www.bip.radzymin.pl strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej
 Radzymin radzymin.pl
Zamówienia publiczne o wartości powyżej 30 tys. EURO

Zamówienia rozstrzygnięte
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA
PRZEBUDOWĘ UL. ŻELIGOWSKIEGO W RADZYMINIE W
RAMACH PROJEKTU REWITALIZACJI PARKU KRAJOBRAZOWEGO
WPISANEGO DO REJESTRU ZABYTKÓW WKZ W WARSZAWIE 

Radzymin: Przebudowa ul. Żeligowskiego w Radzyminie w ramach projektu rewitalizacji parku krajobrazowego wpisanego do rejestru zabytków WKZ w Warszawie
Numer ogłoszenia: 147362 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radzymin , pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 0-22 786-62-92/93, faks 0-22 786-51-95.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Żeligowskiego w Radzyminie w ramach projektu rewitalizacji parku krajobrazowego wpisanego do rejestru zabytków WKZ w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I etap - od skrzyżowania z Al. Jana Pawła II (DW Nr 635) do dz. nr ew. 87/1: budowa kanalizacji deszczowo- drenażowej D 400 mm o długości 50 m oraz przykanalików, budowa nawierzchni jezdni z kostki betonowej brukowej w technologii płukanej w ul. Żeligowskiego wraz ze skrzyżowaniem z ul. Traugutta oraz włączeniem istniejącego parkingu, długość 165 m, budowa chodnika o długości 150 m, budowa zjazdów i poboczy, strona południowa ul. Żeligowskiego, remont elementów i urządzeń odwadniających (przyczółki istniejących przepustów, istniejący otwarty rów odwadniający) wzmocnienie poboczy, wprowadzenie elementów stałej organizacji ruchu. II etap - od dz. nr ew. 87/1do ul. 11-go Listopada oraz skrzyżowanie i odcinek 50 m ul. Batorego: budowa kanalizacji deszczowo- drenażowej D 500 mm o długości 40 m, budowa nawierzchni jezdni w ul. Żeligowskiego i ul. Batorego - pasaż parkowy dla ruchu samochodowego jednokierunkowego z dopuszczeniem ruchu pieszego, na długości 140 m, budowa nawierzchni pasażu spacerowo-rowerowego w ul. Żeligowskiego, odcinek od ul. Batorego do ul. 11-go Listopada, na długości 120 mb, wzmocnienie poboczy, remont elementów i urządzeń odwadniających (przyczółki istniejących przepustów, istniejący otwarty rów odwadniający), wprowadzenie elementów stałej organizacji ruchu.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Radzymin w zakresie określonym ustawą pzp.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.33.23-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000.00 PLN. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 20.05.2014 r. do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 94 1060 0076 0000 3310 0015 7525 b:poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 , z późn. zm.).Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Oceny spełnienia w/w warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność i treść złożonych dokumentów, metodą spełnia - nie spełnia.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia a)W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty, polegające na budowie dróg o zakresie prac zbliżonym do przedmiotu zamówienia, o wartości łącznej minimum 300 000,00 brutto. W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dowodu potwierdzającego, że wskazane przez Wykonawcę roboty, zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończone. b)W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Zamawiający oczekuje, że przynajmniej jeden z Wykonawców będzie spełniał warunek wiedzy i doświadczenia określony przez Zamawiającego - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten z Wykonawców, który w imieniu wszystkich wykazywać będzie spełnianie tego warunku. c)W przypadku, gdy Wykonawca, w celu spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia będzie polegać na zasobach innych podmiotów Zamawiający oczekuje, że podmiot udzielający zasobu wiedzy i doświadczenia będzie spełniać warunek udziału w postępowaniu i będzie zaangażowany w realizację zamówienia np. jako podwykonawca. Wykonawca musi wykazać sposób uczestniczenia podmiotu udzielającego swoich zasobów w realizacji zamówienia.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczególnych wymogów w tym zakresie. Wystarczającym jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków, określone w art. 22 ust. 1 Pzp. Oceny spełnienia w/w warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność i treść złożonych dokumentów, metodą spełnia - nie spełnia.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dotyczy to osoby przewidzianej do kierowania robotami przy zabytkach nieruchomych. Oceny spełnienia w/w warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność i treść złożonych dokumentów, metodą spełnia - nie spełnia.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 250.000,00 PLN. Oceny spełnienia w/w warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność i treść złożonych dokumentów, metodą spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dowód opłacenia w/w polis ubezpieczeniowych; dowód opłacenia wadium- w przypadku przelewu prosimy o dokonanie transakcji odpowiednio wczwcześniej aby była zaksięgowana na koncie; wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom; kosztorys ofertowy; parafowany projekt umowy; pełnomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej. 2.Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności: 2.1. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie; 2.2. zmiany spowodowane nieprzewidzianymi warunkami archeologicznymi( wykopaliska archeologiczne); 2.3. zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: wstrzymanie robót przez Zamawiającego lub ewentualne zlecanie robót dodatkowych w trakcie realizacji robót będących przedmiotem umowy; 2.4.konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy; 2.5. Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 2.6. Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 2.7. Gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radzymin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, pok. nr 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin pok. nr 23 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Zrównoważony rozwój sektora rybyłówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 - 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Z up. Burmistrza
Zastępca Burmistrza
/-/ Andrzej Siarna

-------------------------------------------------------------

Znak sprawy: ID.2710.1.8.2014.WJ
Radzymin, dnia 2014-05-14


O D P O W I E D Ź
na zapytania w sprawie SIWZ

Szanowni Państwo,
         

Uprzejmie informujemy, że do Zamawiającego wpłynęły wnioski  o wyjaśnienie zapisu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w postępowaniu prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 , z późn. zm.) w trybie przetarg nieograniczony, na:
"Przebudowę ul. Żeligowskiego w Radzyminie w ramach projektu rewitalizacji parku krajobrazowego wpisanego do rejestru zabytków WKZ w Warszawie"

Treść wniosków jest  następująca :
1. Prosimy o zamieszczenie przedmiaru na wykonanie kanalizacji deszczowo-drenażowej
w ul. Batorego.
2. Prosimy o zamieszczenie schematu, rysunków oraz właściwych na wykonanie nowobudowanego ogrodzenia (również bramy i furtki).
3. Prosimy o zamieszczenie aktualnych Szczegółowych Specyfikacji Technicznych (SST) na wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu oraz pozostałe elementy robót t.j budowa odwodnienia , budowa ogrodzenia oraz na wykonanie oznakowania.
4. Prosimy o podanie wymagań technicznych dla geowłókniny.
5. Prosimy o wyjaśnienie czy budowa separatora wchodzi w zakres prac?
6. Prosimy o wyjaśnienie czy zakres robót określony w przedmiarach jest właściwym zakresem prac do wykonania w terenie, czy należy dokonać własnych przedmiarów na podstawie zamieszczonej dokumentacji?
7. Czy Zamawiający dysponuje badaniami geotechnicznymi rejonu inwestycji?
8. Prosimy o wyjaśnienie jak należy zagospodarować istniejącą zieleń?

Odpowiedź:
Pytania 1 i 5:
Dokumentacja kanalizacji deszczowo-drenażowej nie obejmuje separatora. Przewidziano studnię separacyjną śr. 2000 mm z sorbentami, wg rysunków zamieszczonych na stronie internetowej. Dodatkowo zamieszczamy opis tej studni ( zał.1 ). Wykonanie tego odcinka kanalizacji należy wycenić indywidualnie jako jeden element w oparciu o zamieszczoną dokumentację.

Pytanie 2:

Niestety Zamawiający nie dysponuje szczegółowymi rysunkami elementów ogrodzenia. Wg założenia przebudowywany odcinek ogrodzenia będzie dostosowany do całości ogrodzenia.  Niezbędne dane należy ustalić na podstawie wizji lokalnej.

Pytanie 3:

Geowłóknina: gramatura   300 g/1 m2 ,  pozostałe wymagania techniczne: wytrzymałość na przebicie, na rozciąganie powyższa geowłóknina powinna spełniać dla tego rodzaju robót.

Pytanie 4:
Specyfikacje SST były przygotowane wraz z opracowaniem I etapu realizacji inwestycji. Należy oczywiście uwzględnić wszystkie zmiany jakie nastąpiły w obowiązujących normach, warunkach technicznych i przepisach szczególnych. Projektant w ramach nadzoru autorskiego udzieli niezbędnych wyjaśnień. Przedstawił również następującą korektę:
wymagania techniczne dla betonu asfaltowego na włączeniu do drogi wojewódzkiej:
 4 cm warstwa ścieralna AC 11S PMB 45/80-55 wg PN-EN 13108-1
8 cm  warstwa wiążąca  AC 16W 35/50             wg PN-EN 13108-1
11 cm podbudowa         AC  16P  35/50             wg PN-EN 13108-1

Pytanie 6:
W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków oraz wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Załączony przedmiar jest tylko materiałem pomocniczym. Niezbędne dane należy ustalić na podstawie wizji lokalnej.

Pytanie 7:

W załączeniu przedstawiamy badania geotechniczne pozostające w dyspozycji Zamawiającego ( zał.2.).

Pytanie 8:

Zamówienie obejmuje pielęgnację drzew liściastych w niezbędnym zakresie, zgodnie z opisem w KNR 2-21 oraz humusowanie i obsiew  mieszanką traw, fragmentów rowów i poboczy wskazanych w projektach budowlanych. Istniejącą zieleń należy zachować, zabezpieczyć pnie drzew przed uszkodzeniami, zabezpieczyć uszkodzone podczas robót ziemnych korzenie,

Zastępca Burmistrza
/-/ Andrzej Siarna

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

ZAŁĄCZNIK NR 1 - FORMULARZ OFERTOWY

ZAŁĄCZNIK NR 2 - OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW

ZAŁĄCZNIK NR 3 - WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH

ZAŁĄCZNIK NR 4 - WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA

ZAŁĄCZNIK NR 5 - OŚWIADCZENIE O POSIADANIU WYMAGANYCH UPRAWNIEŃ

ZAŁĄCZNIK NR 6 - OŚWIADCZENIE O BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA

ZAŁĄCZNIK NR 7 - DOKUMENTY DOTYCZĄCE PRZYNALEŻNOŚCI DO GRUPY KAPITAŁOWEJ

ZAŁĄCZNIK NR 8 - WYKAZ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, KTÓREJ WYKONANIE WYKONAWCA ZAMIERZA POWIERZYĆ PODWYKONAWCOM

ZAŁĄCZNIK NR 9 - WZÓR UMOWY

ZAŁĄCZNIK NR 10A - PRZEDMIARY ROBÓT

ZAŁĄCZNIK NR 10B - PRZEDMIARY ROBÓT

ZAŁĄCZNIK NR 11A-2

ZAŁĄCZNIK NR 11A-1

ZAŁĄCZNIK NR 11B-1 - PROJEKTY BUDOWLANE

ZAŁĄCZNIK NR 11B-2 - PROJEKTY BUDOWLANE

ZAŁĄCZNIK NR 11B-3 - PROJEKTY BUDOWLANE

ZAŁĄCZNIK NR 11B-4 - PROJEKTY BUDOWLANE

ZAŁĄCZNIK NR 11B-5 - PROJEKTY BUDOWLANE

ZAŁĄCZNIK NR 11B-6 - PROJEKTY BUDOWLANE

ZAŁĄCZNIK NR 11B-7 - PROJEKTY BUDOWLANE

ZAŁĄCZNIK NR 11B-8 - PROJEKTY BUDOWLANE

ZAŁĄCZNIK NR 12 - SPECYFIKACJE TECHNICZNE

ZAŁĄCZNIK NR 13 - OPIS STUDNI SEPARACYJNEJ

ZAŁĄCZNIK NR 14 - BADANIA GEOTECHNICZNE

 

Opublikowane przez: Anna Kotowska | Autor: Wojciech Jasiński - Inspektor w Referacie Inwestycji i Drogownictwa | Data wprowadzenia: 2014-04-30 14:33:19 | Data modyfikacji: 2014-06-20 15:35:23.

Zobacz:
 Zamówienia aktualne .  Zamówienia rozstrzygnięte .  Dialog techniczny .  Usługi niepriorytetowe (art. 5a Pzp) .  Regulamin określający procedury udzielania zamówień . 
Data wprowadzenia: 2014-04-30 14:33:19
Data modyfikacji: 2014-06-20 15:35:23
Autor: Wojciech Jasiński - Inspektor w Referacie Inwestycji i Drogownictwa
Opublikowane przez: Anna Kotowska

  Biuletyn Informacji Publicznej - www.bip.radzymin.pl