www.bip.radzymin.pl strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej
 Radzymin radzymin.pl
Zamówienia publiczne o wartości nieprzekraczającej 30 tys. EURO

Zamówienia rozstrzygnięte
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA O WARTOŚCI
PONIŻEJ 14 000 EURO NA ZADANIE:
„Modernizacja ulicy Napoleońskiej
polegająca na opracowaniu dokumentacji
projektowej budowy chodnika na odcinku od ulicy
Szwoleżerów do ulicy Myśliwskiej we wsi Stary
Dybów, gmina Radzymin” 

I. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Radzymin
Pl. T. Kościuszki 2
05-250 Radzymin

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Wspólny słownik zamówienia: 71320000-7 usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Opracowanie dokumentacji projektowej chodnika po stronie północnej na odcinku od początku działki o nr ewid. 156/2 w kierunku skrzyżowania z ulicą Myśliwską do istniejącego chodnika. Zaprojektowanie chodnika po stronie południowej na odcinku od skrzyżowania z ulicą Szwoleżerów do skrzyżowania z ulicą Myśliwską. Obydwa chodniki należy połączyć przejściem dla pieszych w okolicy skrzyżowania z ulicą Myśliwską. Projekt chodników będzie się wiązał z przykryciem rowu z zastosowaniem rur drenarskich. Długość odcinka - około 160 m.
Podkłady geodezyjne do wykonania projektu Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie.
Projektant weźmie pod uwagę istniejące drzewa, istniejącą podziemną oraz nadziemną sieć i przyłącza infrastruktury technicznej i ewentualnie zaprojektuje kolizje, jeżeli takie wystąpią.
Wykonawca opracuje projekt stałej organizacji ruchu oraz na czas budowy.
2. Dokumentacja projektowa powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia
celu, któremu ma służyć.
3. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna zawierać:
- aktualną mapę do celów projektowych,
- projekty rozwiązań kolizji, jeśli zaistnieją kolizje z urządzeniami technicznymi i podziemnymi /6 egz. + wersja elektroniczna/
- kosztorysy inwestorskie /2 egz. + wersja elektroniczna/
- przedmiary robót /2 egz. + wersja elektroniczna/
- projekt zagospodarowania terenu /6 egz. + wersja elektroniczna/
- projekt budowlany i wykonawczy /6 egz. + wersja elektroniczna/ 
- projekty branżowe oraz projekty rozwiązań kolizji, jeśli zaistnieją kolizje z urządzeniami technicznymi i podziemnymi /6 egz. + wersja elektroniczna/
- informację Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia /6 egz. + wersja elektroniczna/
- szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót /1  egz. + wersja elektroniczna/
- projekt stałej organizacji ruchu oraz na czas budowy /5 egz. + wersja elektroniczna/
 - uzyskanie decyzji środowiskowych uwarunkowań zgody na realizację przedsięwzięcia
- operat wodno-prawny (jeśli będzie wymagany aktualnymi przepisami prawa)
- badania geotechniczne
- uzgodnienia z właścicielami prywatnych działek, jeżeli opracowanie przebiega przez ich tereny.
4. Dokumentacja projektowa powinna posiadać wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia projektu w zakresie wynikającym z przepisów.
5. Dokumentacja projektowa powinna być zgodna z przepisami prawnymi obowiązującymi na dzień przekazania dokumentacji przez Wykonawcę.
6. Wykonawca dołączy do projektu oświadczenie, iż jest on wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi oraz że został wykonany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
7. Dokumentacja powinna być opatrzona w zgłoszenie lub pozwolenie na budowę – zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane.
8. Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 7 do IWZ oraz IWZ.

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2010 r.

IV. WADIUM: nie jest wymagane.

V. PROCEDURA:
1. Tryb udzielenia zamówienia: postępowanie przetargowe prowadzone na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 z póz. zm.). Do udzielenia zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zgodnie z art. 4 pkt 8.
2. Kryteria oceny ofert: najniższa cena / cena – 100%.
3. Adres strony internetowej, na której dostępne są Istotne Warunki Zamówienia (IWZ) oraz zamieszczane będą wszelkie informacje dotyczące danego postępowania: www.radzymin.pl IWZ można uzyskać również w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 3.
4. Miejsce i termin składania ofert: Urząd Miasta i Gminy Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, pok. Nr 24 do dnia 27.08.2010 roku do godz. 10:00.

VI. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty zgodnie z Działem VII pkt 2 Istotnych Warunków Zamówienia.
Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją warunków projektu umowy, który jest załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego.

VII. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI:
• W zakresie proceduralnym osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
1. Pani Marta Osińska – Inspektor w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, tel. (22) 786-62-92 w. 160, e-mail: mosinska@radzymin.pl
2. Pan Wojciech Sawicki – Podinspektor w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, tel. (22) 786-62-92 w. 147, e-mail: wsawicki@radzymin.pl
• W zakresie merytorycznym osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
1. Pani Maria Niegowska – Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, tel. (22) 786-62-92 w. 132, e-mail: mniegowska@radzymin.pl

GKiOŚ-3410/PU/ 16 /2010
Radzymin, dnia 20.08.2010 r.

Z up. Burmistrza
Zastępca Burmistrza
/-/ Andrzej Siarna

ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA

ZAŁĄCZNIK NR 1 - FORMULARZ OFERTOWY

ZAŁĄCZNIK NR 2 - OŚWIADCZENIE

ZAŁĄCZNIK NR 3 - WYKAZ PERSONELU

ZAŁĄCZNIK NR 4 - WYKAZ WYKONANYCH PRAC

ZAŁĄCZNIK NR 5 - ZAAKCEPTOWANY WZÓR UMOWY

ZAŁĄCZNIK NR 6 - OŚWIADCZENIE O DOKONANIU WIZJI W TERENIE

ZAŁĄCZNIK NR 7 - PROGRAM FUNKCJONALNO-UŻYTKOWY

ZAŁĄCZNIK NR 7.1 - MAPA ORIENTACYJNA

ZAŁĄCZNIK NR 7.2 - MAPA SYTUACYJNO-POGLĄDOWA

ZAŁĄCZNIK NR 7.3 - WYPIS I WYRYS Z MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO

 

Opublikowane przez: Anna Kotowska | Autor: Marta Osińska | Data wprowadzenia: 2010-08-20 15:32:53 | Data modyfikacji: 2010-09-16 08:09:07.

Zobacz:
 Zamówienia aktualne .  Zamówienia rozstrzygnięte .  Dialog techniczny .  Regulamin określający procedury udzielania zamówień . 
Data wprowadzenia: 2010-08-20 15:32:53
Data modyfikacji: 2010-09-16 08:09:07
Autor: Marta Osińska
Opublikowane przez: Anna Kotowska

  Biuletyn Informacji Publicznej - www.bip.radzymin.pl