Referat Spraw Obywatelskich

ORGANIZOWANIE IMPREZ ARTYSTYCZNYCH 

Podstawa prawna:
art. 34 - 37 ustawy z dnia 25 października 1991r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tj. Dz. U. z 2001r.Nr 13 póz. 123 z późniejszymi zmianami)

Termin załatwienia:
1. W przypadku przyjęcia zawiadomienia bez zastrzeżeń nie udziela się odpowiedzi.
2.Decyzję zakazującą odbycia imprezy doręcza się organizatorowi w terminie 14 dni od dnia złożenia zawiadomienia, nie później jednak niż 10 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia imprezy.

Wymagane dokumenty:
1. Wniosek o "Zawiadomienie o zamiarze zorganizowania imprezy artystycznej lub rozrywkowej".

Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję odmowną (odwołanie składa się w Kancelarii Urzędu, pok. nr 1). Odwołanie wnosi się w terminie 3 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

Opłaty:

nie pobiera się

Uwagi:
1. Zawiadomienie o imprezie powinno być złożone nie później niż 30 dni przed planowanym terminem jej rozpoczęcia.
2. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Referacie Spraw Obywatelskich.

 Druk wniosku o zawiadomienie o zamiarze zorganizowania imprezy artystycznej lub rozrywkowej

Opublikowane przez: Anna Kotowska | Data wprowadzenia: 2006-01-13 11:26:34 | Data modyfikacji: 2016-03-02 08:36:05.
Data wprowadzenia: 2006-01-13 11:26:34
Data modyfikacji: 2016-03-02 08:36:05
Opublikowane przez: Anna Kotowska
« powrót