Numer ogłoszenia: 249794 - 2011; data zamieszczenia: 18.08.2011 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radzymin, Pl. Tadeusza Kościuszki 2, 05-250 Radzymin
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Radzymin do szkół w latach szkolnych 2011/2012 i 2012/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci z miejsca zamieszkania do szkół Gminy Radzymin i z powrotem ze szkoły do miejsca zamieszkania ucznia w latach szkolnych: 2011/2012 i 2012/2013. Zamówienie obejmuje dwa zadania: Zadanie nr 1: Dowóz uczniów z miejsca zamieszkania do Szkoły Podstawowej nr 1 im. ppłka pil. Mariana Pisarka w Radzyminie, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Janiny Januszewskiej w Ciemnem, Gimnazjum nr 1 im. mjr. Waltera w Radzyminie w roku szkolnym 2011/2012, 2012/13 i z powrotem do miejsca zamieszkania. Zadanie to obejmuje dowóz około 320 uczniów; Długość trasy wynosi 436 km dziennie
Szczegółowy opis Zadania nr 1 znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zadanie nr 2: Dowóz uczniów z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół im. księżnej Eleonory Czartoryskiej w Radzyminie: Szkoły Podstawowej nr 2 w Radzyminie i Gimnazjum nr 2 w Radzyminie w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013 i z powrotem do miejsca zamieszkania. Zadanie to obejmuje dowóz około 30 uczniów. Długość trasy wynosi 72 km dziennie
Szczegółowy opis Zadania nr 2 znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku a) Zadanie nr 1 - Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 autobusami o liczbie miejsc siedzących minimum 50 osób; rocznik produkcji minimum 2000; z klimatyzacją oraz pasami bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach, b) Zadanie nr 2 – Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 autobusem o liczbie miejsc siedzących minimum 45 z klimatyzacją oraz pasami bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: a)wykaz pojazdów, liczba miejsc siedzących, rok produkcji, klimatyzacja, pasy bezpieczeństwa - według załącznika Nr 5 do SIWZ wraz z kserokopią tytułu prawnego do władania i dysponowania wymaganym pojazdem /ami oraz kserokopią ubezpieczenia OC i NW w/w pojazdu/ów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia, tj. posiadającą kwalifikacje i uprawnienia do kierowania pojazdami w wymaganej kategorii, a w przypadku składania oferty na oba zadania wykonawca musi wykazać się co najmniej dwoma takimi osobami. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: koncesję, zezwolenie lub licencję wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
1) Wypełniony Formularz oferty zawierający oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 6, 6A do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy: zmiana stawki podatku VAT, nieprzewidziane działania rządowe
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radzymin.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GZEASz, ul. 11 Listopada 2, 05+250 Radzymin
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Radzymin Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA Załącznik Nr 1 - Wykaz tras i przystanków dla zadania nr 1i dla zadania nr 2 Załącznik Nr 2 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP Załącznik Nr 3 - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP Załącznik Nr 4 - Wykaz osób, które będą realizować zamówienie Załącznik Nr 5 - Wykaz pojazdów, liczba miejsc siedzących, rok produkcji, klimatyzacja, pasy bezpieczeństwa Załącznik Nr 6 - Wzór formularza oferty dla zadania nr 1 Załącznik Nr 6A - Wzór formularza oferty dla zadania nr 2 Załącznik nr 7 – Projekt umowy Załącznik nr 8 – Wykaz usług |