REKLAMACJA NA NIEPRAWIDŁOWOŚCI W REJESTRZE WYBORCÓW |
Podstawa prawna: art. 15 ustawy z dnia 12 kwietnia 2001 r. Ordynacja wyborcza do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2001r. Nr 46, poz. 499 z późniejszymi zmianami)
Termin załatwienia: do 3 dni
Wymagane dokumenty: 1. Wniosek "Reklamacja na nieprawidłowości w rejestrze wyborców" 2. Do wglądu: - dowód osobisty wnioskodawcy.
Tryb odwoławczy: Skargę na decyzję nie uwzględniającą reklamacji lub powodującą skreślenie z rejestru wyborców wnosi się do Sądu Rejonowego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (skargę składa się w Kancelarii Urzędu pok. nr 1). Skargę wnosi się w terminie 3 dni od doręczenia decyzji stronie. Uprawnionym do wniesienia skargi jest wnoszący reklamację bądź osoba skreślona z rejestru wyborców.
Opłaty: Brak Wniosek reklamacji na nieprawidłowości w rejestrze wyborców |
|
Opublikowane przez: Anna Kotowska | Autor: Joanna Mioduchowska - Kierownik Referatu Spraw Obywatelskich | Data wprowadzenia: 2006-01-16 12:26:03 | Data modyfikacji: 2016-03-02 08:52:52.
Data wprowadzenia:
2006-01-16 12:26:03Data modyfikacji:
2016-03-02 08:52:52Autor:
Joanna Mioduchowska - Kierownik Referatu Spraw ObywatelskichOpublikowane przez:
Anna Kotowska