Referat Spraw Obywatelskich

REKLAMACJA NA NIEPRAWIDŁOWOŚCI W SPISIE
WYBORCÓW 

Podstawa prawna:
Ordynacja wyborcza właściwa dla rodzaju wyborów.

Termin załatwienia:
do 3 dni

Wymagane dokumenty:
1. Wniosek "Reklamacja na nieprawidłowości w spisie wyborców"
2. Do wglądu:
- dowód osobisty wnioskodawcy.

Tryb odwoławczy:
Skargę na decyzję nie uwzględniającą reklamacji lub powodującą skreślenie ze spisu wyborców wnosi się do Sądu Rejonowego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (skargę składa się w Kancelarii Urzędu pok. nr 1). Skargę wnosi się w terminie 3 dni od doręczenia decyzji stronie. Uprawnionym do wniesienia.

Opłaty:
Brak

Uwagi:
Prawo skargi przysługuje wyborcy również w przypadku nie wydania decyzji na reklamację w terminie 7 dni od daty wniesienia reklamacji.

 Wniosek reklamacji na nieprawidłowości w spisie wyborców

Opublikowane przez: Anna Kotowska | Autor: Joanna Mioduchowska - Kierownik Referatu Spraw Obywatelskich | Data wprowadzenia: 2006-01-16 12:29:10 | Data modyfikacji: 2016-03-02 08:53:21.
Data wprowadzenia: 2006-01-16 12:29:10
Data modyfikacji: 2016-03-02 08:53:21
Autor: Joanna Mioduchowska - Kierownik Referatu Spraw Obywatelskich
Opublikowane przez: Anna Kotowska
« powrót