Referat Spraw Obywatelskich

REKLAMACJA NA NIEPRAWIDŁOWOŚCI W REJESTRZE
WYBORCÓW 

Podstawa prawna:
art. 15 ustawy z dnia 12 kwietnia 2001 r. Ordynacja wyborcza do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2001r. Nr 46, poz. 499 z późniejszymi zmianami)

Termin załatwienia:
do 3 dni

Wymagane dokumenty:
1. Wniosek "Reklamacja na nieprawidłowości w rejestrze wyborców"
2. Do wglądu:
- dowód osobisty wnioskodawcy.

Tryb odwoławczy:
Skargę na decyzję nie uwzględniającą reklamacji lub powodującą skreślenie z rejestru wyborców wnosi się do Sądu Rejonowego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (skargę składa się w Kancelarii Urzędu pok. nr 1). Skargę wnosi się w terminie 3 dni od doręczenia decyzji stronie. Uprawnionym do wniesienia skargi jest wnoszący reklamację bądź osoba skreślona z rejestru wyborców.

Opłaty:
Brak

 Wniosek reklamacji na nieprawidłowości w rejestrze wyborców

Opublikowane przez: Anna Kotowska | Autor: Joanna Mioduchowska - Kierownik Referatu Spraw Obywatelskich | Data wprowadzenia: 2006-01-16 12:26:03 | Data modyfikacji: 2016-03-02 08:52:52.
Data wprowadzenia: 2006-01-16 12:26:03
Data modyfikacji: 2016-03-02 08:52:52
Autor: Joanna Mioduchowska - Kierownik Referatu Spraw Obywatelskich
Opublikowane przez: Anna Kotowska
« powrót