WNOSZENIE OPŁAT ZA ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE
ODPADÓW KOMUNALNYCH W GMINIE RADZYMIN
- WPŁATY TYLKO NA INDYWIDUALNY NUMER KONTA „ŚMIECIOWEGO”-
SZANOWNI MIESZKAŃCY GMINY RADZYMIN,
uprzejmie informujemy, że od dnia 1 lipca 2013 roku wszelkie wpłaty za odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych należy realizować wyłącznie w oparciu o Państwa
indywidualny numer konta bankowego
- generowany na podstawie numeru złożonej przez Państwa deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Powyższy numer jest przypisany do konkretnego właściciela i nieruchomości, zgodnie ze złożona deklaracją. Wpłaty będą automatycznie ewidencjonowane w systemie informatycznym Urzędu Miasta i Gminy Radzymin na indywidualnych subkontach. Informacja o indywidualnym numerze konta jest Państwu przekazywana łącznie z ulotką informacyjną. na temat wdrażanego systemu gospodarki odpadami.
W związku z powyższym nie należy przekazywać przedmiotowego numeru konta innym osobom, ani też wnosić na nie innych opłat, w tym opłat opłat za inne osoby lub nieruchomości.
Właściciele nieruchomości zamieszkałych są obowiązani do uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi co miesiąc, w terminie do 15 dnia każdego miesiąca, począwszy od 15 lipca 2013 r. Opłaty należy wnosić bez wezwania, dokonując płatności na swój indywidualny tzw. „śmieciowy” rachunek bankowy. Opłatę można wnosić drogą elektroniczną, przekazem pocztowym lub bezpośrednio w kasie Urzędu (Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2) czynnej w:
poniedziałek - 10.00 - 14.30
wtorek - 08.00 - 14.30
środa - 08.00 - 14.30
czwartek - 08.00 - 14.30
piątek - 08.00 - 14.00
W przypadku pytań, uwag czy wątpliwości proszę o kontakt z Referatem Środowiska i Gospodarki Odpadami: telefon 22 6676866 lub adres e-mail: odpady@radzymin.pl
Dziękujemy wszystkim Mieszkańcom, którzy w terminie złożyli swoje
deklaracje o wysokości opłaty „śmieciowej”
Opracowanie; Halina Grzelak- Sekretarz Gminy Radymin