Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096), 2. Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2018 r. poz. 121 z późn. zm.), 3. Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004Nr 268 poz. 2663), 4. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1044 ze zm.).
Termin załatwienia: W ciągu miesiąca. 2. W sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy.
Sposób załatwienia sprawy: 1. Złożenie wniosku. 2. Decyzja zatwierdzająca podział.
Miejsce i sposób złożenia dokumentów: Listownie na adres: Urząd Miasta i Gminy Radzymin Pl. T. Kościuszki 2 05-250 Radzymin
lub
osobiście w Biurze Obsługi Interesanta w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin (parter).
Wymagane dokumenty: Wniosek o wydanie decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości zawierający: 1) mapy z projektem podziału, 2) protokół z przyjęcia granic, 3) wykaz zmian gruntowych, wykaz synchronizacyjny.
Opłaty: Zgodnie z ustawą o opłacie skarbowej dokonanie czynności urzędowej, wydanie zaświadczenia i zezwolenia albo złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii w sprawach załatwianych na podstawie przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, nie podlega opłacie skarbowej.
Jednostka odpowiedzialna: Referat Geodezji i Gospodarki Gruntami Urzędu Miasta i Gminy Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin pok. nr 21. Tel. 22 667 68 31.
WNIOSEK O WYDANIE DECYZJI ZATWIERDZAJĄCEJ PODZIAŁ |