oświadczenie kandydata, o posiadaniu umiejętności w zakresie wskazanym przez niego w Curriculum Vitae oraz, że nie posiada przeciwwskazań do wykonywania pracy na wolnym stanowisku, o które się ubiega, 9) kserokopia dokumentu (poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów, 10) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
DOKUMENTY APLIKACYJNE: LIST MOTYWACYJNY ORAZ CV POWINNY BYĆ OPATRZONE KLAUZULĄ:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2014, poz.1182). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2014, poz. 1202).
Oświadczenie powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesami rekrutacji do pracy. Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w siedzibie Urzędu lub doręczone listownie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26 października 2015 r. do godz. 14.00 pod adresem:
Urząd Miasta i Gminy Radzymin, Pl. Tadeusza Kościuszki 2, 05-250 Radzymin (sekretariat, pok. 24) w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze od podinspektora do inspektora ds. rolnictwa i obszarów wiejskich w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin”.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do Urzędu) nie będą rozpatrywane. Otwarcie ofert nastąpi w głównej siedzibie Urzędu (pok. 23) 27 października 2015 r. o godz. 11.00. Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl (Zarządzenie Nr 0050.100.2014 Burmistrza Radzymina z dnia 29 sierpnia 2014 r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na wolne kierownicze stanowiska urzędnicze” w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin). Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Radzymin www.bip.radzymin.pl oraz na tablicy informacyjnej w głównej siedzibie Urzędu przy pl. T. Kościuszki 2 w Radzyminie, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze.
INNE INFORMACJE: Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć: oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż, oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy, potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych – zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy. Niezłożenie ww. dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę. Osoby, które spełniły niezbędne wymagania formalne i zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane. Osoby, które nie spełniły niezbędnych wymagań formalnych i nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane. Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu. Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony. Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej rekrutacji nie są odsyłane. Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one komisyjnie zniszczone. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do drugiego etapu i których nazwiska zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane zostaną do archiwum zakładowego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: - w zakresie wymagań i zadań: Kierownik Referatu Środowiska i Gospodarki Odpadami - Ewa Cholewińska tel. (22) 786-62-92/93 wew.127; - w zakresie procedury naboru i spraw formalnych: Monika Orłowska - Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego, tel. (22) 786-62-92/93 wew.130. KWESTIONARIUSZ OSOBOWY |