www.bip.radzymin.pl strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej
 Radzymin radzymin.pl
Zamówienia publiczne o wartości powyżej 30 tys. EURO

Zamówienia rozstrzygnięte
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W TRYBIE PRZETARGU
NIEOGRANICZONEGO NA USŁUGĘ DOSTĘPU DO
SZEROKOPASMOWEGO SYGNAŁU INTERNETOWEGO

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. 2007 Nr 223,poz.1655 z późn. zm.) – zwanej dalej „ustawą”

Zamawiający:
Gmina Radzymin, Pl. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, tel. (022) 786-62-92, 786-62-93, fax. (022) 786-51-95, www.radzymin.pl – ogłasza wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego (nr sprawy: PN-12-POIG/2011).
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna będzie na stronie internetowej www.radzymin.pl.

Przedmiot zamówienia: usługa dostępu do szerokopasmowego sygnału internetowego

Kod CPV:
72400000-4 Usługi internetowe
72411000-4  Dostawcy usług internetowych

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający  dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dla jednego lub wielu zadań. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

Termin wykonania zamówienia: Usługa realizowana będzie w okresie od dnia zawarcia umowy, jednakże nie szybciej niż od dnia 20 lutego 2011 r. do 31 grudnia 2012 r.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
- spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1  ustawy,
- złoży dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę.

Wadium:
Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 10 000 zł.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena – 100%
Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gmin  Radzymin, Pl. Kościuszki 2 02-250 Radzymin, pok. 24, do dnia 7 lutego 2011 r., do godz. 15:30.  Przy ocenie zachowania w/w terminu decydujące znaczenie ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
Termin związania ofertą:
Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.
Inne:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
Nie przewiduje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
Nie przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Ogłoszenie opublikowane zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 31797-2011, data zamieszczenia: 27.01.2011r.

Burmistrz
/-/ mgr Zbigniew Piotrowski

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka

___________________________________________________________________________________

Radzymin, 1 lutego 2011 r.

W związku z ogłoszonym  postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO znak sprawy: PN-12-POIG/2011, Zamawiający udziela odpowiedzi na  pytania przekazane w dniu 31 stycznia br.:

1. Pytanie:
Prosimy o doprecyzowanie o jakich szkoleniach mowa w załączniku nr 2 do siwz.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje iż w załączniku nr 2 do SIWZ mowa jest o szkoleniach w jakich uczestniczą obecnie uczestnicy projektu z zakresu obsługi komputera i Internetu. Uwzględniając fakt, iż szkolenia są obecnie realizowane niniejszy zapis nie ma obecnie znaczenia dla postępowania.

2. Pytanie:
Czy zamawiający dopuszcza spadek przepustowości łącza 64 kbit/s po wykorzystaniu określonego limitu transmisji danych.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, iż nie dopuszcza możliwości dostarczania sygnału o prędkości 64 Kbit/s.

3. Pytanie:
Prosimy o wydłużenie terminu usuwania awarii do 72 godzin , ponieważ usunięcie awarii może wiązać się z koniecznością dojazdu do użytkownika.
Odpowiedź:
Zamawiający wyraża zgodę na przedłużenie terminu usuwania awarii do 72 godzin od momentu zgłoszenia.

4. Pytanie:
Prosimy o doprecyzowanie i modyfikację zapisu, co ma oznaczać zapis, że wynagrodzenie płatne będzie z góry. Naszym zdaniem nie za cały okres trwania umowy a za miesiąc wynagrodzenie ma być płatne w ciągu 30 dni od daty wystawienia faktury to oznacza, że nie ma praktycznie szans aby istotnie płatne było z góry. Wnioskujemy aby faktury VAT były płatne w terminie 21 dni liczonych o dnia wystawienia faktury VAT?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje iż zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ – „wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie z góry na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT. Jako dzień – termin zapłaty uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Płatność za fakturę powinna zostać uregulowana w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury.”

5. Pytanie:
Prosimy o modyfikację zapisu, że zamawiający nie ponosi skutków korekty nieprawidłowo wystawionej faktury, jeżeli np. należność została niewłaściwie naliczona na fakturze co spowodowało jej korektę. Wyjaśniamy, że Zamawiający ma obowiązek uregulowania należności właściwie wyliczonej, a w takiej sytuacji wykonawca nie może obciążyć Zamawiającego  odsetkami.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, iż nie wprowadza zmian do treści załącznika nr 2 do SIWZ – istotne postanowienia umowy – w punkcie dotyczącym korekt. Podstawą płatności jest prawidłowo wystawiona faktura VAT.

6. Pytanie:
Prosimy o modyfikację zapisu dot. podpisania protokołu. Naszym zdaniem termin 30 dni od daty rozpoczęcia świadczenia usług to stanowczo za późno protokół powinien być sporządzony w chwili przekazania i ewentualnie instalacji sprzętu. Prosimy o wyjaśnienie zapisu czy okres zawarcia umowy do podpisania protokołu będzie testowy czy wykonawcy należy się z tego tytułu pełne wynagrodzenie ?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje iż protokół odbioru będzie podpisywany niezwłocznie w przypadku dostarczenia sprzętu oraz potwierdzenia iż pozwala on na dostarczenie sygnału internetowego o pożądanej jakości. W skazany termin 30 dni to termin maksymalny w jakim Wykonawca ma dostarczyć sprzęt zapewniający korzystanie z sieci Internet o jakości wskazanej w SIWZ.

7. Pytanie:
Wnioskujemy aby gwarancja na sprzęt peryferyjny była na warunkach producenta sprzętu (tj. karcie gwarancyjnej producenta) ?
Odpowiedź:
Zamawiający pragnie zwrócić uwagę na fakt, iż zapisy dotyczące gwarancji na sprzęt nie wymagają modyfikacji, ponieważ:
„Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na sprzęt peryferyjny służący do odbioru sygnału Internetu szerokopasmowego, na okres do 31 grudnia 2012 r. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru.” Obecnie termin obowiązywania umowy wynosić będzie mniej niż 2 lata.

8. Pytanie:
Prosimy o doprecyzowanie zapisu dot. przewidywanych zmian do umowy przewidywanych przez Zamawiającego. Naszym zdaniem dotyczą praktycznie wszystkich istotnych elementów umowy, terminu, jej zawarcia, ilości odbiorców, możliwości zawieszenia wykonywania umowy gdy Zamawiający nie będzie miał środków finansowych lub odbiorcy będą mieli dostęp do bezpłatnego Internetu itp. Naszym zdaniem zakres zmian  nie od przyjęcia bo z zapisów wynika, że  wszystko może się zmienić, jak Wykonawca nie jest w stanie sensownie przygotować i wycenić ofertę?
Odpowiedź:
Zamawiający nie znajduje przyczyn dla których powinien zrezygnować ze skorzystania możliwości jakie dają obecnie obowiązujące przepisy prawa dotyczące postępowań przetargowych i możliwości zabezpieczenia interesów Zamawiającego. Należy podkreślić iż Wykonawca precyzyjnie określa warunki postępowania, ale jednocześnie wprowadza zapisy pozwalające na wprowadzenie zmian w u mowie w przypadku zdarzeń które mogą nastąpić w trakcie  realizacji umowy.

9. Pytanie:
Prosimy doprecyzować czy zamawiający przewiduje możliwość korzystania przez użytkowników innych usług (sms,mms,voice)?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, iż nie przewiduje możliwości korzystania z innych usług.

10. Pytanie:
Prosimy o wykreślenie wymogu dostarczenia zastępczego sprzętu umożliwiającego utrzymanie ciągłości sygnału Internetu szerokopasmowego na własny koszt i ryzyko.
Odpowiedź:
Zamawiający nie przewiduje zmian w tej części SIWZ.

11. Pytanie:
Czy zamawiający dodanie zapisu aby za datę zapłaty uważać termin obciążenia rachunku bankowego, zgodnie z przyjętą normą , że spełnienie świadczenia pieniężnego w obrocie bezgotówkowym następuje w dniu uznania rachunku bankowego wierzyciela.
Odpowiedź:
Odpowiedź zawarta jest w odpowiedzi na pytanie nr 4.

12. Pytanie:
Prosimy o wskazanie wartości wadium dla poszczególnych zadań.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje iż wartość wadium w przypadku każdego zadania jest równowartością % w stosunku do całej kwoty wadium np. 1/84 w przypadku zadania nr 1.

Burmistrz
/-/ mgr Zbigniew Piotrowski

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

ZAŁĄCZNIK NR 1

ZAŁĄCZNIK NR 2

ZAŁĄCZNIK NR 3

ZAŁĄCZNIK NR 4

ZAŁĄCZNIK NR 5

 

Opublikowane przez: Anna Kotowska | Autor: Marcin Szemraj | Data wprowadzenia: 2011-01-27 15:55:57 | Data modyfikacji: 2011-02-24 11:53:16.

Zobacz:
 Zamówienia aktualne .  Zamówienia rozstrzygnięte .  Dialog techniczny .  Usługi niepriorytetowe (art. 5a Pzp) .  Regulamin określający procedury udzielania zamówień . 
Data wprowadzenia: 2011-01-27 15:55:57
Data modyfikacji: 2011-02-24 11:53:16
Autor: Marcin Szemraj
Opublikowane przez: Anna Kotowska

  Biuletyn Informacji Publicznej - www.bip.radzymin.pl