Referat Spraw Obywatelskich

WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ Z REJESTRU MIESZKAŃCÓW
ORAZ REJESTRU ZAMIESZKANIA CUDZOZIEMCÓW 

Wydział/Jednostka prowadząca

REFERAT SPRAW OBYWATELSKICH

Wniosek o wydanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców, rejestru zamieszkania cudzoziemców składa się w Referacie Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta i Gminy Radzymin

Wymagane dokumenty:
- Wniosek o wydanie zaświadczenia.
- Dokument stwierdzający tożsamość (dowód osobisty, a w przypadku jego braku -paszport)           
- Tytuł prawny do lokalu -w oryginale, do wglądu (w przypadku uzyskiwania informacji o ilości osób zameldowanych w lokalu bądź braku zameldowania osób w lokalu).

Termin załatwienia:
Do siedmiu dni.

Tryb odwoławczy:
Zażalenie na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia wnosi się do Wojewody Mazowieckiego,* za pośrednictwem organu, który wydał postanowienie (zażalenie składa się w Kancelarii Urzędu pok. 1). Zażalenie wnosi się w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie.

Opłaty:
- Opłata skarbowa za wydane zaświadczenie - 17,00 zł.
- Opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa ( w przypadku, gdy wnioskodawca działa przez pełnomocnika) - 17,00 zł.

Opłatę skarbową uiszcza się w Referacie Spraw Obywatelskich albo bezpośrednio na następujący rachunek bankowy:

Alior Bank Spółka Akcyjna 75 10600076 00003210 00151708

- potwierdzenie wpłaty należy dołączyć do wniosku o wydanie zaświadczenia.

Załączniki do pobrania:
- wniosek o wydanie zaświadczenia

Uwagi:
1. Wniosek składa się osobiście lub przez pełnomocnika legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym w formie, o której mowa w art.33 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r.- Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 poz. 23) po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego lub ważnego paszportu.                                                                    
2.Wniosek składa się w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą www.epuap.gov.pl na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 lutego 2015r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
3. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.

Podstawa prawna:
Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 23).
Ustawa z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 722 ze zmianami).
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 783 ze zmianami)      
Ustawa z dnia 17 lutego 2005r.o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U.z 2014r. poz. 1114 ze zmianami)

 

Wniosek o wydanie zaświadczenia

 

Opublikowane przez: Anna Kotowska | Autor: Joanna Mioduchowska - Kierownik Referatu Spraw Obywatelskich | Data wprowadzenia: 2017-01-10 14:20:32 | Data modyfikacji: 2017-01-10 14:22:06.
Data wprowadzenia: 2017-01-10 14:20:32
Data modyfikacji: 2017-01-10 14:22:06
Autor: Joanna Mioduchowska - Kierownik Referatu Spraw Obywatelskich
Opublikowane przez: Anna Kotowska
« powrót