INFORMACJA NA TEMAT DOFINANSOWANIA NA UTYLIZACJĘ POKRYĆ DACHOWYCH ZAWIERAJĄCYCH AZBEST |
Radzymin dnia 26.10.2016 r.
2. Dofinansowanie obejmuje koszty unieszkodliwienia odpadów azbestowych, w tym załadunek, transport na składowisko i utylizację. 3. Dofinansowanie będzie udzielane do czasu wyczerpania środków przeznaczonych na ten cel w danym roku. 4. Wnioski, które zakwalifikowane zostały do dofinansowania, a nie mogą zostać zrealizowane w danym roku ze względu na wyczerpanie środków finansowych, będą realizowane w roku następnym pod warunkiem posiadania przez Urząd środków finansowych na ten cel. 5. Dofinansowanie będzie udzielane tylko właścicielom nieruchomości, którzy złożyli w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyminie informację o posiadaniu wyrobów zawierających azbest i miejscu ich wykorzystania, zgodnie z § 10 Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest. (j.t. Dz. U. z 2011 r. Nr 8, poz. 31 ze zm.). 6. Właściciel nieruchomości, na terenie której znajdują się wyroby zawierające azbest stanowiące pokrycie dachowe ubiegając się o dofinansowanie jest zobowiązany: 7. Wniosek o dofinansowanie kosztów usunięcia odpadów azbestowych, powinien zawierać : 8. Do wniosku o dofinansowanie kosztów usunięcia pokrycia dachowego zawierającego azbest należy dołączyć : 9. O kolejności udzielania dofinansowania decyduje kolejność wpływu wniosku z zastrzeżeniem pkt. 4. WNIOSEK O USUNIĘCIE WYROBÓW ZAWIERAJACYCH AZBEST Z TERENU NIERUCHOMOŚCI |
Data modyfikacji: 2017-10-24 13:05:27
Autor: Dominik Kaca
Opublikowane przez: Anna Kotowska
« powrót |