OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU na Bieżąca konserwacja oświetlenia ulicznego i parkowego Gminy Radzymin (zamieszczone w BZP w dniu 21.03.2013r., nr ogłoszenia: 113614-2013)
Zamawiający: Gmina Radzymin Plac Tadeusza Kościuszki 2 05-250 Radzymin Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: • w zakresie proceduralnym: 1 Mariusz Kierszulis 2 Robert Nogalski • w zakresie merytorycznym: 1 Mariusz Kierszulis 2 Robert Nogalski
Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radzymin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia w cenie 0 zł brutto można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 9.
Przedmiot oraz wielkość lub zakres zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Bieżąca konserwacja oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Gminy Radzymin Wspólny Słownik Zamówień: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Termin wykonania zamówienia: data zakończenia: 2014-04-30 Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Lp. |
Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków |
1 |
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. |
2 |
Wiedza i doświadczenie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. |
3 |
Osoby zdolne do wykonania zamówienia O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. |
4 |
Potencjał techniczny O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. |
5 |
Sytuacja ekonomiczna i finansowa O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. |
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), należy przedłożyć:
Lp. |
Wymagany dokument |
1 |
Oświadczenie o spełnianiu warunków Oświadczenie o spełnianiu warunków – załącznik nr 1 |
2 |
Wykaz usług Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie Określenie usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie – załącznik nr 7 |
3 |
Opłacona polisa Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w Art. 24 ust. 1 oraz Art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), należy przedłożyć:
Lp. |
Wymagany dokument |
1 |
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2 |
2 |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o Art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. |
3 |
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert |
4 |
Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert |
5 |
Dokumenty dotyczące przynależności do grupy kapitałowej Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej – załącznik nr 3 |
Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Lp. |
Wymagany dokument |
1 |
Dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert |
Inne wymagane dokumenty:
Lp. |
Wymagany dokument |
1 |
Wzór oferty - załącznik nr 4 |
2 |
Parafowany wzór umowy - załącznik nr 6 |
Wadium: oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 400.00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta 00/100 zł)
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nr |
Kryterium |
Waga |
1 |
Cena (koszt) |
100% |
Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać siedzibie Zamawiającego, pokój nr 24 do dnia 2013-04-03 do godz. 10:00. Termin związania ofertą: 30 dni Przed wszczęciem postępowania zastosowano dialog techniczny: nie Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: w postępowaniu nie jest przewidziany wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Z up. Burmistrza Zastępca Burmistrza /-/ Andrzej Siarna
Radzymin, dnia: 2013-03-20
Pismo: ID.2710.2.1.2013.WJ/4
Radzymin dnia: 2013-03-28
O D P O W I E D Ź na zapytania w sprawie SIWZ
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, iż w dniu 2013-03-25 do Zamawiającego wpłynęła prośba o wyjaśnienie zapisu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w postępowaniu prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) w trybie przetarg nieograniczony, na:
"Bieżącą konserwację oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Gminy Radzymin".
Treść wspomnianej prośby jest następująca: „Proszę o sprecyzowanie zapisów załącznika nr 5 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 1. Czy w ramach miesięcznej kwoty ryczałtowej za wykonanie zamówienia do obowiązków wykonawcy będzie należała wymiana: -wyeksploatowanych, zniszczonych przez wandali, na skutek kolizji lub kataklizmów opraw oświetleniowych oraz wysięgników, -wyeksploatowanych, zniszczonych przez wandali, na skutek kolizji lub kataklizmów słupów oświetleniowych, -wyeksploatowanych, zniszczonych przez wandali, na skutek kolizji lub kataklizmów szaf zasilających, -wymiana uszkodzonych odcinków kabli ziemnych oraz linii napowietrznych zasilających oświetlenie uliczne i parkowe, czy w/w prace należy wkalkulować do kwoty ryczałtowej? 2. Czy zdewastowane , zniszczone lub nie działające linie oświetlenia ulicznego i parkowego, które powstały przed podpisaniem umowy na wykonanie będą należeć do naprawy przez wyłonionego wykonawcę i czy te roboty także należy wkalkulować w wynagrodzenie ryczałtowe? Jeżeli tak to proszę podać zakres przewidzianych prac do wykonania w celu poprawnego skalkulowania ceny ofertowej.”
Odpowiedź: Pytanie 1: W ramach miesięcznej kwoty ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy będzie należała wymian wyeksploatowanych, zniszczonych przez wandali, na skutek kolizji lub kataklizmów opraw oświetleniowych i wysięgników, słupów oświetleniowych oraz szaf zasilających. W/w wymiany należy wkalkulować do kwoty ryczałtowej. Pytanie 2: Naprawa niedziałających linii oświetlenia ulicznego i parkowego, zdewastowanych zniszczonych lub uszkodzonych przed podpisaniem umowy na realizacje niniejszego zamówienia nie będzie obciążała wyłonionego w przetargu Wykonawcy.
Informujemy, że zgodnie z wymogiem art. 38 ust. 2 ustawy, stanowisko Zamawiającego zostało rozesłane do wszystkich wykonawców, którym przekazano SIWZ oraz umieszczone na stronie internetowej.
Z up. Burmistrza Zastępca Burmistrza /-/ Andrzej Siarna SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA ZAŁĄCZNIK NR 1 ZAŁĄCZNIK NR 2 ZAŁĄCZNIK NR 3 ZAŁĄCZNIK NR 4 ZAŁĄCZNIK NR 5 ZAŁĄCZNIK NR 6 ZAŁĄCZNIK NR 7 |