Dostawa i montaż zestawów: komputerów wraz z projektorami multimedialnymi, tablic interaktywnych, multimedialnych programów edukacyjnych dla szkół podstawowych i gimnazjów Numer ogłoszenia: 32303 - 2011; data zamieszczenia: 28.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radzymin , pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 0-22 786-62-92/93, faks 0-22 786-51-95. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzymin.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż zestawów: komputerów wraz z projektorami multimedialnymi, tablic interaktywnych, multimedialnych programów edukacyjnych dla szkół podstawowych i gimnazjów. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę zestawów: komputerów wraz z projektorami multimedialnymi 11 szt., tablic interaktywnych - 4 szt., multimedialnych programów edukacyjnych dla szkół podstawowych - 56 szt. oraz multimedialnych programów edukacyjnych dla gimnazjów 48 szt. Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe - rok produkcji 2010.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 48.19.00.00-6, 30.21.31.00-6. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium III.2) ZALICZKI • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli wykonawca wykaże, iż w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum jedną dostawę zgodną z zakresem niniejszego postępowania, której wartość netto wyniosła co najmniej: - 30 000,00 zł netto dla dostaw określonych w zadaniu nr 1 - 10 000,00 zł netto dla dostaw określonych w zadaniu nr 2 - 5 000,00 zł netto dla dostaw określonych w zadaniach 3 - 18 . W przypadku prowadzenia działalności przez okres krótszy niż 3 lata wykaz składa się za faktyczny okres prowadzenia działalności; III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne udzielone przez Partnerów Konsorcjum lub Wspólników Spółki Cywilnej. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub, jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym jako osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Łącznie z ofertą Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru przedstawionego na załączniku nr 5 do SIWZ oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone według wzoru przedstawionego na załączniku nr 6 do SIWZ (w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie oświadczenie muszą złożyć wszyscy ubiegający się Wykonawcy odrębnie lub wspólnie). ) W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez zamawiającego 3.oświadczenie o spełnieniu przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego zakupu oraz montażu, zestawów: komputerowych wraz projektorami multimedialnymi, tablic interaktywnych oraz multimedialnych programów edukacyjnych dla szkół podstawowych oraz gimnazjów III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1)Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń zewnętrznych, obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie uniemożliwiają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których nie można było przewidzieć i którym, ani Zamawiający, ani Wykonawca nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać, 2) Zmiana zakresu rzeczowego dostawy może nastąpić w przypadku: a) zakończenia serii produkcyjnej danego urządzenia oraz rozpoczęcia produkcji nowego modelu o wyższych parametrach technicznych, 3) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (ceny podanej w ofercie) może nastąpić w przypadku: a) zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radzymin.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jest do pobrania w formacie .pdf - Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy Radzymin 05-250 Radzymin; plac Kościuszki 2,. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2011 godzina 15:00, miejsce: 7.02.2011 godzina 15.00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy Radzymin 05-250 Radzymin; plac Kościuszki 2, pok. 24.. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu: Wiedza - klucz do przyszłości realizowanego przez Gminę Radzymin ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Burmistrz /-/mgr Zbigniew Piotrowski
_______________________________________________________________________
Radzymin, 1 lutego 2011 r.
W związku z ogłoszonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, znak sprawy: PN-1-POKL/2011 Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania z dnia 31 stycznia 2011 r.
Pytanie: Czy do postępowania dopuszczona będzie tablica jak w SIWZ z pisakami na akumulatorki AAA R03 1,5V z zewnętrzną ładowarką w komplecie? Odpowiedź: Zamawiający informuje, iż powyższa oferta jest zgodna z treścią SIWZ.
Pytanie: Co zamawiający rozumie poprzez zapis w zadaniu nr 1 – laptop napędy optyczne DVD/+RW 32x na rynku nie na napędów zapisujących bądź odczytujących płyty DVD z taką prędkością. Odpowiedź: Zamawiający informuje, iż powyższy zapis należy potraktować jako omyłkę pisarską. Informacja dotycząca napędu o którym mowa w pkt. 8 załącznika nr 4 do SIWZ nie powinna zawierać zapisu o wartości „32x”.
Burmistrz /-/mgr Zbigniew Piotrowski
_______________________________________________________________________
03.02.2011r.
W związku z ogłoszonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, znak sprawy: PN-1-POKL/2011 Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania z dnia 3 lutego 2011 r.
Pytanie: CZY W ZWIAZKU Z TYM IŻ STANDARD 16X10 JUŻ JEST PRAKTYCZNIE NIESTOSOWANY CZY DOPUSZCZACIE PAŃSTWO W NOTEBOOKU MATRYCE 15,4 W STANDARDZIE 16X9 (1366X768). Odpowiedź: Zamawiający informuje, iż dopuszcza jako zgodny ze specyfikacją notebook o matrycy 15,4 w standardzie 16x9 (1366x768). SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA ZAŁĄCZNIK NR 1 ZAŁĄCZNIK NR 2 ZAŁĄCZNIK NR 3 ZAŁĄCZNIK NR 4 ZAŁĄCZNIK NR 5 ZAŁĄCZNIK NR 6 ZAŁĄCZNIK NR 7 ZAŁĄCZNIK NR 8 |