www.bip.radzymin.pl strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej
 Radzymin radzymin.pl
Zamówienia publiczne o wartości powyżej 30 tys. EURO

Zamówienia rozstrzygnięte
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W TRYBIE PRZETARG
NIEOGRANICZONY NA: BIEŻĄCA KONSERWACJA
OŚWIETLENIA ULICZNEGO I PARKOWEGO GMINY RADZYMIN 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na Bieżąca konserwacja oświetlenia ulicznego i parkowego Gminy Radzymin
(zamieszczone w BZP w dniu 21.03.2013r., nr ogłoszenia: 113614-2013)

Zamawiający: Gmina Radzymin Plac Tadeusza Kościuszki 2  05-250 Radzymin
Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
• w zakresie proceduralnym:
1 Mariusz Kierszulis
2 Robert Nogalski
• w zakresie merytorycznym:
1 Mariusz Kierszulis
2 Robert Nogalski

Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony

Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radzymin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia w cenie 0 zł brutto można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 9.

Przedmiot oraz wielkość lub zakres zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Bieżąca konserwacja oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Gminy Radzymin
Wspólny Słownik Zamówień: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin wykonania zamówienia: data zakończenia: 2014-04-30
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

Lp. Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1 Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
2 Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
3 Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
4 Potencjał techniczny
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
5 Sytuacja ekonomiczna i finansowa
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), należy przedłożyć:

Lp. Wymagany dokument
1 Oświadczenie o spełnianiu warunków
Oświadczenie o spełnianiu warunków – załącznik nr 1
2 Wykaz usług
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Określenie usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie – załącznik nr 7
3 Opłacona polisa
Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w Art. 24 ust. 1 oraz Art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), należy przedłożyć:

Lp. Wymagany dokument
1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2
2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o Art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
4 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS
Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
5 Dokumenty dotyczące przynależności do grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej – załącznik nr 3

Dokumenty podmiotów zagranicznych:

Lp. Wymagany dokument
1 Dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

Inne wymagane dokumenty:

Lp. Wymagany dokument
1

Wzór oferty - załącznik nr 4

2 Parafowany wzór umowy - załącznik nr 6

Wadium: oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 400.00 zł (słownie:  dwa tysiące czterysta  00/100 zł)

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nr

Kryterium

Waga

1 Cena (koszt) 100%

Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać siedzibie Zamawiającego, pokój nr 24 do dnia 2013-04-03 do godz. 10:00.
Termin związania ofertą:
30 dni
Przed wszczęciem postępowania zastosowano dialog techniczny: nie
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: w postępowaniu nie jest przewidziany wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

Z up. Burmistrza
Zastępca Burmistrza
/-/ Andrzej Siarna

 Radzymin,  dnia: 2013-03-20


Pismo: ID.2710.2.1.2013.WJ/4

Radzymin dnia: 2013-03-28

O D P O W I E D Ź
na zapytania w sprawie SIWZ

Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, iż w dniu 2013-03-25 do Zamawiającego wpłynęła prośba o wyjaśnienie zapisu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w postępowaniu prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) w trybie przetarg nieograniczony, na:

"Bieżącą konserwację oświetlenia ulicznego i  parkowego  na terenie Gminy Radzymin".

Treść wspomnianej prośby jest następująca:
„Proszę o sprecyzowanie zapisów załącznika nr 5 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
1. Czy w ramach miesięcznej kwoty ryczałtowej za wykonanie zamówienia do obowiązków wykonawcy będzie należała wymiana:
-wyeksploatowanych, zniszczonych przez wandali, na skutek kolizji lub kataklizmów opraw oświetleniowych oraz wysięgników,
-wyeksploatowanych, zniszczonych przez wandali, na skutek kolizji lub kataklizmów słupów oświetleniowych,
-wyeksploatowanych, zniszczonych przez wandali, na skutek kolizji lub kataklizmów szaf zasilających,
-wymiana uszkodzonych odcinków kabli ziemnych oraz linii napowietrznych zasilających oświetlenie uliczne i parkowe,
czy w/w prace należy wkalkulować do kwoty ryczałtowej?
2. Czy zdewastowane , zniszczone lub nie działające linie oświetlenia ulicznego i parkowego, które powstały przed podpisaniem umowy na wykonanie będą należeć do naprawy przez wyłonionego wykonawcę  i czy te roboty także należy wkalkulować w wynagrodzenie ryczałtowe? Jeżeli tak to proszę podać zakres przewidzianych prac do wykonania w celu poprawnego skalkulowania ceny ofertowej.”

Odpowiedź:
Pytanie 1:
W ramach miesięcznej kwoty ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy będzie należała wymian wyeksploatowanych, zniszczonych przez wandali, na skutek kolizji lub kataklizmów opraw oświetleniowych i wysięgników, słupów oświetleniowych oraz szaf zasilających.
W/w wymiany należy wkalkulować do kwoty ryczałtowej.
Pytanie 2:
Naprawa niedziałających linii oświetlenia ulicznego i parkowego, zdewastowanych zniszczonych lub uszkodzonych przed podpisaniem umowy na realizacje niniejszego zamówienia nie będzie obciążała wyłonionego w przetargu Wykonawcy.

Informujemy, że zgodnie z wymogiem art. 38 ust. 2 ustawy, stanowisko Zamawiającego zostało rozesłane do wszystkich wykonawców, którym przekazano SIWZ oraz umieszczone na stronie internetowej.

Z up. Burmistrza
Zastępca Burmistrza
/-/ Andrzej Siarna

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

ZAŁĄCZNIK NR 1

ZAŁĄCZNIK NR 2

ZAŁĄCZNIK NR 3

ZAŁĄCZNIK NR 4

ZAŁĄCZNIK NR 5

ZAŁĄCZNIK NR 6

ZAŁĄCZNIK NR 7

 

Opublikowane przez: Anna Kotowska | Autor: Marlena Kondratczyk - Inspektor w Referacie Inwestycji i Drogownictwa | Data wprowadzenia: 2013-03-21 15:42:57 | Data modyfikacji: 2013-04-11 17:02:48.

Zobacz:
 Zamówienia aktualne .  Zamówienia rozstrzygnięte .  Dialog techniczny .  Usługi niepriorytetowe (art. 5a Pzp) .  Regulamin określający procedury udzielania zamówień . 
Data wprowadzenia: 2013-03-21 15:42:57
Data modyfikacji: 2013-04-11 17:02:48
Autor: Marlena Kondratczyk - Inspektor w Referacie Inwestycji i Drogownictwa
Opublikowane przez: Anna Kotowska

  Biuletyn Informacji Publicznej - www.bip.radzymin.pl