www.bip.radzymin.pl strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej
 Radzymin radzymin.pl
Zamówienia publiczne o wartości powyżej 30 tys. EURO

Zamówienia rozstrzygnięte
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM W TRYBIE
PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA UTWARDZENIE DRÓG
GMINNYCH NA TERENIE GMINY RADZYMIN 

Radzymin: Utwardzenie dróg gminnych na terenie Gminy Radzymin
Numer ogłoszenia: 76443 - 2011; data zamieszczenia: 08.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Radzymin , pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 0-22 786-62-92/93, faks 0-22 786-51-95.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utwardzenie dróg gminnych na terenie Gminy Radzymin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest:zakup wraz z dostawą, rozładunkiem i rozplantowaniem równiarką lub koparko-ładowarką ( w zależności od potrzeb Zamawiającego )oraz zagęszczeniem walcem wibracyjnym kruszywa łamanego w ilości około 5 000 ton na remontowane odcinki dróg gminnych położonych na terenie Gminy Radzymin. W skład robót wchodzi: a). zakup kruszywa, b). załadunek kruszywa na samochód samowyładowczy. c). transport drogowy kruszywa na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie gminy Radzymin, d) oznakowanie miejsca robót, e). wyprofilowanie i zagęszczenie walcem wibracyjnym istniejącej nawierzchni (jeśli zaistnieje taka potrzeba) pod dostarczone kruszywo, f). rozładunek na remontowanym odcinku drogi, g) ustawienie do poziomu nowej nawierzchni włazów kanalizacyjnych oraz zaworów wodociągowych i gazowych jeśli zaistnieje taka potrzeba, h). wyprofilowanie nawierzchni z kruszywa łamanego z nadaniem jej odpowiednich spadków poprzecznych i wzdłużnych, i). zagęszczenie walcem wibracyjnym min. 7,5 t. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu mniejszej ilości kruszywa niż podane w pkt 1, bez roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy. 3. Zamawiający przewiduje zakup materiału z podziałem na kruszywa (pozbawione zanieczyszczeń np. takich jak cegła, gazobeton, ziemia, stal, szkło, śmieci): K1 gruz betonowy z recyklingu o frakcji 0- 31,5 mm*, K2 gruz betonowy z recyklingu o frakcji 4- 31,5 mm, K3 gruz betonowy z recyklingu o frakcji 0-63 mm*, K4 gruz betonowy z recyklingu o frakcji 31,5 - 63 mm. * Zawartość frakcji 0-4 mm w mieszankach nie może przekroczyć 20% masy. 4. Ilość poszczególnych kruszyw, jaką dostarczy Wykonawca zależeć będzie od potrzeb, remontowanego stanu nawierzchni oraz środków finansowych Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH (ART. 67 UST. 1 PKT 6 I 7): 1.W razie wystąpienia zamówień uzupełniających zostanie spisany protokół konieczności. 2. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego. 3. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych lub uzupełniających wartość zostanie obliczona na podstawie cen z oferty na wykonanie zamówienia publicznego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - co najmniej 2 roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. spełnia - nie spełnia
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wymagania Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a). posiadają lub dysponują co najmniej 5 samochodów ciężarowych samowyładowczych o ładowności powyżej 20 ton, b). posiadają lub dysponują przynajmniej jedną równiarką o mocy minimum 74 kW (100 KM), c). posiadają lub dysponują przynajmniej jednym walcem drogowym wibracyjny o masie minimum 7,5 tony, d) posiadają lub dysponują przynajmniej jedną koparko-ładowarką samobieżną. spełnia - nie spełnia
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. spełnia - nie spełnia
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający wymaga przedłożenia opłaconej polisy OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN. Jeżeli z treści załączonej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie wynika, że została opłacona składka OC, Wykonawca powinien dołączyć potwierdzenie opłacenia składki.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
• wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający - na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy - Pzp - zastrzega sobie prawo do zmiany treści istotnych postanowień umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla zamawiającego. W szczególności Zamawiający ustanawia następujące warunki umożliwiające zmianę treści umowy:- wystąpienie konieczności wykonania dostaw dodatkowych, od których zależy wykonanie przedmiotu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.radzymin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Radzyminie, 05-250 Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2, Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, pok nr 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2011 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Radzyminie, 05-250 Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2, Sekretariat, pok Nr 24.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Z up. Burmistrza
Zastępca Burmistrza
/-/Andrzej Siarna

___________________________________________

Gmina Radzymin
Pl. T. Kościuszki 2
05-250 Radzymin

ODPOWIEDŹ
na zapytania w sprawie treści SIWZ
Dot. zamówienia publicznego na zadanie:

„Utwardzenie dróg gminnych na terenie Gminy Radzymin”

Szanowni Oferenci
Gmina Radzymin
, jako Zamawiający w związku z prośbą o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przedmiotowym postępowaniu, działając w trybie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zm.), wyjaśnia co następuje:

1) Pytanie nr 1 – zamawiający w SIWZ wymaga dostawy gruzu betonowego z recyklingu o frakcji 4-31,5 mm. Uzyskanie frakcji 4-31,5 mm z przyczyn technologicznych jest niemożliwy. Dlatego też prosimy o sprecyzowanie w SIWZ poprawnej frakcji gruzu betonowego z recyklingu nadmieniamy, iż dostępne frakcje gruzu to: * 0-63 mm; * 0=31,5 mm; * 17-32 mm; * 31,5-63 mm.
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza zastosowanie kruszywa betonowego z recyklingu o frakcji 17-32 mm zamiast 4-31,5 mm.

2) Pytanie nr 2 Jaką dzienną minimalną dostawę gruzu betonowego z recyklingu zamawiający przewiduje?
Odpowiedź: W zależności od potrzeb Zamawiającego. Minimalną dostawę dzienną kruszywa można przyjąć na poziomie 20 ton.

3) Pytanie nr 3 Jaką dzienną minimalną dostawę gruzu betonowego z recyklingu zamawiający przewiduje?
Odpowiedź: W zależności od potrzeb Zamawiającego. Maksymalną dostawę dzienną kruszywa można przyjąć na poziomie 600 ton.

GKiOŚ.271.2.2011
Radzymin, dnia 15.03.2011 r.

Z up. Burmistrza
Zastepca Burmistrza
/-/Andrzej Siarna

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

ZAŁĄCZNIK NR 1

ZAŁĄCZNIK NR 2

ZAŁĄCZNIK NR 3

ZAŁĄCZNIK NR 4

ZAŁĄCZNIK NR 5

ZAŁĄCZNIK NR 6

ZAŁĄCZNIK NR 7

ZAŁĄCZNIK NR 8

 

Opublikowane przez: Anna Kotowska | Autor: Elżbieta Borowska-Kostrzębska | Data wprowadzenia: 2011-03-08 14:26:20 | Data modyfikacji: 2011-04-07 11:14:50.

Zobacz:
 Zamówienia aktualne .  Zamówienia rozstrzygnięte .  Dialog techniczny .  Usługi niepriorytetowe (art. 5a Pzp) .  Regulamin określający procedury udzielania zamówień . 
Data wprowadzenia: 2011-03-08 14:26:20
Data modyfikacji: 2011-04-07 11:14:50
Autor: Elżbieta Borowska-Kostrzębska
Opublikowane przez: Anna Kotowska

  Biuletyn Informacji Publicznej - www.bip.radzymin.pl